Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Udenlandske Blade
Forfatter: 
Dato:  24-10-2002 23:13
Er der nogen ude i landet der kender nogle gode udenlandske westernblade? Jeg kan ikke finde nogen efter lang tids søgen rundt på nettet.. Alle foreslag er velkomne, og gerne med guide on how to do!!
Hilsen Jane
0
0
Svar på denne tråd

Re: Udenlandske Blade
Forfatter: 
Dato:  25-10-2002 05:00
EQUUS, det er det bedste blad jeg kender henvender sig til alle hesteejere, ikke alene til quarter eller en anden race men alle racer.
med venlig hilsen, ARIEL og Mary

nye priser og priser der er tilbudt på hestene, UTROLIGT!!!!

http://black_swan49.tripod.com/
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2002 13:24
www.westernhorseman.com
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2002 13:45
Jeg har netop tegnet abonnement på Equus. Det er ikke så frygteligt dyrt, og det ser ud til at indeholde en masse interessant læsestof (fodring, træning, nyeste forskning osv.).
Jeg har ikke modtaget første blad endnu, så jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om, hvorvidt det nu også ER godt - men jeg tror det, udfra beskrivelsen af indhold.

Info her: http://equusmagazine.com/
Skal du bestille så husk at klikke dig ind på "International subscribers". Her er prisen højere (selvfølgelig - pga. portoen) og intet prøvenummer, men sådan er livet, når man bor i lille Danmark :-)

/Tanja B

Born Riders - Bornholms Westernklub

Westernheste DK

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2002 17:30
Western Horseman er i hvert fald et rigtigt godt blad. Jeg har selv abb. på det siden 1975 med et par års pause.

Det er ikke kun rideorienteret, men også rettet mod "western lifestyle". Kig ind på nævnte hjemmeside og se stilen og artikler.

Prisen er meget favorabel, især hvis du tegner abb. for 2 år ad gangen. Kun $48 (ca. 360,-) for to år (=24 numre á ca. 200 sider) tilsendt fra USA. Betal evt. med VISA.

Hilsen
Jesper Grønlund Dinesen
Western Saddles Denmark

Giv dine heste hug - frit oversat efter 99E :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 14:30
Tak for alle jeres svar. Jeg har bestilt horseman-bladet, glæder mig til når det engang kommer.
Skriv endelig hvis der er flere der har erfaringer..
Jane
0
0
Svar på denne tråd

Om Western Horseman...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 15:06
...kan siges:

Glimragende blad!

Var faktisk ikke klar over, det var/er så billigt... Kan ske, man skulle overveje et abbonnement...

Har læst et par årgange så'en i forbindelse med et ferieophold en sommer... Absolut anbefalelsesværdigt!

-99E. Hestehuggeren!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider