|
|
| Western Sankt Hans 2007 |
|
|
Bliver i år hos Sanni og Henrik ved Skælskør.  Som altid er alt gratis. Man medbringer selv alt. Mere om dette på vores hjemmeside og senere på HN hvor der kommer flere detaljer. Som altid... Alle er velkomne. Det plejer at være rigtigt hyggeligt. Find stemningen frem igen og kom og vær med. Lone, sanni, John og Henrik.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØV heller ikke i år. |
| Forfatter:  |
Dollas ♥Dollas♥ |
| Dato:  |
01-04-2007 09:15 |
|
I må have god fornøjelse , jeg kan nemlig ikke komme... HELLER ikke i år. Min moster fylder 50, så jeg må nok hellere fejre hende. Hilsen Maja
Picó vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej I år |
|
|
må vi følge trop med Maja, vi er nemmerlig røget ind i en 30 års fødselsdag.. men vi er jo altid sikre på at Henrik nok skal for evige den gale stemning. Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| op igen |
|
|
Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, har fattet begge dele lige dårligt....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ÅRhhh hvad mand, det lyder som sjovt |
S-Hitman »MR-noa« |
17-04-2007 07:44 |
|
skal lige have snakket med Fru Noa, så må vi hellere dukke ok med hele slænget...
-= o|O|o =- Lance Armstrong startede også som hjælperytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Gidget ♥Mr Crazy Horse Geronimo |
17-04-2007 07:49 |
|
Jeg håber godt nok at jeg er hjemme til det...det burde jeg være...så kan jeg jo fejre en forhåbentlig veloverstået eksamen hehe
Good old Cash...Play a tune for me! 'Må man ta' hunden med sig ind i helved? Den er dum og den har bidt min bedste ven! Min bedste ven!'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til toppen |
|
|
vi skal lige have den op igen... det ikke bare lyder sjovt det er sjovt... 
Svend 4ever HUSK AT LEVE MENS DU GØR DET, OG ELSKE MENS DU TØR DET. TEAM PEP`N SPOTZ / SUSAN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weee |
kallah (jenni) |
18-04-2007 14:55 |
|
Vi kommer da, det er jo super hyggeligt at feste med jer alle sammen.. Er der mulighed for at sove i stalden hvis man skulle gå hen og få lidt lyst til "en kringle" eller to??? GGG 
alle pattedyrs hjerter slår 800 millioner gange før det stopper, sæt pris på hvert "slag" man ved aldrig hvornår det sidste slag er slået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja eller |
|
|
tag telt med, vi finder nok en plads 
Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, har fattet begge dele lige dårligt....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1233456 |
|
|
op
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skulle vi |
|
|
ikke lige rykke den til toppen 
Svend 4ever HUSK AT LEVE MENS DU GØR DET, OG ELSKE MENS DU TØR DET. TEAM PEP`N SPOTZ / SUSAN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 7777777 |
|
|
jo Susan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og igen |
|
|
og igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Susan... |
|
|
har du fået den dér cd som vi hørte i Hytten ? Den må vi have inden sommerens "fællesridehyggegrillkomsammendagee aftener"" did you get that ?  Hilsen Lone.
RANCH HORSE CUP 2007 Cal B Westerncenter & RHDK afholder stort WESTERNSHOW med masser af aktiviteter og marked. Masser af ride og kvægklasser. 17-18-19 August. Ranchhorse DK Kvægryttere på Sjælland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| op igen |
|
|
husk den 23 juni sankthans hos os. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja lone |
|
|
i get that, nej har ikke fået fat i den endnu, men jeg ska nok her er lidt du kan øve på: omkvædet lyder: jeg er en glad lille cowboy, med skyder og lasso og hat, men jeg har mistet min pony så jeg ska vær alene i nat. Måske der er nogen der kender den og kan skrive videre på den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tænkte |
|
|
at vi lige må få den til toppen, nu nærmer tiden sig jo.  hold da op hvor jeg glæder mig til sommer 
HUSK AT LEVE MENS DU GØR DET, OG ELSKE MENS DU TØR DET. susan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det |
|
|
ved at være tid. Har man lyst til at komme og hygge og grille og hvad vi ellers finder på, så er det på Rødkullvej 2, i skælskør det foregår. Vi griller ved 18 tiden. Husk at tage de ting med i selv skal drikke-spise osv. Tag endelig hesten med, hvis lysten er til en ridetur. Så håber vi på lidt godt vejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi bliver |
Noasark |
13-06-2007 08:02 |
|
nødt til at melde fra. I må have en god aften Pia
Søger Miniaturehest for kunde til en fornuftig pris, må ikke være pony baseret. Kontakt mig venligst på email.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aflyst |
|
|
pga at der alt for få tilmeldinger så aflyser vi i dag. Trist at det ikke kunne lade sig gøre. Sanni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|