|
|
| bhwr JULEFROKOST |
|
|
Hvem kommer?? Vi kommer nok to herfra, hvis jeg kan få fri fra den 12 timers vagt  Mvh Lena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi gør... |
|
|
John og jeg... Hilsen Lone.
RanchhorseDK AKUT: BOLIG SØGES ANDEL ELLER LEJE Syd-vest-midt sjælland. Haslev-næstved-ringsted-slagelse egnen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Rod, er brugbare ting... Der bare ikke lige ligger der hvor de plejer....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
kommer jeg, det vil jeg da ikke gå glip af  Husk der er sidste tilmelding d. 19 nov. hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi kommer |
|
|
også, vi skal da ikke gå glip af. Hilsen Henrik og Sanni
Hilsen Sanni Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, har fattet begge dele lige dårligt....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sorry... |
|
|
no can do...jeg er desværre på Fyn hele dagen og aften...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja øv surt |
|
|
vi er til familie fødselsdag, surt Men jeg skal tænke på jer når I alle har det sjovt Hilsen Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer ikke. |
| Forfatter:  |
Lotte Møller |
| Dato:  |
18-11-2006 14:15 |
|
Vi kan ikke da vi har Vern Sapergia fra Canada på besøg...:-) Husk at Vern Sapergia er på Tuse Creek, og holde clinic d. 24-25/11-06.. fra kl.8.30- ca. 17.30 begge dage... Kenneth
Just slide into the future.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer.. |
Gidget |
19-11-2006 02:44 |
|
også... Skal jo være alene hjemme det meste af julen, hvilket også betyder at jeg desværre gør min entré uden min kære Jack. Men han er i Jylland på juleturne med Cirkus Nissesjov. Han ville ellers rigtig gerne have været med... Men jeg glæder mig til at være med 
Lyt med hjertet og hør isbjergene knage... & Hvis det ikke virker så har vi stadig kun det fun vi selv blander!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lena.. |
|
|
Det er klokken 18, medmindre du kommer til generalforsamling. Det er kl. 16. Hilsen Lone
RanchhorseDK AKUT: BOLIG SØGES ANDEL ELLER LEJE Syd-vest-midt sjælland. Haslev-næstved-ringsted-slagelse egnen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julefrokorst jaaa... |
Wid1972 |
23-11-2006 15:16 |
|
Jeg kommer også og tager min kæphæst med siste nye model fra BR. den rolige race "Paint kæp". venlig hilsen Per Jørgensen Bjæverskov
Tro på dit hjerte og følg din sunde fornuft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kan ikke |
Lilian |
23-11-2006 20:02 |
|
Vi kommer desværre ikke. Vi er på Clinic i Jylland hele weekenden hos Berit. Men ha' en rigtig go' aften.
Mange hilsner Lilian www.horsestory.dk
Besøg Western Portalen, Et rigtigt sted for westernryttere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afbud... |
|
|
Hej... Vi kan desværre ikke komme i aften,men håber i får en god fest alligevel... Go fest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herlig aften |
|
|
Tak til Alhambra og festaberne for en herlig aften i god stemning , igen igen... Og tak til bhwr for skøn mad. Hilsen Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle |
|
|

Det er jo det gode ved at have fotografiapparatet. Så er man ikke selv med på div fotos. Det var en rigtigt hyglig aften og super mad. Til lykke til Lotte Bach med formandskabet!!
MB CHALLENGE 2009
DM I JUNIOR REINING FOR PAINT HORSES FØDT I 2006 TØR DU?
Kontakt Mia eller Birgitte herinde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|