Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Kvæg dag på Alhambra
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 18:50

Tak for en hyggelig dag på Alhambra og endnu en gang tillykke til gamle John med fødselsdagen.

Her er lidt billeder fra dagen og der vil komme flere på vores hjemmeside senere i aften eller i morgen.

Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma

Bare et klik bedre

0
0
Svar på denne tråd

skønt..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 19:29
skønt at se min mand så glad og noelle så tam og tillykke til John ...
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa alle
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 20:02

Thomas... Det er nogle superfede billeder du fik taget idag, og jeg ved at Karin også igen fik skudt en masse gode, så vi glæder os til at se dem færdige.

Tusind tak for en herlig dag, både på hesteryggen og i rytterstuen hvor vi fik smagt på Pers kanon lækre lagkage.

Skønt at så mange mødte op for at sige tillykke til John . Jeg var bange for at der ikke var kage nok.. Havde bestilt til 60 personer..og det kom lige til at passe.

Tak fra John for de flotte gaver der var samlet sammen til, en moccamaster og nogle cowboy classic jeans...

Sussie, det var fedt , så godt det gik for Morten og Noelle idag. Jeg tror at alle havde en glad dag.. Og solen skinnede flot, så hvad mere kan man forlange.

Hilsen Lone og John...

Ranchhorse DK

Kvægryttere på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

WOw.. gode billeder
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 20:08

Det er da nogle rigtig gode billeder der er blevet taget . og man får da også lige et glimt af min lille tut´s far( Jack) bag en ko - eller foran

Se hun ligner da meget godt.

Maja

Picó vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd

piv klynk hulk!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 21:48

Ja, endnu engang ET STORT TILLYKKE til den unge smukke mand!!

Men ak...min computer vil ikke kommunikere med min mobil, så jeg kan ikke vise billeder af den gyngehest John fik

Men jeg forsøger at fikse det imorgen hehe

Håber du havde en god dag, John!!!

Og tak for lagkage!!! Den smagte himmelsk! Så også tak til Per, som har stået i sit ansigts fodsved og tryllet disse velsmagende lækkerier frem!

Good old Cash...Play a tune for me!

Ghost Riders In the Sky!!

Five Feet High n' Rising.....

0
0
Svar på denne tråd

tillykke gamle mand
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 22:21

Tak for kage den smagte dejligt.

Super gode billeder Thomas

Boots sælges 2 par str. medium.

Svend 4ever

HUSK AT LEVE MENS DU GØR DET, OG ELSKE MENS DU TØR DET.

TEAM PEP`N SPOTZ / SUSAN

0
0
Svar på denne tråd

1111111
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 17:51

Ja der er nogle gode skud i mellem, det er rart at få testet det nye udstyr og hold da op billederne bliver en del større og kvaliteten meget bedre.

10.1 mp kamera så er der vist ingen problemer med at få det printet ud i A5 og det nye objektiv, det lukker bare noget lys igennem, det er iponerende hvor meget forskel det har gjort.

Jeg har først fået redigeret billederne op idag i dag da jeg ikke orkede det i går, så nu er de fino fino.

Thomas

Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma

Bare et klik bedre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider