Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

kan det læres
Forfatter: 
Dato:  19-07-2002 23:24
hejsa jeg har en 18 vallak, og har kun selv prøvet det 1 gang, kan min hest og jeg lære at ride westen, eller er det totalt håbløst, hvis ikke hvordan skal vi så gribe det an, håber at få nogle meninger
hilsen farmer
0
0
Svar på denne tråd

Jada!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2002 00:19
Man bliver aldrig for gammel til at lære!
Sandsynligheden for, at din hest er een af de få, der ikke kan lære noget nyt, selvom den er godt oppe i årene er ikke stor. Men naturligvis kan man ikke forvente, den lærer på samme måde som en ung, rå hest.
Med tålmodighed og insisterende kontinuerlig træning tror jeg dog på, det kan lade sig gøre...

Hug your Horses!99E Se mere Natural Moosemanship & mine tegninger HER!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jada!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2002 08:06
tid, forståelse og talmodighed er grund reglerne for western. Welcome to the club.
NYT SIGNATUR!!!! med venlig hilsen, ARIEL

http://black_swan49.tripod.com/ http://black_swan49.tripod.com/riddinhest/
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-07-2002 12:19
han er rimlig lærenem, hvis det passer ham, men er der nogle i nærheden af tåstrup/roskilde der underviser og hvordan kommer man i kontakt med westenrytter her i området, er der en klub eller så noget
hilsen farmer
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-07-2002 20:43
Hej Farmer...

Vi er et par stykker der fra september tager undervisning i Darup/Roskilde..Af en utrolig erfaren og dygtig Western rytter...jeg, den ene og min hest er også nye i Westernridning...

Jeg har box på Darupgaard, Gammelgårdsvej 20... fra August...

mvh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-07-2002 14:27
hej anja
jeg kender godt darupgård, ;-D;-D da jeg lige er flyttet derfra, og ikke fordi jeg ikke kunde lide at være der, men fordi der var for langt i transport.
men hvad dage skal i havde undervisning, så jeg kunne komme forbi og se og tale med underviser. og du må endlig hilse alle fra mig
hilsen farmer
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-07-2002 18:54
hej farmer...

Vi starter først op med undervisning på stedet i september... min studieveninde kommer derud med sin hest... det er hende der får undervisning af Conny Nielsen, ligenu 2 gange om ugen... senere vel 1 gang om ugen, det regner jeg med... som tingene fungerer p.t. er der ikke faste undervisningsdage...Der er ligeledes kontakt til en Westernrytter fra Jylland der leder efter en box, hvor der er andre Westerninteresserede... hun skal vist læse på RUC...

Undervisningen foregår i AUGUST på hestepension i Kornerup...Den pris jeg har fået oplyst er 200,- pr.time...

Hvis du vil se hvad de laver... vil jeg gerne skrive hvornår der er undervisning igen...

skal nok hilse fra dig... Anja

Det ville være cool, hvis vi blev mange Western- ryttere derude...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-07-2002 12:17
hej anja
jeg vil garne med ud og se det, men jeg ser dig nok på darupgård når du er kommet derud.
så kan jeg altid få at vide hvor kornmark ligger og hvornår det er
hilsen farmer
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider