Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Er I Showklar???
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 19:39

Så varer det ikke længe før de første store AQHA og APHA stævner starter!!

Har alle fået støvet showsadlerne af og renset showtøjet…?

Eller er der måske nogen som har investeret i helt nyt showgear?

Hvis ikke er der her lidt sider til inspiration…

Køb dit flotteste showtøj hos Mustang International: www.mustang.dk

Få lavet en hale ekstension som passer netop til din hest hos MG Tack & Tails: www.gandloese.dk

Jeg har fået en ny railshirt, men mangler stadig at få købt en showsadel (man er jo kræsen )..

Men lad os høre, er i klar?? Og hvordan skal i se ud i år??

Hjemmeside : www.gandloese.dk

OPDATERET d. 25. Marts 2007
Salg af Tail ekstensions: MG Tack and Tails ("Fake" Tails)
0
0
Svar på denne tråd

klar-altid:-)
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 20:38

Hej Maria.

Tror aldrig man bliver helt klar, der er altid et eller andet som ikke er som det skal være:-). Men man må jo gøre det bedste for at klare sig igennem showet og så træne vider derfra og til næste gang. Man bliver jo mere og mere rutineret og det hjælper også en del. Jeg er spændt på hvordan Rosee's og mit første stævne kommer til at gå, men glæder mig helt vildt:-).

Jeg skal have syet noget tøj nu her, trænger til noget andet end det Can Dee og jeg altid havde på...hehe.

Knuz Louise Nilsson

0
0
Svar på denne tråd

helt klar
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 22:08

Hej Maria

jo vi er klar, jeg har lige købt mine allerførste westernstøvler, et showtæppe til Palino.

Hvordan vi ser ud:

Hvid hat, sort skjorte, vest i blå,sort og sølv, sorte bukser, tæppet under sadlen i blåt med små "stjerner" i hvid og sort.

brun sadel og brunt hovedtøj.

Du kan se min vest, hat og skjorte på billederne fra stævnet med Zippo her nedenunder. Zippo blev solgt og den nye ejer har det tæppe jeg red med, derfor har jeg måtte ud at købe et så jeg har mit eget tæppe

Palino er også ved at være klar, jeg har brugt hele påsken på at få en hel del vinterpels væk, tror det sammenlagt ville kunne fylde en trillebør og så har vi selvfølgelig trænet og

trænet.

Men hva med dig - Maria - hvordan ser du ud til show og er du helt klar ? for jeg aner ikke hvad en railshirt er

Se mine tegninger på :
www.tegnebordet.dk/ind...02&visning=
KH. Anja Dyrskov
0
0
Svar på denne tråd

Jo vi er klar
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 22:53

eller så klar, som vi kan blive.

Time har ihvertfald klar rent udseendemæssigt ifølge Mia Haugsted's skarpe øjne. Jeg vil dog lige fylde lidt mere på sidebenene inden JMC (halterklasserne).

Hun er også godt på vej til at være klar i showmanship at halter. Jeg fik lige prøvet det af til et træningsstævne, og jeg kan godt mærke, at jeg kun fik 90% fra hende den dag (selvom vi løb med 2 blå sløjfer)

Hun blev mere stiv og låst at guide rundt, og mit spin skal forbedres, men det kommer. Jeg har ihvertfald fundet ud af, at hun skal varmes op på en bestemt måde til showmanship, for at hun er helt med på, hvad hun egentlig skal. Mentalt er hun stadig en baby, og hun synes, at det er brandkedeligt at "line up".

Med hensyn til showtøj har jeg en helt ny jakke fra HobbyHorse, som jeg købte sidste år, men jeg mangler en skjorte til at have indenunder og et pænt tørklæde for at give det sidste pift.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

nej, ikke endnu
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 23:50
Mangler at finde det rigtige:

Halter grimer
pænt jakke sæt til mig

så vi er klar til halter klasserne.

Men det er jo lige det med at finde den rigtige farve til både mig og hesten.

Sadler og andet udstr til at ride i venter jeg med til hestene kommer hjem igen.

Hilsen

Christina

American Quarter Horses for life

Boycot Rodeo på dansk jord

0
0
Svar på denne tråd

Yes Yes...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 07:55

Vi er godt på vej til at blive klare.

Min mor mangler lige at ligge en sidste hånd på min nye rail shirt ( ja det er så den del der tager længst tid Nu skal der nemlig limes sten på)

Vores første show er den 28. april så vi knokler og knokler eftersom vi ikke er helt enige om galoppen. Lady synes at det er en yderst dårlig ide at galopere og jeg synes selvfølgelig at vi skal træne en masse galop. hihi. Men hvornår har to "hopper" nogensinde haft samme holdning til noget

God showsæson til jer alle.

Knus fra

Mia

Hende der lever og ånder for Western Pleasure :-)
Hestemassage tilbydes af massørelev
0
0
Svar på denne tråd

nøj... der er mange ting...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 08:16

Hejsa..

jeg er ikke helt showklar for jeg mangler en hest, men den skal jeg nok finde til næste år.

Der er godt nok meget fint showtøj man kunne tænke sig inde på den hjemmeside, som maria har et link til.

jer der ikke har set det skulle gå der ind og kikke

Hilsen Ditte.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider