Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Western sadel
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 07:37

Hei western people...

Nogle der har en ide til, hvor man hurtigt får solgt sin western sadel?

Min mule er desværre vokset ud af den.

Det er en Circle Y, park and trail, 16´´, semi Q bom, rigtig pæn og velholdt!

Håber der er nogle kloge mennesker det kan hjælpe mig herinde...???

Mvh Pernille.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 09:34

Det er meget forskelligt - men der er mange Circle Y til salg - nok fordi de - desværre ikke ligger så godt på de fleste heste, selv og det er utrolig flotte sadler.

Jeg har selv prøvet et par på min hest og de trykkede hende de forkerte steder.

Så jeg tror desværre det bliver svært at sælge den, men man kan jo aldrig vide, måske finder du hurtigt en der lige passer din sadel.

Men der er noget med vinklen på en circel Y sadel, syntes jeg ihvertfald - der gør at den er svær at tilpasse.

Nu får jeg nok hug af alle dem der har de sadler - men jeg taler kun af de erfaringer jeg har gjort med den sadel og mange andre jeg kender har skiftet fra Circle Y til andre mærker. (der er jo forskel på Circle Y sadler - det var park and trail sadler jeg prøvede)

Jeg syntes det er meget flotte sadler også flottere end den jeg købte. En Crates reining.

Med venlig hilsen

Anita Andersen
Tjek mit lækre DSP føl efter Bonansa!
født d. 29.04.07

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 10:08

Mange tak for dit svar, men jeg har nu oplevet Circle Y, som sadler der ligger godt på de fleste heste!

Men nu er jeg bare kommet så langt i min træning at jeg godt vil skifte til en dressur sadel...- Meget stort spring, måske for stort!

Mvh Pernille.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 10:39

...jeg ved ikke omdu får "hug" - men et spørgsmål - er det ikke lidt stort at konkluderer at Cirkel Y ligger dårligt på mange heste fordi de ikke ligger godt på din ?

Claus

"Vi er, hvad vi plejer at gøre. Excellence er derfor ikke en handling, men en vane." Aristoteles
0
0
Svar på denne tråd

det var ikke kun min
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:28

Hej Claus

Det er ikke kun på min - jeg har mine heste i en westernstald

Og der er flere der har skiftes deres Circle Y sadel ud - alle var park and trail.

Og det har vel og mærke være flere forskellige racer - som min en varmblod - en paint - en pony - en quarter.

Så det er ikke kun min hest.

Med venlig hilsen

Anita Andersen
Tjek mit lækre DSP føl efter Bonansa!
født d. 29.04.07

0
0
Svar på denne tråd

men...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 20:06

er detikke muligt tror du - at man kan finde lige såmange der er glade for den type sadel ?

"Vi er, hvad vi plejer at gøre. Excellence er derfor ikke en handling, men en vane." Aristoteles
0
0
Svar på denne tråd

har sådan en
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 20:29

Cirkel Y, park and trail, dog kun 15", semi Q bom og den ligger perfekt på min pony og min rumpet passer lige i. Jeg kan kun anbefalde denne sadel.

Bare lige et indspark herfra.

Du kan evt henvende dig til dem der sælger western udstyr eller selv sælge den over nettet. Det kommer også an på hvad du vi have for den, der kan western udstyrs forretninger garanteret også hjælpe dig.

Held og lykke med salget

Susanne - Lets go for it!!

The owner of All Breed og Mule.

0
0
Svar på denne tråd

Kanon god sadel
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 21:33

Jeg kan kun sige at jeg har en park and trail circle Y, den har lagt godt på flere forskellige heste hos mig og jeg sidder kanon i den og jeg har så ikke verdens mindste mås :-)

Men prøv da at sætte den til salg her på HN, hurtigheden afhænger nok meget af prisen.

Helle Dahl Nielsen
Den Bette Western Klub

www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hei med jer...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 11:55

- og mange tak for svar! Jeg har sat sadlen til salg her på HN, og også til bytte, den er også sat til salg på dba, men der er nok ikke marked for western sadler lige nu, sidst jeg havde en til salg, var den solgt på 1 måned.

Sadlen er sat til 6300, så det syntes jeg ikke er så dyrt!

Så nu bliver jeg faktisk boz i tvivl om jeg vil af med den...

0
0
Svar på denne tråd

Westernsadel salg
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 20:13
MÅske du skulle pudse sadlen lidt inden du sætter den til salg, især når du skriver den er velholdt...

Jeg er tilhænger af Circle Y og de har ligget godt på de heste jeg har haft til nu, dog bruger jeg pt. en Garland... (den fulgte med heste, og jeg vidste den passede)

De bedste hilsner

Tina ;)

SÆLGES: Circle Y park and trail m/sølv, se præs.

Billeder OHWR show: s158.photobucket.com/albums/t107/ Felur/?start=all

Køb billeder - mail to: Camilla@cc-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider