Så er det nu du skal tænke på planlægningen.
Provokeret af flere indlæg her har jeg nu taget første "spadestik" til en Rough Riders Weekend her i det jyske.
Konceptet er enkelt.
Vi mødes lørdag d. 2 juni på en parkeringsplads mellem Egtved og Billund klokken 11. - Præcise instrukser vil blive sendt til deltagerne.
Så "læsser" vi hestene med alt hvad vi skal bruge det næste døgn (mad, drikke, sovepose, tøj etc.), samt en madpakke til frokost, og så forlader vi ellers civilisationen.
Vi har 1300 hektar natur til rådighed, så vi kan få en fornuftig ridetur inden vi under trailbossens ledelse finder vi et godt sted til overnatning, sørger for hestene, samler brænde og får lavet et bål, så vi kan få aftensmad. Når vi ikke gider fortælle røverhistorier mere, så lægger vi os under åben himmel og får lidt søvn i øjnene, medens hestene står ved siden af og gumler, i en "picket line".
Den der vågner først får gang i bålet igen, så vi kan få lidt morgenmad at starte dagen på. Derefter bryder vi lejren og rydder op efter os, inden vi rider tilbage til biler og trailere - hvis vi kan finde dem??
Betingelser for deltagelse:
- Du er over 18
- Du deltager helt på egen risiko
- Du kan håndtere din hest i terrænet i alle tre gangarter
- Du kan overleve et døgn uden vand, toilet, brusebad og den slags sager
- Din hest kan overleve en nat under åben himmel
- Du kan selv overleve en nat under åben himmel uden telt, madras o.lign.
- Du er indstillet på at overleve på og af hvad din hest kan bære - incl. vand til dig selv - der er vandhuller hvor din hest kan drikke, men INGEN vand til dig, og heller ikke toilet/bad etc.
- Du accepterer at trailbossen bestemmer!
Max. 10 deltagere - først til mølle...
Og hvad koster så sådan en weekend - thjae den koster ligesom gratis, så du får nok mere ondt i ryggen af overnatningen end du får i tegnebogen

).
Jeg glæder mig til at se interessen.
Hilsen trailboss John