Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Ridning på Avnø
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 11:14

Nu er der så meget med fællesridning i øjeblikket, hvilke jeg synes er rigtigt hyggeligt.

Vi er da en hel del mennesker i det sydlige sjælland og diverse opland, nedland, så nu er mit spørgsmål til jer?

Er der nogle der mødes på Avnø og rider. Der må man ride på alle sporene som det hedder. Der er 7 forskellige. Man må ride der hele året.

Den korteste tur er på 2,6 km den længste 14,9 km.

Er det noget man kunne tænke sig en gang i mellem, det behøver i at været på faste dage eller tider, men blive slået op her inde. Jeg har ikke prøvet det selv, men kunne godt tænke mig det sammen med nogle. Kan evt. tage en med i trailer fra Præstø eller omegn.

Her er et link. selve oversigten fra Avnø er på side 9 i pdf-folderen

Det tager lidt tid før den kommer frem.

www.skovognatur.dk/NR/rdonlyres/ AEB50F7E-74C4-47BB-A83A- 714005C86CC3/0/ TurfolderSvinoe_avnoe.pdf

Susanne - Lets go for it!!

The owner of All Breed og Mule.

0
0
Svar på denne tråd

Avnø..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 11:16

Hej susanne.

Det kommer.. Pia og Mr. shitmand, kender området og vil gerne have ture derude, så det er planen at ride derud på ture evt. med overnatning, til sommer.

Knus Lone

RANCH HORSE CUP 2007

Cal B Westerncenter & RHDK afholder stort WESTERNSHOW med masser af aktiviteter og marked. Masser af ride og kvægklasser.

17-18-19 August.

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

msn: ran

0
0
Svar på denne tråd

hejsa vi
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 11:54

arbejder kraftigt på sagen, med at få tjekket ruterne ud + lidt bonus som ikke er på kortet, samtidig er vi at få lidt aftaler i stand forhold til at bruge faciliteter derude..så hvis du kan klappe hesten lidt, så kommer det

Pia

Søger Miniaturehest for kunde til en fornuftig pris, må ikke være pony baseret.

Kontakt mig venligst på email.

0
0
Svar på denne tråd

det lyder da lækkert
Forfatter: 
Dato:  17-05-2007 12:06

men jeg kan ikke overnatte, men en lille tur ud i naturen en gang imellem vil da være lækkert.

Er det evt. noget der bliver slået op her???

Jeg rider jo ikke på "alm. vej" tør ikke kan man vel også lige så godt sige det og man bliver jo lidt træt af sandkassen. Det er kun når jeg kører ud til jer og andre ved fælleridning samt får træning af Rikke at vi ser andre heste / hestemennesker. Og hvad angår køerne, kikker vi på dem om "rigtigt grundig styringstrænings udfoldelser / teknikker", så må vi se hvor lang tid der går med det.

Poco skal også ud at opleve noget så han bliver vant til forskellige ting. jeg forsøger at få ham gjort til en stabil, rolig og fuldstændig styringsbar hest, som ikke "bliver bange for noget".

Ikke at han ikke er god få det går rigtigt godt. Det kan jeg takke den gode grundtræning for, både fra John og dig i den måned hvor han blev gjort ryttervant og de måneder oppe hos Rikke efterfølgende år. Ellers var jeg aldrig kommet så langt som jeg er nu. Så nu er tiden til at "udforske naturen, strande eller andre tiltag"

Vi høres og ses om ikke andet til en af fællesridningerne.

Hils hjemme

0
0
Svar på denne tråd

det bliver ikke
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 07:49

kun overnatningsture, det såmænd også ture af forskellig varighed.

Selvfølgelig bliver det slået op herinde , så du skal nok kunne finde noget der kunne være interessant, der kan være enkelte steder hvor du skal passerer alm vej, men men det skal nok gå når der er erfarne turheste med.

Landskabet er meget lig de åbne sletter man kan se langt

samtidig har vi lovet os selv det skal være rigtig billigt at være med, det eneste det kommer til at koste er din mad..

Pia

0
0
Svar på denne tråd

jeg venter i spænding
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 10:21

og glæder mig. Jeg vil holde øje med opslag

0
0
Svar på denne tråd

123 hey
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 19:18

så Susanne se lige her www.heste-nettet.dk/forum/13/50703/ 50703/

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider