Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Er godt træt af det hele...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 13:13

Det er ikke blevet til så meget ridning i år, hvilket er virkelig frustrende. Der dukker bare hele tiden den ene "problem" op efter det andet, og jeg tror hver gang at det er overstået -" så nu skal jeg for alvor igang med ridningen" -men det er ikke lykkeds endnu..

Det startede i december, hvor jeg skulle til nogle eksamner i starten af januar! Så der var ikke meget tid.

Derefter havde jeg vidst en god uge eller to -så blev min hest sparket og dyrelægen måtte ud!

Der gik så noget tid med det!

Derefter har min far så været indlagt to gange: først vidste lægerne ikke hvad han fejlede, men da han blev indlagt anden gang fandt de to blodpropper i højre lunge!

Nå.. Så taber hesten en sko og kan ikke rides før smeden engang kommer... Og nu er jeg så blevet syg

Gider ik' det her mere, nu må det da snart være slut så jeg kan komme igang!

(ja så stiger pollen tallet jo snart - og jeg har høfeber!) Hmf..

Det var lige lidt nyt herfra! Håber i andre nyder det gode vejr med jeres heste..

Hilsen Julie

Julie & Score - **Team Score**
0
0
Svar på denne tråd

uhhh hvor jeg
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 13:24

kender det. jeg har haft min travhest i snart 3 år og hele denne tid har det været problemer af den ene eller den anden art. perioderne hvor der bliver redet er korte.

min hest blev tæsket på folden i slutningen af januar og jeg har først i gå fået grønt lys på at jeg må gå i gang igen. jeg er bare så lykkelig over det, men jeg kan da ikke lade værd med at tænke "hvor lang tid mon jeg får lov at ride denne gang"

jeg har ikke redet siden midt i december, da jeg havde meget arb og andre ting at se til op til jul og nytår, dagen før nytår bliver jeg så syg og kan derfor så ikke ride. da jeg så var blevet så rask at jeg kunne skridte lidt på ham, går der 3 dage så taber han en sko. da endelig smeden havde været her, bliver han så tæsket.

så jov jeg kender det.

men held og lykke med det hele

Med Mange Hilsner

Viki og hestene

R.I.P. Doc d. 8/4-07 kl 13.45

Husk at tage 10 små skridt

i stedet for et stort

skynd dig langsomt

0
0
Svar på denne tråd

Hej Julie
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 13:35
Jeg håber at tingene begynder at gå bedre for dig, og jeg håber på at din Far har det bedre nu. Sådan er det ofte, " alleting går galt på samtiden" men tænk positiv...og heldigvis er der alergi medicin der ude som kan hjælpe med høfeber. Det har jeg også nemlig. Have det godt! mvh,Jill

Life is what you make it!

" I go nutts over cowboys butts!"

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 19:51

Hej Viki: Tak for dit svar. Jeg er åbenbart ikke den eneste der er ramt af uheld.. Håber at din hest bliver frisk igen.

Hej Jill: Tak, det går bedre med ham nu hvor han er kommet i behandling..

Mht Høfeber-medicin -så syntes jeg at det er begrænset for hvor godt det virker. Det medicin jeg tager, tager kun det værste, Dvs jeg kan feks ikke være ude hos hesten uden at jeg for det dårligt. Så i det meste af perioden må jeg holde mig væk

Hilsen Julie

Julie & Score - **Team Score**
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider