Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

saddel pad
Forfatter: 
Dato:  28-08-2002 14:15
Hejsa!

Jeg søger oplysninger om hvor man kan købe et godt saddle pad til en araber, de er jo som bekendt lidt kortere i ryggen.

Min sadel er en tex tan super flex saddel som bare ligger som hånd i hanske på min dejlige araber, nu er det så bare at jeg mangler det her underlag.

De fleste underlag jeg har kikket på bliver for store til min vallak.

Jeg vil helst have en med cut back over sadellejet - er der nogle her inde der har nogle gode råd!!?

Jeg er sikker på der er andre end mig der rider western på araber ikk´? - Selv om vi er en sjælden race (ha,ha)

Mange hilsner og håb

Sanne

Når kun det bedste er godt nok!:-D
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2002 23:26
...eet af de der "Tuffy"-pads passer OK på min arabersadel... Det er firkantet model. Men man kan jo få runde sadelunderlag - de passer i sagens natur ret godt til rundskårne arabersadler... :-)
Mon ikke de har det i velassorterede westernforretninger? Jeko Western Equipment har det sikkert - eller måske har Western Import nogle?

Hug your Horses!99E Se mere Natural Moosemanship & mine tegninger HER!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tjah...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2002 20:03
Prøv evt. at kontakte LH-foder i Lading 86949277, de er begyndt at forhandle varer fra et tysk firma.
De vil sikkert sende dig et af deres flotte kataloger.
De har mange spændende ting i god kvalitet, oven i købet billigere end det vi kan købe herhjemme.
Udvalget er også noget størrer, de varer jeg har fået hjem derfra indtil nu er samme gode kvalitet som alt andet.
Jeg har indtil nu købt, underlag, sporer, hovedtøj og gamasher.
Der er ca. 20 forskellige underlag i et guds væld af farver og mønstre.
Str. fra 66*66 cm - 87*87 cm.
Både udskårne og med runde hjørner.

Venligst GitteL

B-) Real girls are cowgirls B-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider