Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

1000 tak til AG Paladini
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 00:33

Yuubijaaah ;0))

Jeg glæder mig helt wildt... bliver nød til at skrive en kæmpe tak til AG...1000 tak Ag for det store arbejde du har gjort for at finde nogle lækre boots til mig...

Hvor er det dog dejligt at møde mennesker der bare er så hjælpsomme som dig Ag...

- Det er helt utroligt, her sidder jeg i lille Dk og ønsker mig nogle lækre boots, nogle specielle nogle, som ikke lige ses i Danmark.. Jeg er meget kræsen, og køber ikke hvad som helst. De skal ligne en million, men prisen skal være billig ;0))

- sikke en tålmodighed, han har sendt mig billeder af mange og jeg mener mange par boots...- sikke et stykke arbejde den herlige mand har lavet for mig!

Lige nu glæder jeg mig bare til posten dukker op med dem, de er bare så fede og billige, tør ikke tænke på hvad et par støvler med slange skind koster i Danmark!!

Hilsner fra

Anette

Oxaraber

0
0
Svar på denne tråd

det maa
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:21
vaere bestilt arbejde...hihihihih thanks love ag

PAL-BAR RANCH speciale er at saelge QH. Vi saelger sadler, nye&brugte til priser fra 4975dkk til 2500.-dkk Med 3 aars garanti paa bomen. Toejler, stoevler, grimme, fortoej, osv i kvalitet arbejde og leder.

0
0
Svar på denne tråd

hvordan fandt
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 15:14

i lige ud af det med størrelsen?? je skal også snart have et par nye og det lyder da interessant.

TIna

• Med en ven deles
    minderne fra i går,
    glæden fra i dag,
    og håbet for i morgen.
Quarterhoppe sælges se mere på www.showhorses.dk/

0
0
Svar på denne tråd

du skal bare fortaelle
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 15:23

mig hvad stoerrelse sko du bruger, plus om du er bred fodet eller snaever.

saa skal du fortaelle mig hvad du oensker, farve, stoevle laengde, meget hoej, hoej, halv, eller smaa. Ens farvet, 2 farvet, skrigende farver eller konservativt. hael hojde, type, rodeo, western line dancing, eller night out...leder eller slange skin, eller krokodille skin, eller struds skin, plus pris klasse.

Jeg ordner resten ved at sende dig billeder med priser duvaelger, du indbetaler paa en dansk konto jeg sender, 10/15 dage senere har du dine stoevler.

love ag

PAL-BAR RANCH speciale er at saelge QH. Vi saelger sadler, nye&brugte til priser fra 4975dkk til 2500.-dkk Med 3 aars garanti paa bomen. Toejler, stoevler, grimme, fortoej, osv i kvalitet arbejde og leder.

0
0
Svar på denne tråd

Hej AG
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 18:32

Hvad med told, moms og den slags kedelige sager . Slipper de igennem som gave eller??

Hilsen John

0
0
Svar på denne tråd

det kommer
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 19:01

an paa prisen, som "gave" kan man i DK modtage op til 500dk uden told og moms, de fleste har ikke skulle betale noget siden de faar deres "gave" fra deres tante 1 i Brazilien hihihihih,

love AG

0
0
Svar på denne tråd

husk på
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 21:25
Husk nu på at told og skat sidder også og kigger på heste nettet...

Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma

Bare et klik bedre

0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg nu
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 21:44

solgte for et par hundred tusind om aaret saa skulle de nok interessere sig for mig, men siden jeg saelger ualmindeligt lidt til DK, saa tror jeg ikke at de er saa nervoese.

love ag

0
0
Svar på denne tråd

ikke for at
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 10:51

være kedelig, men vær opmærksom på at krokodille og slange støvler skal der være cert. på at de er specielt farmopdrættet, alt andet er ulovligt.

Pia

Jamen hvorfor ikke kigge forbi www.noas-shop.dk
0
0
Svar på denne tråd

det er det foerste
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 12:18
man kigger efter "SPECIRLT I USA" saa bare roligt, jeg ville ikke saette nogen i ulejlighed ved at saelge noget som de kunne komme i problemer med. love AG

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider