men jeg kan ikke overnatte, men en lille tur ud i naturen en gang imellem vil da være lækkert.
Er det evt. noget der bliver slået op her???
Jeg rider jo ikke på "alm. vej" tør ikke kan man vel også lige så godt sige det og man bliver jo lidt træt af sandkassen. Det er kun når jeg kører ud til jer og andre ved fælleridning samt får træning af Rikke at vi ser andre heste / hestemennesker. Og hvad angår køerne, kikker vi på dem om "rigtigt grundig styringstrænings udfoldelser / teknikker", så må vi se hvor lang tid der går med det.
Poco skal også ud at opleve noget så han bliver vant til forskellige ting. jeg forsøger at få ham gjort til en stabil, rolig og fuldstændig styringsbar hest, som ikke "bliver bange for noget".
Ikke at han ikke er god få det går rigtigt godt. Det kan jeg takke den gode grundtræning for, både fra John og dig i den måned hvor han blev gjort ryttervant og de måneder oppe hos Rikke efterfølgende år. Ellers var jeg aldrig kommet så langt som jeg er nu. Så nu er tiden til at "udforske naturen, strande eller andre tiltag"
Vi høres og ses om ikke andet til en af fællesridningerne.
Hils hjemme