Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Real Deal
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 13:06

Øv øv øv øv øv øv øv!!!

Real Deal i år er aflyst!!! Det er jo appaloosa foreningen der arrangerer stævnet, og de har valgt at aflyse Real Deal stævnet i år. Er det bare lige øv eller hva´???

Grunden er...ja den kan i jo læse på deres hjemmeside www.appaloosa.dk

Først overvejede jeg mulighederne for at tage til Vejle, bl.a. til Pinseshowet som bliver afholdt sidst i maj. Men nej...og bortset fra det, så har jeg lige fået tilmeldingsblanketten, 700,- for en boks...det syns jeg er lige i overkanten, eller hva??? Jeg ved godt at man må betale prisen, hvis man vil deltage i de store shows...meeen!!

Men jeg er personlig rigtig ærgelig over at, det eneste paint (og appaloosa) stævne der bliver afholdt på Sjælland, er aflyst. Måske skulle jeg farve Lille Fis helst sort, så kunne hun måske gå for en Quarter, for der jo to-tre stævner for dem på Sjælland i år.

Så vi nøjes med DWF stævner i år,...åbenbart.

Hilsen Mie

Det er mig med Tøffe og Lille Fis

Little Meadows hjemmeside

Min westernrytterblog

0
0
Svar på denne tråd

ryjsrdjrjrykjrtjk
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 14:24

Ej trist! Det er jo irriterende!

Nu har jeg så godt nok kun en Quarter, men der var jo også NRHA klasser med sidste år.

Er der nogen chance for at "NRHA-delen" af Real Deal bliver gennemført, eller ?

0
0
Svar på denne tråd

mega ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 14:28
Ja jeg havde jo glædet mig rigtigt meget, men det nytter jo ikke at lave et appaloosashow, hvis der kun kommer 5 appaloosaer vel. Så kan pengene vi jo sparer jo bruges til mere undervisning :) og vi blir bedre til næste år.

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes også
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 18:54
det er mega ærgeligt at Real Deal er aflyst.
0
0
Svar på denne tråd

Kun fem appaloosaer
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 18:55

hvordan ved man, at der kun kommer 5 appaloosaer? Vi havde da tænkt os at stille med tre, medmindre føllene altså bliver solgt inden den tid. Øv, det er en skam.

**Westerncenter Godrumgaard**

OBS!!! Vi mangler en sød westernpige ca. 15 timer om måneden til hjælp ved shows o.l. God løn.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 18:55
Men hvad med alle de Paints der tilmelder sig. Tænker i slet ikke på dem?? Jeg ved godt at det er appalosa/paint stævne og det hovedsagligt er myntet til appaloosa. Men altså...kan man så ikke bare lave det til et paint-DWF-NRHA stævne??? Og så tag de appyer der tilmelder sig, og så er det det??

Hilsen Mie

Det er mig med Tøffe og Lille Fis

Little Meadows hjemmeside

Min westernrytterblog

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider