|
|
| Nu trænger vi dæleme .. |
|
|
til noget strømlinet seriøsitet. Hør sig mig engang Conny, hvad er der galt med disse ord ? Humor er godt jo jo - men uden et stink af seriøsitet bliver det jo bare pjank og pjat. Jeg ved måske godt hvor du vil hen. Why fade away - When you can burn up.? på nydansk. Men sikke mange der kom til tasterne og det var lige ved at blive underholdende. Lones indlæg til Mulle: Citat: Desværre gør broen at vi ikke allesammen kan mødes så tit. ??? heheh Det var da vist ellers i den ånd, at den blev bygget ... altså at vi skulle ses noget mere. Jeg har hørt at vandene kan skille og at broen er oppe, men ... Konceptet med at bygge broen var jo hovedsageligt at trække Jyder og Fynboer med ind i det nye årtusinde. Netop så de kunne være mere sammen med os .. og dermed nyde godt af den kulturelle afsmitning. Det er jo forpligtende Lone ! Ja .. hvor er Per Beinov ? Jeg har hørt at han er ude og lede efter egnede personer til at spille indianere i hans kommende opførsel af slaget ved Little Big Horn. Gad vide om han selv vil være Armstrong Custer ? Eller er han for mørkeblå ? Custer. Hvis jeg skal være med vil jeg være Sitting Bull - Han sad vist bare på en bakke og røg en fed, mens de andre slåssede. hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kjeld vi fik |
|
|
som du siger folk til tasterne, og der er ingen fare for at westernscenen pludselig skulle gå hen og blive for pjanket. Men vi skal også huske at forblive levende ikke? Ellers er vi totalt mumificerede om 2-3 år  Naaa så galt går det ikke, men i vores iver for at fremstå som seriøse, tror jeg det er vigtigt at bibeholde liv og humor og mangfoldighed.  MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden humor |
|
|
og pjank engang imellem, kan det seriøse meget vel blive for seriøst . Jeg ville s.. nødig ende som mumificeret. Hvis det hele skulle være stift og seriøst for at være westernrytter, så havde jeg nok valgt en anden bold at spille. Heldigvis forholder det sig ikke sådan. Men Kjeld "Det er jo forpligtende Lone".. Måske er det sent på aftenen, måske er jeg træt eller bare for langsom, men vil du ikke lige være sød at forklare lidt nærmere med det dér , at det er forpligtende".? Så kan jeg nemlig meget nemmere reflektere rigtigt på det . Du ved, man skal jo virkelig passe på, da det skrevne alt for nemt kan opfattes forkert... Men jo, det er da fint nok med broen og alt det der, men det koster dælme spidsen af en jetjager hvis man skal passere den for mange gange på en sommer... Og jo, det gælder begge veje. Vi var kørt til jylland meget oftere hvis det ikke var sådan. "sitting bull" med en ordentlig koger i fredspiben, hæ ja, det ville nok klæde dig...Smiler stort !! Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm Per |
|
|
er nok ikke så langt væk. Han kigger da indenom engang imellem. Men der har nu ingen indianere været på vores græsgange. Hilsen Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig... |
|
|
Vi er da helt enige Conny - denne tråd var da heller ikke tænkt til, at skulle være seriøs. Men et nyt begreb blev født: Mumificerede Cowboys ... Vi må have nogle senior klasser til stævnerne for os voksne mumier. Mumierace og Mumiebending. Jeg melder mig. Lone, det var et forsøg på at sparke til Jyderne, (igen) et forsøg på at provokerer dem til en frisk lille øst-vest fejde på ord. Sådan for at skærpe konkurrence instinktet inden sæsonens stævner. Men de bider ikke på, de Jyder! De lader sig ikke provokerer ! De er total kolde for den slags. suk. hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænkte det nok |
|
|
Kjeld, meeen alligevel der har da værret rigtigt mange herovre de sidste 2 år... Men vi lokker videre og lokker videre. Inden længe afholdes næste arrangement for mumificerede cowboys, og der kommer helt bestemt een jyde...(eller delvist ) for uden ham kan vi ikke helt gøre som lovet, nemlig afholde cutting clinic... Det som så er spændende, er om der kommer flere med over broen denngang...stinne, ronny ???  Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er jeg jo ikke ligefrem udtørret |
|
|
, men jeg er da ved at nå mumiealderen.  Så ja, det kan være det er cpå tide at få lavet de: "Youth over 50 classes"  MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| western uden |
|
|
humor??? kan det lade sig gøre?? Hvor ville vi være uden rullen rundt på gulvet af grin?? Jeg tror sgu ikke jeg var blevet hængende hvis det ikke var for de tossede dejlige mennesker der findes i westernland 
MED VENLIG HILSEN TEAM PEP`N SPOTZ / SUSAN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Broer.. |
|
|
Ja det slog os også lige at dronning Alexsandrines bro fra Møn og op til os endda er ganske gratis, så mon ikke at "sitting Bull" skulle tænde fredspiben og vise sig lidt mere blandt os andre mumier...hæhæ Kjeld, ku sku ik la være... . Hilsen Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min bro |
| Forfatter:  |
AG Paladini |
| Dato:  |
28-01-2007 16:05 |
|
er for lang den er 22 timer fra jeg koerer hjemme til jeg er i KBH, saa i den tid kan jeg laere en masser om hvordan man rider western...hehehehhelove AG
PAL-BAR RANCH speciale er at saelge QH. Vi saelger sadler, nye&brugte til priser fra 4975dkk til 2500.-dkk Med 3 aars garanti paa bomen. Toejler, stoevler, grimme, fortoej, osv i kvalitet arbejde og leder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| røgsignaler fra SB til westernland |
|
|
ja.. Mønbroen er gratis at forcerer, hurdlen ligger i mig selv, jeg er ikke så social af natur, Lone. Men det må jeg arbejde med her i min modne alder - mumiedage! Nu har jeg jo ikke set dig i mange år Conny - Men du er altså stadig lige saftspændt eller frodig ? ... så er der det mere at tørre ind af - du får ikke en rynke før du er halvfjerds.  Luftbroen til Paladini - Hvad koster et ophold hos jer i Brasil ? inkl. ridning i en uge eks. flyrejse ? Vi kan bytte ... i får en uge her i Nationalpark Møns klint, i bytte for 10 dage nede hos jer. Deal ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen Kjeld |
|
|
Hej med dig. Heldigvis kan man selv styre hvor social man skal, kan og vil være . Og heldigvis for at vi allesammen er så forskellige (ellers ville hele verden jo være mumificerede og ikke bare nogle af os ) ... Men vi kan nu godt lide når du og thomas lægger vejen forbi, det er så hyggeligt. Mumiedage...ha ha... Der er noget som ikke helt stemnmer. Sitting bull blev da ikke en mumie . Hilsen Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hos os koster |
AG Paladini |
28-01-2007 19:08 |
|
det 25Reais (1 Reais = @ 2.70) per dag per naese.ALT INKLUSIVE Det inkludere en aften i et af de beroemte Brazilianske restauranter koed BBQ steder, et marked hvor alt kan ses der er Braziliansk, golf, pool, fugle bur, og eget hus complete med alt til jeres egen privatlighed. Turen kan faas fra 2500.-dkk til 4000dkk tur retur. Taxa fra Lufthavnen til os er 120R, det er en 2.5 timers tur, saedvanlig vis sender vi vores eget taxa mand (han er billigst) og henter jer i lufthavnen. Nuvaerende temperatur paa vandet 26C temp paa luften 29C. frisk brise her paa 880mtr altitude. Love to have you AG
PAL-BAR RANCH speciale er at saelge QH. Vi saelger sadler, nye&brugte til priser fra 4975dkk til 2500.-dkk Med 3 aars garanti paa bomen. Toejler, stoevler, grimme, fortoej, osv i kvalitet arbejde og leder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sitting Bull lignede meget min gamle brune lædder skoletaske, Lone. Blot tilføjet et par øjne. Joe.. han var meget mumie ... Altså Paladini - vær nu frisk. Her i DK er her ikke længere så koldt som du måske tror ! Der er sket meget mht. den globale opvarmning siden i boede i Sønderjylland. Vores personale kan gå i shorts og korte ærmer her i Januar.  Det er det rene Costa del Moens Klint. hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saa nyd det |
AG Paladini |
28-01-2007 20:36 |
|
det ville jeg osse goere med saa smukke personale. hehehehehehe mvh love AG som lige kommer fra poolen, uden Mary endnu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Angående besøg |
bente laursen |
28-01-2007 22:34 |
|
Hov Hov derovre, jeg har da været til flere stævner og arrangementer på Sjælland, mener jeg at kunne huske (volvo b 18). Så nu må i snart møde op i Hytten . Vi har jo et arrangement den 12-13 Maj med kvæg, så lad os se om i møder flere op hos os, end vi møder op hos jer.  Det kunne også være dejligt hvis i øver lidt underholdning til festen lørdag aften . Noget for Noget. Knus Bente Hytten www.Hwr.dk www.Hw-shop.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forår i Jylland |
|
|
Det lyder dejligt Bente, med et forårs stævne i Jylland. Og i er fit for fight til at møde de skrappe cowboys fra djævleøen? Ingen handicap efter "Opgøret i O.K. Corral"  Vi må i gang med at spare sammen til spidsen af et jetfly .. så vi kan få John og Lone med - de vil åbenbart flyves derover ? Hvordan med regler ? Her tænker jeg især på openklasser ?? Een eller to hænder på tøjlen ? Én eller anden løsning på bid og tøjleføring er afgørende for min deltagelse. hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|