Tina, det er ikke mig, der er interesseret i trail at halter, jeg vil hellere sidde ovenpå 
Line (Magoo): Ja, du skal have tøj i westernstil på, altså støvler, jeans, langærmet skjorte (eller jakke) og hat. Hvor meget du vil gøre ud af det, bestemmer du selv, bare du holder westernstilen.
Der fåes specielle grimer til halterklasser, med sølv på - de sidder lidt strammere end en almindelig "foldgrime", men til de små shows, tror jeg ikke der er noget i vejen for "bare" at bruge en almindelig grime (IKKE rebgrime) - men du skal bruge et træktov med kæde på, og der findes vist regler for, hvordan den skal sidde.
Ja, klasserne er åbne for alle, medmindre andet er angivet.
StineB : Det er det samme. Walking trail, er der vist i virkeligheden ikke noget der hedder, men nogen har kaldt det det, og så har det hængt ved. Nogen kalder det også trail at hand 
Anni: Der er nogen på fyn, der rider western. Der er også jævnligt undervisning (hvis du vil starte til shows, kan det måske være lidt smart at få en gang træning eller tre, så du får helt styr på reglerne og hvilke øvelser, der er)
Jeg ved ikke, hvor de holder til eller om nogen af dem udøver trail at halter - men prøv evt at søge herinde efter western på fyn, så skulle der dukke nogen navne op 
mvh maria