Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Ny pony på gården
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 15:17

Så har vi fået indkøbt vores nye selskabspony/børnepony, så jeg har mulighed for at tage afsted til shows, uden at den tilbageværende hoppe skal stå alene i flere dage. Jeg fik en del bud på min annonce her på HN, men han vandt klart, og så stod han endda kun 14 km herfra.

Må jeg præsentere "Lucky", pintopony, 108 cm høj, vant til børn, redet godt og endda sprunget samt trafiksikker.

Han blev introduceret for mine Quarter hopper i går, og han fungerer nærmest allerede som et medlem af flokken, selvom de to tøser indimellem lige skal markere. Jeg har dog lige set ham stå side om side med min 2 års i læskuret. Han lader sig ikke sådan kyse og virker meget ubekymret over hans nye situation. Han er social og tilbyder gerne at gnubbe, hvilket min førerhoppe blev noget paf over i går (I skulle se hendes udtryk, da han bød op til at gnubbe).

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig pony..
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 16:01

Hej,

Tillykke med ham!

Han lyder jo til at have et godt temperament,og så er han tilmed super smuk!!

Held og lykke med ham..

Mvh hotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Super temperament
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:24

ja - det er helt sikkert. Det viste han også tydeligt, da Mia Haugsted og jeg var ude og kigge på ham (altid godt med et ekstra sæt øjne til at vurdere sådan en pony). Tak for hjælpen Mia

Han blev vist i en intermistisk roundpen (blå halmsnor), og den blev han pænt inde i. Viste skridt, trav og galop (meget villigt). Han blev sadlet op uden problemer og fik endda tovet over nakken (det var lidt langt), men det kunne ikke ophidse ham.

Forlader de andre heste uden protest eller tegn på angst.

Kort og godt - en perfekt selskabspony.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Velkommen Lucky
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 12:00

Tillykke med ham Anne, Gaff og Malene. I vil jo nok alle få glæde af ham for hvor er han skøn!!!

Knus fra

Mia

Hende der lever og ånder for Western Pleasure :-)
Hestemassage tilbydes af massørelev
0
0
Svar på denne tråd

Når man er så lille
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 11:23

kan man stå lige bagved bagbenene på en 2 års Quarter

Han er godtnok ikke bange af sig, men min 2 års er også rigtig flink og sparker ham ikke.

Her står han og spiser resterne fra de "riges bord" (der er jo hø derinde).

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:39

med den lille ny, Anne :-)

Han ser rigtig rar ud, og det er da super at han kan holde de damer ved selskab naar de engang imellem maa undvaere hinanden.

Vi ses paa soendag!

Knus

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Supergodt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 21:55
Du har fundet en god selskabspony , så du kan komme ud og showe hende den "lille lækre" , de ser ud til at hygge sig ,vi ses også Søndag .

MvH Jette Hansen

Min Træner: Littlecreek Ranch

Min foretrukne shop: western outfitter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider