Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Bob spist af plastik.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 00:39

Det var en blæsende dag. Jesper og jeg skulle ud og samle alt vores vildfarne plastik sammen. Det var endt på folden i det store stormvejr.

På vej ud på folden bliver jeg passet op af Bob, som står så smukt i solen og han lignede faktisk en der gerne ville posere lidt for mit kamera... skidt tænker jeg og tager kameraet frem... og hold da helt op hvor det blev sjovt.

I samme sekundt som jeg får taget det første billede, mister Jesper et stykke plastik. Plastikken har god fart på og vi når ikke at fange det, før det smasker lige ind i hovedet på Bob.

Uværgerligt går man lige et par skridt tilbage, for Bob var helt uforberedt på at det kom.

Til at starte med stod han lidt og krummede halsen sammen, for hvad var nu det for noget, men så... snif snif.. Bob inhalerer et stort stykke plastik. Jo jo, den var skam god nok, det lugtede lidt af mad, så det behøvede han skam ikke at tage på vej over.

Jeg kunne jo ikke lade være med at grine lidt over den fjollede hest, men jeg skulle snart erfare at det sjoveste havde jeg endnu til gode.

Donna, som ellers havde fulgt lige i bagdelen af Jesper hele folden rundt, havde altså besluttet sig for at nu var Jesper ik spor sjov mere. Hun er jo lidt af en kylling med plastik og da Jesper gik rundt med hele favnen fuld, så gad hun altså ikke ham mere, så hun kom spankulerende ned mod mig og Bob.

Donna minder mig til tider mest af alt om flodhesten Gloria fra tegnefilmen madegaskar. Nysgerrig, kløgtig, men alligevel lidt doven og dum på sin egen charmerende facon.

Så der kom hun slentrende, lettere sløvt og hun var kommet ganske tæt på Bob, da han vendte sig om og kiggede på hende. Først der gik det op for Donna at Bob rent faktisk havde plastik på sig... ja det ligefrem rørte ved ham.. og i bedste tegnefilmsstil smækkede hun bremserne i... I kender godt de scener hvor de bremser og nærmest løber baglæns, men der sker ligesom ingenting, de kommer bare tættere og tættere på... sådan var Donna i den situation. Man kunne næsten se hendes magtesløshed over ikke at kunne komme væk hurtigt nok... Altså jeg mener det var jo en alvorlig sag, Bob var jo lige ved at blive ædt af den plastik. Så en to tre og så var Donna ellers på tilbagetogt.

Bob stod lidt og glanede, sådan helt alene, et lille øjeblik og så kom han luskende hen til mig or at få plastikken pillet af, nu var den altså ikke sjov længere...

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

God horsemanship
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 03:15

Et eller andet sted, så må man jo sige at der ligger noget godt horsemanship til grunde for denne beretning - hesten er vant til lidt af hvert. På den anden side, så er Bob jo også bare Bob med alt hvad der hører sig til

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

he he he.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 05:51

Skide godt skrevet. Jeg kom til at grine lidt for mig selv.

Fed hest siger jeg bare, meget cool.

Og super gode billeder af det.

-----Knuzer fra Line-----

K-jack.

Frederiksborghesten.

Det er dansk og det er godt!

0
0
Svar på denne tråd

griner..
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 07:50

Hvor er han sød

Hilsen Lone

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 08:14

Fantastisk historie, der tydeligt viser at det ikke altid er lige let for os mennesker at vide hvad en hest vælger at bliver forskrækket over.

"Donna minder mig til tider mest af alt om flodhesten Gloria fra tegnefilmen madegaskar. Nysgerrig, kløgtig, men alligevel lidt doven og dum på sin egen charmerende facon"

Hehe, med den sætning har du sku da beskrevet Donna så nøjagtigt det kan lade sig gøre! Jeg glæder mig til at se hende igen, når vi ses til BHWR's træningsstævne.

Hilsen

Henrik

0
Svar på denne tråd

Altså den Bob
Forfatter: 
Dato:  27-03-2007 11:55

Ha Ha hvor er det altså godt skrevet, og super gode billeder, sidder her og griner.

Hilsen Lisa.

Af alle Racer jeg kunne vælge, mit hjerte jeg tabte til den Nordsvenske.

0
0
Svar på denne tråd

Frej af Knapstrup
Forfatter: 
Dato:  28-03-2007 12:26

Frej, hvis du læser nogen af alle de Bob-historier på Miki's hjemmeside... så ville jeg ikke kalde det for Horsemanship - det er nok nærmere Bob der stadig træner Mikimanship

Miki - godt fanget med kameraet! utroligt som han kan stå der og lade som om at sådan skal man se ud

De bedste hilsener

Tina

Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider