|
|
| YEEPIEE.....online igen !! |
|
|
Hej med jer alle, nye som gamle. Efter 1/2 år uden pc, er jeg / vi endelig med igen....! I tiden der er gået er vi som nogen ved, flyttet fra Bornholm til sjælland...nærmere betegnet Glumsø midt mellem næstved og ringsted. Vi har fundet et hyggeligt sted med plads til vores heste og en stor bolig, samt en fed gildestue, som inden længe bliver til en saloon til brug for westernarrangementer, hygge, klubaftener, country - linedance fester m.m. Meeen det tager jo tid altsammen, derfor har vi heller ikke været meget omkring denne sommer, men et par stævner er det da blevet til, og vi er da rendt ind i nogle af vores nye klubkammerater i FCWR......og Conny : Tak for en hyggelig aften i sommers (din 50 års dag ).....
Vi håber at kunne være meget mere med fremover, og få tid og overskud til at starte linedance igen, ride meget mere, samt komme til klubkomsammen og andet i omegnen, og derved også hilse på mange af jer herfra HN i levende live.
Kh. Lone A og Leo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Welcome Back! |
| Forfatter:  |
99E - bornholmer i eksil... |
| Dato:  |
30-10-2002 01:29 |
|
Rart at se, I er i live endnu...
Ses rundt omkring!
-99E.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE. Hej RUC`er |
|
|
Hey ninnie og verdens sødeste araberblandingspony !!
Don`t worry....vi lever endnu, og nej, biblioteket i glumsø er ikke brændt ned. Vi har bare ( også ) haft meget travlt den sidste uge efter vores housewarming/fødselsdagsfest. Havde iøvrigt håbet at se dig til westernmessen i suså d. 20 okt.... Det var skidegodt arrangement...TAK JETTE mfl.... Ken (Dude) var her og det var sgu rigtigt rart at se ham igen.
Men NU har jeg endelig fået en ny skærm, så nu "ka vi være med igen".
Jeg får besøg af en youth rytter idag, som skal se på "Tony"...Quarterhoppen... Hun vil gerne låne hende til træning med store stævner for øje, så nu må vi se. Vi har jo ikke meget tid til træning pt.
Og DU 99E er vel bare lykkelig for at "være aktiv hesteejer" igen ???
Kh. Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: RE. Hej RUC`er |
AG PALADINI |
30-10-2002 09:09 |
|
sagde du at du var til Connys 50 års jubileum som western rytter, shoot and I missed that one LOL med venlig hilsen, ARIEL og Mary nye priser og priser der er tilbudt på hestene, UTROLIGT!!!! http://black_swan49.tripod.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Jesper |
30-10-2002 10:28 |
|
tror ikke lige det var 50 år som western rytter, nok snarere 50 år her i livet  )
Jesper Miniature Horses, What Are They Good For? Det må du selv finde ud af... http://www.minihorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Ja da, connys 50 år her i livet.
Hej Ariel...hyggeligt at du er her endnu. Hils Mary.
Kh. Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joh, Bimse... |
99E - bornholmer i eksil... |
30-10-2002 22:05 |
|
...det er rart at have hesten tilbage igen...
Sjovt nok - så skiftede Marbjerg/Trekroner/Sjælland fra at være Marbjerg/Trekroner/Sjælland til at være HJEM i samme sekund, jeg satte mig op på hesten...
Var på Bornholm i weekenden. Ikke hjemme, men på Bornholm. Det var da meget rart - men det var rarere at komme HJEM. Til Trekroner... Æv - er jeg ved at blive sjællænder???
Var ikke til westernmesse - sad hele dagen og kæmpede for at få et stykke rapport færdigt... Er sikker på, Westernmessen var LANGT mere interessant...
-99E. Glad hesteejer!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Joh, Bimse... |
|
|
uhu...BIMSE...Den havde jeg helt glemt. 99E din bandit !!
Ja messen var god....ihvertfalt hyggelig. Kunne have ønsket flere boder dog, auktionen blev desværre ikke til noget, men det var fordi vist kun een havde meldt sig til ??? Men alt tager tid med sådanne arrangementer. Det var jo 1 gang, så alligevel toppoint fra mig til messen, arrangørene, og ikke mindst til alle de MEGET AKTIVE ridecenter folk som passede cafeteriaet og iøvrigt arbejdede som æsler.
Er du ved at blive Sjællænder. Jamen dog det troede jeg dog ikke at du skulle sige. Men der er jo både plusser og minusser alle steder. Jeg hadede jo heller ikke ligefrem Solskinsøen. Den lå bare for langt ude i havet for mig. Men for H....hvor er der mange mennesker jeg savner derovre fra. EN hilsen til jer alle på øen...
Kh. Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamn, Sjælland... |
99E |
31-10-2002 10:55 |
|
...har da osse mange RARE ting...
Det er bare så langt væk fra no'en ordentlige KLIPPER...
Var som sagt på Bornholm i weekenden - og der var en del, der var "bimse" ombord på de færger... *Ryster på hovedet!* Godt man er søstærk...!
Forslag til reklame for "Home": "Hjem er dér - hvor man har sin hest!"
-99E. Lidt sjællænder, Hjemme, i hvert fald. Næsten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Jamn, Sjælland... |
Jesper Dinesen |
06-11-2002 17:01 |
|
Hej 99e,
Hvis du savner klipper så kan du jo overveje at tage ned og besøge Kjeld Damgård på Møn. Det er en ø (men der er en bro!), der er (næsten) klipper på Klinten, og er de ikke gode nok så kan du jo stå på toppen af dem og glane længselsfuldt mod øst-sydøst og håbe på RIGTIGT klart vejr og at du så MÅSKE kan se solskinsøen.
(P.S. Jette hvis du læser denne kan du se at jeg allerede promoverer "Mern", hvem ved det kan være jeg kan få job på Møns turistkontor LOL - til alle andre: Dette var en helt intern - glem det bare!)
Hilsen Jesper Grønlund Dinesen Western Saddles DenmarkGiv dine heste hug - frit oversat efter 99E 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jotak, Jesper... |
99E |
06-11-2002 17:08 |
|
...Det var i hvert fald et bedre bud end "Hedeland"...
Den der bro - må man mon RIDE hen over den? Kunne være, jeg skulle holde en ridesommerferie og ride til Møn... 
Så kan jeg jo osse slæbe mine geologibøger med, og foretage nogle spændende tyre på Møns Klint og lede efter Interessante Ting... Jojo, det skal nok blive sjovt!
...Men nu skal hun først have nye sko på fusserne... *Stirrer på min tullefon og prøver at hypnotisere den til at ringe med en hestesko-mand, der siger "jeg er på vej!"...*
Held & Lykke med det ny job - jeg kan godt skrive dig en uformel anbefaling... (Troede ikke, westernsaddles.dk gik så skidt, at du havde brug for endnu et fritidsjob...  )
-99E. HesteHuggeren! -Og SÅ skal jeg vist et smut til Marbjerg og se om min hest lever endnu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| (Glem det) |
|
|
Hej Jesper,
Du VED jo godt at Dansetossen aldrg lærer indsneede lokal-dialekt, det er hun ALT for kosmopolitisk til. Så alt det med Mojn-Mern-Møn eller hva' det nu hedder, læg du bare det på hylden og bliv hvor du er, det er vi alle bedst tjent med.....
Hilsen jette
Et billed fra før Jesper fik hænder.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|