Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Ventetiden kender i det?
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 22:57

Hej folkens

her sidder jeg med fart over knapperne for at fortælle og vise min nye trailer frem...

Bestilt i januar først kommet nu, trals på jysk, men hvor er den bare ventetiden værd!!!

i 7 år har jeg ønsket mig en sådan trailer, både for at hestene kunne stå godt og for hvem ville ikke, engang i deres liv, have en ny ting.

Jeg nyder denne Boj trailer og får en god fornemmelse i maven når jeg ser den. HI... Men ikke mere snak her er den så, med to store saddelrum, ekstra bred, rød farve med skrift og loge samt camera og elektronisk udluftning og blæs samt lækker inden i..

Hestene frinsker næsten efter den.

I må gerne sige jeres mening, jeg er glad for mit valg og kan varmt anbefalde denne trailer der giver anledning til at køre lidt... mere end 70 km i timen.

Go Aften Tina

Hawthorn Ranch avler kvalitets paints.

Vi har pt.. flere paints der sælges. kontakt mig.

Tjek lige denne nye pleasure vallak til salg for en kunde, som også er i træning hos mig.

www.hawthornranch.dk

0
0
Svar på denne tråd

har også
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 23:57

en BOJ, den er bare super.

jeg bliver også bare i så godt humør når jeg ser min boj

hilsen hanne

Hoppeføl og hoppeplag e. Continental til salg
0
0
Svar på denne tråd

hvor er den fed
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 08:20
vi kikker også på ny trailer, og bojen er også mit absolut 1. valg.
0
0
Svar på denne tråd

for lækker
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 08:29

mums, hvor er den lækker, bare farven er nok til at få mine tænder til at løbe i vand.

jette

0
0
Svar på denne tråd

tæløk mæ den...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 09:38

den er da godt nok flot...men mangler du ikke en westernrytter på den ? Iøvrigt flot med den store skrift...

Jeg har selv fået sat et stor logo på min og det er sjovt at se hvordan folk lige kigger en ekstra gang...

Freedom rides....on a Quarterhorse

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg er jo
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 14:36

overhovedet slet ikke misunderlig og jeg synes den er møggrim ikke om jeg ville have sådan en på matriklen.. fniss..

Hold op den er mega flot og så passr den jo til bilen... suuukkk tillykke med den.. whau

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 17:45

Hejsa igen...

Tak for de søde ord vi ses ude til showsne... hi hi... den kom i fredag brugt allrede 10 gange hi.. hi

Jeg glemmer ikke et western logo men har intet fundet...jeg træner så meget at tiden ikke har været til at finde et men hvis i ved hvor jeg kan købe et skriv endelig.

Tina

Tjek lige denne nye pleasure vallak til salg for en kunde, som også er i træning hos mig.

www.hawthornranch.dk

0
0
Svar på denne tråd

øhh må
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 18:01

man spørge hvad sådan en flot fætter koster?

Pia

Pga vi ikke skal bruge denne træner mere, sælges 14 timers træningstimer til en værdi af over 3500,- Træneren er CMN. Giv et bud, højest bydende render med kortet (bud ligenu 750,-). Smid en mail.

0
0
Svar på denne tråd

Lækker lækker
Forfatter: 
Dato:  06-05-2007 15:57

Er meget misundelig !

Til lykke med den.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Boj vedr. pris
Forfatter: 
Dato:  06-05-2007 22:33

Hejsa

Prisen den kom jeg lidt væk fra den er incl. camera og ekstra bred trailer samt elektronisk luft i trailer pris... med den røde farve selvfølelig.. også 112.500.tusind danske kroner.

Traileren koster en lille formue, men ligner en million, og fungere som den skal.. så den er pengende værd.

Jeg har en ide om at jeg ikke fortryder dette valg, og vil håbe at den give en god oplevelse for alle de mange heste, der frem over skal fragtes i den.

Venlig hilsen Tina Andersen.

www.hawthornranch.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 09:12

Tillykke med din lækre trailer... MEN, ikke for at ødelægge den gode stemning, men må du trække den med din ellers også dejlige volvo, jeg har nu lidt svært ved at tror at den må trække så meget, det er ikke for ikke virke sur eller noget, det er jo ikke sjovt hvis det ikke er lovligt, så bliver det hurtigt for dyrt.

Venlig hilsen Lotte

0
0
Svar på denne tråd

flot flot
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 11:01

wow, den er godt nok flot. tillykke med den, den skal du nok få en masse glæde af.

Maja

Picó vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd

kun et ord...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 12:32
...SEJT !

Når du gør som du altid har gjort, får du det samme som du altid har fået.
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 22:55

Hej Ti(iii)na!

Tillykke med den, den er sgu lækker!

Håber i har det godt derovre i "udlandet"

Vi ses til pinseshowet

Vh

Anders

0
0
Svar på denne tråd

Min volvo må
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 15:46

Hej folkens

Min "Nye" men gamle volvo må trække op til 1800 kg, men ikke 2000 kg... Så jeg må læsse den med 900 kg, og det er nok for mig pt... det er også grunden til at jeg har en ældre volvo, da lige denne model måtte vejes op. Man ved aldrig om endnu en ny bil er på vej, men vi har en fiat ducato som er i skrig rød også, så den må trække de 2000 kg.. total.

Og tak for de skønne ord.

'

Anders Vi ses til Pinseshowet...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider