Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

tak for godt show
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 15:38

Tak til de fra NWR der har brugt en masse tid og en weekend, på at stable showet igår og fredag på benene.

Og selvfølgelig også tak til sponsorerne for de flotte præmier!

Der var blevet effektiviseret lidt på opsætning og oprydning af trailbaner siden sidste år Faktisk så meget at det kom helt bag på et par stykker af os, så vi ikke nåede at varme op

Nå, men det blev jo lidt halvsent før vi var i Aalborg i går, og vi var godt trætte, beskidte og ømme i bagdelene efter alle de timer på hesten. Men når man så har siddet ½ time under bruseren (for man orker ikke stå op længere) og har fået sovet, glemmer man det sjovt nok

Så nu glæder vi os bare til at se Trines billeder

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

HALLO!!!
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 17:50

Må vi få nogle resultater at vide, TAK!!!

Så blev den ged vist barberet
BISPAR OX ER TIL SALG.SE MERE PÅ VORES PRÆS.
0
0
Svar på denne tråd

Sjovt at være med
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 23:07

Jeg siger også tak for et godt arrangement!

Endelig lykkedes det mig at komme med uden en syg hest eller andet.

Jeg må indrømme, at jeg var ret smadret da mine 3 klasser var overstået, så jeg orkede desværre ikke at blive og kigge resten af showet.

Tak til alle, der var behjælpsomme med at give svar til en grøn rytter som mig, der kun har været til et træningsstævne for 2 år siden i Give!

Det var virkelig sjovt at få prøvet lidt forskellig af og ikke mindst i så gode faciliteter som på Vilhelmsborg!!

Jeg var så heldig at slæbe en 1. plads med i beginner trail at halter, 2. plads i beginner trail, og 2. plads i beginner reining.

Det var virkelig nogle flotte sponserpræmier synes jeg, billet til Djurs Sommerland, billet til Aqua, rødvin, hesteurtesnacks fra Pavo (western outfitter), hundefoder (specific), himmalaya saltsten og taske - tusind tak endnu engang til NWR for et super arrangement

Glæder mig også til at se billeder!!!

0
0
Svar på denne tråd

Jamen..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 19:25

Jeg vil da også hoppe på vognen og sige tak for en goid oplevelse, I gjorde det til en skøn fornøjelse at starte på Vilhelmsborg

og på trods af mine lave forventninger, grundet min mangel på træning ( det er imponerende hvor meget tid sådan et semesterprojekt konsumere lige op til aflevering.. ) så lykkes det os da at skrabe 4 rosetter sammen, en 4, 2x5 og en 6 plads.. så det var ganske tilfredstillende :-)

Og så må jeg stemme i og sige..billeder vi vil se..nuuu..hehe...

~Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire.
It is a grand passion.
0
0
Svar på denne tråd

Ikke mange..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 21:11

Det er ikke mange billeder jeg har med hjem fra Århus, men her er der da et af de to smukke (hvis jeg selv skal sige det )knabstruppere til stævnet

Hilsen Charlotte og Prik som havde en dejlig weekend!

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 22:28

ja her fra siger jeg også tak for et godt stævne. masser af dejlige mennesker og flotte ridts.

vil i have billeder at se??

hahah her er et forsmag

Trine

Fotograf Trine Christensen

PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum

Pretty Lace Vision

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

www.trine-christensen.dk

Fotografering tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd

Paint Horse
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 08:34

Også fra tilskuer-pladserne skal der da lyde en stor tak for et super fint stævne.

Hele dagen forløb jævnt og med meget små korte pauser,så rigtig godt tilrettelagt og flot arbejde af alle de frivillige hjælpere.Vi sad også og frydede os over, at præmie pigerne var klædt på til opgaven.

Eneste lille øv var cafeteriet (hvilket arrangørene ikke har noget med at gøre) næste gang ture går til Vilhemsborg pakker vi ihvertfald en madpakke.

Paint horses til daglig glæde

Stahr

0
0
Svar på denne tråd

nwr ...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 13:25

Jeg synes også at det har været et rigtig fint stævne, og det var rigtig sjovt at være med som præmie-pige!

Glæder mig også til at se flere billeder.

Med venlig hilsen,
Martina.

» Stop rodeo! «

LÆS MERE HER
SKRIV UNDER HER

0
0
Svar på denne tråd

Flot præmiepige
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 13:32

Her er en af de flotte præmiepiger ved åbningen af showet.

0
0
Svar på denne tråd

hej trine
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 17:14

det er da Linda du har fanget der og hendes dejlige paint. Glæder mig til at se flere billeder. Jeg kunne jo desværre ikke være der selv netop den her weekend, da jeg jo er en del af det arbejdende folk her i Danmark.

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

Distancerytter i bedste western stil...

0
0
Svar på denne tråd

Selv tak
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 22:01

Først og fremmest tak til alle der deltog i vores show fredag og lørdag,
ryttere, tilskuere og ikke mindst sponsorer. Og 1000 tak for alle de pæne
roser her på nettet. Vi er selv godt tilfredse med showet(dog lidt trætte) ,
det forløb som vi havde håbet ,uden de store forsinkelser og med mange fine
ekvipager.

MvH Tom Hansen

Formand Natural Western Riders

Tom´s postkasse.

Rebgrimer og træktov kan købes gennem Western outfitter

0
0
Svar på denne tråd

Trines billeder
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 13:29

Jeg kan se, at der er lagt et "hovedbilled" af NWR stævnet op på trines hjemmeside, men jeg kan ikke se nogle billeder under de forskellige klasser, er det bare mig der ikke kan se dem eller er det fordi de ikke lagt op endnu???

0
0
Svar på denne tråd

Trines billeder.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 09:17

Jeg kan heller ikke se dem, jeg tror ikke de er langt ind endnu. Hun tog jo også en hel masse billeder:)det er jo kun godt.

0
0
Svar på denne tråd

Beginner reining
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 18:59

Så kom der i hvert fald billeder op fra beginner reining.

De er super flotte Trine - jeg er speciel vild med det første close up billede af min grå rababer

Er der nogen mulighed for at se dem i større format???

www.trine-christensen.dk/nwr2007- Beginner%20Reining.html

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider