Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Kiro D Ranch genåbner
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 11:58

Fra Ranch Horse Cup 05 på Kiro D

I længere tid har vi haft snøren ude for at checke hvem som havde købt den gamle Kiro D, som har stået til salg siden Søren Pedersen døde sidste sommer.

Stedet har fungeret som westernsted og samlingspunkt for mange forskellige westernryttere gennem mange år, og nu er det muligt at være med til at genåbne stedet i Fuglebjerg.

Der er stort behov fir et western/ridested i det område, hvis nærmeste nabo i western er cirkeline i munke Bjergby.

Der er 3 steder klods op af hinanden på næstved egnen, så nu er der mange som ikke behøver at køre så langt mere og der er allerede mange som vil være tilknyttet derude.

Og der kommer kvæg

Der vil blive holdt en møde for interesserede brugere og opstaldere inden længe og alle tilgodeses, både kvægfolk og ridefolk og der er mulighed for mange forskellige slags arrangementer og clinics. Alle kan bruge egne trænere og der vil blive mulighed for ryttere udefra at bruge banerne på samme måde som før, ved betaling pr. dag.

Meget mere om dette inden længe.

Vi sætter mødedato på i løbet af nogle dage.

VI STÅR IKKE FOR AT DRIVE KIRO D vil jeg lige sige med det samme. Det gør ryttere, opstaldere og ejere i fællesskab.

Stedet gennemgår lige en renovation og så er der 14 bokse-de som allerede er booket, til leje...og her er masser af foldplads, så vores heste kan være ude igen, noget VI ser meget frem til.

Hilsen Lone

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

wow...fedt
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 12:46

Dejligt at høre at I har fundet et sted og at hestene igen kommer på fold.

og lækkert at aktiviteterne kan fortsætte som hidtil

Maja

Picó vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 12:49
med et sted så tæt på igen, det glæder jeg mig til- også på jeres vegne
0
0
Svar på denne tråd

det bliver skønt
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 15:13

for jer og hestene

Det er jo ikke så tit vi ses, men når jeg har fået lært lidt mere grundtræning, ved hjælp af Rikke på ham den lille, vender jeg frygteligt tilbage til køerne.

Jeg må ærlig tilstå at jeg skal kunne "styre" bedre og "stoppe" bedre og ikke bukke af ivrighed (hesten), for at få det optimale ud af de små kalve. Men vi fortsætter øvelserne, det er jo bedre og ser bedre ud, når man ikke hænger i tøjlerne for at følge med.

Vi snakkes ved.

Susanne - Looking at the bride side of live!!!

The owner of All Breed og Mule.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa Susanne
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 15:37

Det er dejligt at høre

Der MÅ simpelthen gøres noget ved det grimme kvægridning vi ser for ofte. Det er folk som ser det på din måde vi gerne vil arbejde videre med.

Det er nemlig rart at se forbedringer og udvikling hos heste og ryttere. Det var John´s oprindelige mål med at lære folk at ride med kvæg. At vi kunne være det bekendt. Og desuden er det jo sjovere for både dyr og mennesker når det virker godt, uden at gøre ondt.

Derfor tager vi den også meget mere med ro med kvægaktiviteterne fremover, men det som kommer, det skal være både got og hyggeligt på een gang. Og med det sociale i højsædet.

Glæder mig til vi ses igen.

Ps jeg har jo selv en bette en som jeg skal lære en masse på ...inden kvæget kommer på tale.

Hilsen Lone

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Lone...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 21:14

Super godt at Kiro D kommer op og køre igen. Så har jeg heller ikke så langt at køre

Du råber bare højt når i skal bruge en hjælpende hånd *SS*

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

Kiro D..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 21:21

Det er da godt nok spændende og glæder mig til at der igen sker

en masse dernede.

Knus Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

Hvor lyder det bare skønt
Forfatter: 
Dato:  28-03-2007 21:54

Hvor lyder det dejligt at Kiro D åbner igen. Blir super lækkert med et westernsted så tæt på, nu vi lige er flyttet tilbage til Sjælland. Jeg blir da helt klart en af dem der vil gøre stor brug af aktiviteterne på Kiro D Ranch.

Syntes det er rigtig dejligt at de nye ejere vil åbne dørene derude for os westernfolk.

Hilsen

Karina

Karina

Amerikansk Bulldog avler og westernrytter med stor interesse indenfor kvægklasserne.
Lige nu - amerikaske bulldog hvalpe til salg. 14 hvalpe født 11 marts 2007.

0
0
Svar på denne tråd

Vores heste
Forfatter: 
Dato:  28-03-2007 22:01

kommer efter nøje overvejelse ikke til at stå opstaldet på Kiro, men vi vil til enhver tid støtte op for at få stedet til at fungere igen, og mødes med vores westernvenner derude.

Jeg håber at stemningen kan blive , om ikke den samme, for det kan ikke lade sig gøre, da vi jo mangler Søren, men så ihvertfald noget lignende. Vi vil ihvertfald tit køre derud hvis det kommer op at køre igen, ligesom vi vil være med til mødet derude.

PS...Halløj Karina, har du købt hest igen ??

Hilsen Lone

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Jaaa næsten
Forfatter: 
Dato:  28-03-2007 22:08

Jeg har næsten købt hest.

Jeg har forkøbsret på et føl i Tyskland, der blir født her i april. Så nu går jeg bare og håber på at føllet blir en hoppe, da jeg ikke vil have en hingst nu jeg ikke har haft hest i nogle år.

Blir det ikke et hoppeføl, så køber jeg måske hendes halvsøster fra 2006... men dette er ikke helt sikkert.

Hilsen

Karina

Karina

Amerikansk Bulldog avler og westernrytter med stor interesse indenfor kvægklasserne.
Lige nu - amerikanske bulldog hvalpe til salg. 14 hvalpe født 11 marts 2007.

0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  28-03-2007 22:12

jeg krydser fingre for dig. Så ses vi nok inden længe.

Hilsen Lone

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Vi flytter
Forfatter: 
Dato:  29-03-2007 15:02

vores heste til Ringsted western center, men vil helt sikkert blive brugere af Kiro D, og hjælpe med at få det op at stå igen.

Vi er spændt på hvem som bliver tilknyttet derude fast, indtil videre er det kun westernryttere som har ringet om bokse.

Glæder os til at se jer alle , på Kiro og alle andre steder vi nu engang mødes.

Hilsen Lone

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider