Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hva' mæ' westerninfo?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2002 23:07
For kort tid siden spurgte Annette om hvorvidt vi var tilfredse med www.westerninfo.dk. Der blevet givet udtryk for stor tilfredshed fra rigtig mange sider. Dette var af betydning for Annette, da hun selvfølgelig ikke ønskede at gøre det store stykke arbejde, til ingen verdens nytte.

Nu ser vi en tråd lidt længere nede af siden, at flere site-indehavere, øjensynlig "kæmper" om at være det gældende info-medie angående shows. Senest er Peter med sin glimrende www.westernportalen.dk kommet med.

Kunne vi ikke enes om at ALLE sendte meddelelser ang. shows til Annette, så kan de andre sites selv plukke de oplysninge de ønsker, herfra. Det bliver virkelig belastende, hvis man som udbyder af shows og andre aktiviteter, skal melde ind mange steder. Det kan hurtigt blive 5-6 steder på nettet, lokalaviser, Hestebladet opslag osv...

Hva' sir' I? Er det en god idé?

Hilsen Jette
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hva' mæ' westerninfo?
Forfatter: 
Dato:  26-08-2002 07:54
Det syntes jeg ville være lækkert hvis Anette ikke var så politisk imod nogle specifike mennesker. At være leder af et eller andet er osse at give information om alle og ikke kun om dem man kan være enige med.
med venlig hilsen, ARIEL og Mary

nye priser og priser der er tilbudt på hestene, UTROLIGT!!!!

http://black_swan49.tripod.com/
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-08-2002 13:14
Hej Jette

Takker for tilliden :-)

Men jeg ved ikke helt rigtig, jeg kan ikke finde ud af at lave filer om til det der PDF-format, men hvis folk ville sende tilmeldninger og praktiske oplysninger i dette format, kunne jeg da snilt lave sådan at, det var på siden med det samme så men ikke skulle runst på 100 forskelige hjemmesider, men jeg ved ikke om det har folks interesse.

Og så er der jo også lige det der med tiden, hvis vi holdte os til westernportalen istedet kunne folk selv inrykke deres stævner, og så er jeg fri for at få på puklen hvis jeg glemmer det eller ikke har tid, men jeg vil da stadig gerne have stævne kalender på westerninfo, det er jo altid rart at folk kan finde de oplysninger der hvor de lige kommer forbi ;-D

Mvh
Annette

Min hjemmeside | westerninfo.dk | AL-design

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-08-2002 13:55
Nå, jeg havde nu heller ikke tænkt at du nødvendigvis skulle have tilmeldinger og det hele liggende, bare som det er nu, dato-information samt link eller tlf.nr. til hvor resten kan findes.

Men du har da ret, westernportalen er mere "gør-det-selv", så her belaster man ikke en web-master.

Men så mangler man altså bare oversigtskalenderen som du har?

Hvordan løser man det? Måske kan Peter lave en sådan på WP, som også er bruger-redigeret?

Hilsen Jette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-08-2002 18:23
Kanon idé!!

Jeg har længe ønsket mig en side hvor man kunne "holde til" for det er som ikke inkarneret westernmenneske svært at holde styr på 100 forskellige sider (overdrivelse fremmer forståelsen)

..og hvis alle andre så kunne få deres link derind, så var man ved at have styr på det!!

-miki-

:-D Man må tage skrammerne som de kommer
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider