Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hvad koster det?
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:12

Hej alle jer westernryttere

Jeg er lige kommet hjem fra stalden efter at have prøvet en westernhest, dog kun i skridt. Jeg skulle bare liiige prøve hende. Hesten er kun ryttervant og kan derfor ikke så meget, men jeg kan jo slet intet der har med westernridning at gøre.

Nu skal jeg måske låne hende i en længere periode, og kunne derfor godt tænke mig noget undervisning.

Men hvad koster det? Og er det til at få en underviser ud til en enkelt person?

Jeg glæder mig til at læse jeres svar

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 10:49

Jeg får Heidi Magnusson ud kun til mig og det giver jeg 175 kr for for en halv time.

Hilsen Benedicte

Så blev den ged vist barberet
Medarbejdere til Roskilde Festivalens campingkontor søges. Tjek min præs.
BISPAR ER TIL SALG. SE MERE PÅ MIN/HANS PRÆS.
0
0
Svar på denne tråd

det kommer
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:49

an på, hvor tæt du bor på en træner - kik på www.westernportalen.dk 's trænerliste og se, hvad der findes i nærheden af dig.

Normalt kører trænerne ikke ud for en enkelt time, men holder gerne clinics for 6 + personer, ellers kan man køre til dem.

Jeg gir 250/time for undervisning + transport, og det er ca 100 km hver vej til en træner, så det er en dyr fornøjelse.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 18:29

Det var netop disse svar jeg frygtede. Jeg synes det er hammer svært at ride western, så jeg vil ikke låne hende uden undervisning. Hun er trods alt kun ryttervant. Jeg har ikke mulighed for at køre med hende, så ligenu ser det ud som om jeg takker nej tak. Men måske løser det sig alligevel

Hun er ellers en dejlig hest.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider