...
JEP... så gør vi det igen, næste gang lørdag 13/1 2007
Trail og Tillidsdag... er en hyggedag med hestene, de unge der skal til at lære så meget om voksenlivet som hest, de gamle der måske trænger til lidt opdragelse eller adspredelse, vi laver alverdens ting fra jorden med hestene..kun børn kan sidst på dagen få lov til at ride...med et par enkle modeord, kan vi nok kalde det vi laver for horsemanship og hestesnak...
HVEM kan deltage.. det kan ALLE der kan transpotere deres hyp til Cowhouse, Gødsbølskovvej 2 Uhe, 7323 Give (Billund)
HVAD er Cowhouse.. Det er vel et alternativt spektakkulært privat ride-være-sted for hestenørder af alle slags..
HVAD skal jeg ha med til sådan en dag... din hest, en godbid, en grime med træksnor og meget gerne en kage til kaffen.
HVAD koster sådan en dag.. 100 Kr pr hest.. og det er incl en box med halm og en tot hø, ridehuskort og evt hjælp til et spesifikt problem eller bare en anvisning på dette eller hint.
Dagen vil sefølig være mere eller mindre planlagt, med div. ting og opgaver og er det godt vejr, ka vi finde på at gå ud...
HVOR melder jeg til... det gør du hos mig på tlf 20769046... du skal IKKE være medlem af noget som helst, du skal bare ha lysten til at være med og smide dine hestepære på mødingen inden du kører hjem...
HVAD tid er det D. 28/10... Det er kl 12:00... men du ankommer mellem 11:00 og 11:30 hvor du vil få anvist en box, så din hest lige kan få sig en slapper oven på køreturen og vi lige kan få sagt hej og dav...og du kan se dig omkring, hvis du ikk har været her før..
HVAD tid slutter det... tja, vi holder kaffe pause fra ca 14 til 15 og så skal vi da lige pjatte et par timer mere, så er kl ved at være 17 og hvornår i så har snakket færdig og pakket hyppen, det ved jeg ikk...
HVA SÅ NU... Nu skal du bare ta din tlf, ringe og spørge om alt det jeg ikk har skrevet og så melde din ankomst...SEE YOU.. 
¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤