|
|
| fælles ridning hos BHWR? |
|
|
Hvem kommer til den første fællesridning? Det er tirsdag kl 19.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| desværre |
|
|
der er herreaften i den anden retning, så traileren er ude at køre.. vi havde håbet på en fredag som fælles aften i stedet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joe og jeg... |
|
|
kommer...er spændt på hvor mange der kommer og hvad folk syntes om stedet...
Freedom rides....on a Quarterhorse " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi kommer |
| Forfatter:  |
Foto Thomas |
| Dato:  |
10-03-2007 20:49 |
|
Vi kommer også, bare uden hest den første gang, men med kamera 
Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden www.weideke.dk Nu som firma Bare et klik bedre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi dukker også op, dog uden hest denne gang.. Stine
Rod, er brugbare ting... Der bare ikke lige ligger der hvor de plejer....
Forskelligt sælges. Tjek min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klubaften |
Matthias ♥Hest♥ |
10-03-2007 21:31 |
|
Hej . Jeg kommer også,dog uden hest . Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
|
|
også ned til den historiske første klubaften... Jeg vil tage mine 2 plage med på deres første kørertur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111 |
Foto Thomas |
11-03-2007 19:32 |
|
Skal du så have et ben på hver hest 
Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden www.weideke.dk Nu som firma Bare et klik bedre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer også |
vkhorses |
11-03-2007 21:12 |
|
og tager Mikala med. Vi har nok hest med. Hilsen Karen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal med |
Lilian |
12-03-2007 10:35 |
|
Vi kommer selvfølgelig også. Vi har dog heller ikke hest med her første gang, men det er nu mest fordi vi har savnet alle vores "klubvenner" og vil bruge den første aften på socialt hygge. (Vi er først lige gået igang med at ride her efter den hårde vinter, så vi tager den lidt med ro endnu ) Vi ses i aften 
Mange hilsner Lilian www.horsestory.dk
Besøg Western Portalen, Et rigtigt sted for westernryttere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer |
|
|
Jeg kommer selvfølgelig også til vores første klubaften. Jeg glæder mig meget til en rigtig hyggelig aften.  Lilian: Det er først i morgen, søde  Hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111 |
Foto Thomas |
12-03-2007 19:54 |
|
Lilian har altid været lidt for hurtig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nææe hva nu |
Lilian |
13-03-2007 09:38 |
|
Ja ja ja, mobbe, mobbe... Husk jeg er en ældre dame der ikke husker så godt  I skal være glade for, at jeg er lidt forud for så glemmer ingen, at komme I AFTEN. Og vi glæder os til at se jer alle igen. Wheee...
Mange hilsner Lilian www.horsestory.dk
Besøg Western Portalen, Et rigtigt sted for westernryttere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111 |
Foto Thomas |
13-03-2007 12:56 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey det |
Noasark |
14-03-2007 09:52 |
|
var bare hyggeligt i aftes. Nogle er set i løbet af vinteren og andre er kommet ud af deres små snehuse. Imponeret over alligevel se så mange lufte deres heste Tak for en god klubaften... Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig hyggeligt. |
|
|
Ja, det var rigtig hyggeligt at få snakket lidt med jer allesammen igen. Det var hårdt tiltrængt  Det var første gang jeg så stedet og hold da op det er flot. Virkelig gennemført. Er spændt på at høre hvilken skov der måtte lade livet for det flotte byggeri *g* Vi glæder og MEGET til at komme afsted og lufte hestene igen til stævnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lige præcis mine ord. Rigtig rart at få set jer alle igen. Dee's sted skal nok blive rigtig fedt. Glæder mig rigtig meget til at se det helt færdigt. Var en af de få der så det før hun gik igang og hold da op en forandring. Håber vi ses igen næste tirsdag.. Stine
Rod, er brugbare ting... Der bare ikke lige ligger der hvor de plejer....
Forskelligt sælges. Tjek min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111 |
Foto Thomas |
15-03-2007 07:56 |
|
Det var en rigtig hyggelig aften og wooow der er sket en masse siden sidst. Det var hyggeligt at se så mange ansigter, den første aften og mon ikke vi lige skulle tage vores hypper med næste gang. Thomas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|