Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Jeg har tabt min kone
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 14:41

ja tro det eller ej... det er sku sandt!!!

historien,

Mary tog afsted fra KBH lufthavn paa Ieria IB 3309 kl 1605 og ankomme Madrid kl 1920.den 27nde Januar. Saa langt saa fint

Men ved 11tiden (DK Tid) faar jeg en opringelse fra DK med at hun skal med et andet fly end med den som var bestemt altsaa afgang 0125 den 28nde som ankommer Sao Paolo 0925 samme dag.

Men da de ringer fra DK siger de at hun skal afsted foerst kl 0830 den 28nde og ankomst til Sao Paolo kl1630 samme dag.

Problem flyet som ikke existerede IB 6817 (den hun skulle med originalt) ankom for 2.5 timer siden og ingen Mary.

Naeste problem der er ingen fly fra Madrid ti Sao Paolo kl 0830 om morgenen???

Har ringet til lufthavnen vert 5 minut og ingen svarer, saa ringede jeg til American Airways og gutten der kiggede i edb`n og sagde at det fly som ikke existerede var ankommet.

WHATS HAPPENING !!! LOVE AG

PAL-BAR RANCH speciale er at saelge QH. Vi saelger sadler, nye&brugte til priser fra 4975dkk til 2500.-dkk Med 3 aars garanti paa bomen. Toejler, stoevler, grimme, fortoej, osv i kvalitet arbejde og leder.

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder ikke sjovt
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 17:24

Det lyder da ikke som om der er meget styr på noget hos flyselskabet!! Jeg håber at hun snart dukker op eller ringer hjem.

Skøn shetlandshoppe søger godt blivende hjem hvor hun kan gå i løsdrift med andre heste/ponyer. Salg eller udlån. Kun til rette sted.

Opstaldning søges i Næstved. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

sådan er det ..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 18:03

når de skal rejse alene - de bortkommer og farer vildt, og du har hende heller ikke forsikret vel ?

hilsen

Kjeld Damgaard

www.westerncenter.dk Bliv Fadder. klik på www.PlanFadder.dk

0
0
Svar på denne tråd

Er hun dukket op?
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 20:42

AG: Har du fået kontakt med hende?

Skøn shetlandshoppe søger godt blivende hjem hvor hun kan gå i løsdrift med andre heste/ponyer. Salg eller udlån. Kun til rette sted.

0
0
Svar på denne tråd

YUP YUP YUP
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 20:58

min trofaste taxa chaufoer fandt hende 5 minuter efter hun var ankomet og ringede til mig at hun er 45 minuter fra at vaare hjemme... det er dejligt naar man kan stole paa sine naboer (han er nabo)

Tak for messages alle LOVE A

PS Do not distub skilt oppe naeste par dage!!!

PAL-BAR RANCH speciale er at saelge QH. Vi saelger sadler, nye&brugte til priser fra 4975dkk til 2500.-dkk Med 3 aars garanti paa bomen. Toejler, stoevler, grimme, fortoej, osv i kvalitet arbejde og leder.

0
0
Svar på denne tråd

Super...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 01:43

Det var godt. Hyg jer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider