Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

¤¤¤ Trail og tillids dag d. 13/1-07
Forfatter: 
Dato:  10-11-2006 22:47

... JEP... så gør vi det igen, næste gang lørdag 13/1 2007

Trail og Tillidsdag... er en hyggedag med hestene, de unge der skal til at lære så meget om voksenlivet som hest, de gamle der måske trænger til lidt opdragelse eller adspredelse, vi laver alverdens ting fra jorden med hestene..kun børn kan sidst på dagen få lov til at ride...med et par enkle modeord, kan vi nok kalde det vi laver for horsemanship og hestesnak...

HVEM kan deltage.. det kan ALLE der kan transpotere deres hyp til Cowhouse, Gødsbølskovvej 2 Uhe, 7323 Give (Billund)

HVAD er Cowhouse.. Det er vel et alternativt spektakkulært privat ride-være-sted for hestenørder af alle slags..

HVAD skal jeg ha med til sådan en dag... din hest, en godbid, en grime med træksnor og meget gerne en kage til kaffen.

HVAD koster sådan en dag.. 100 Kr pr hest.. og det er incl en box med halm og en tot hø, ridehuskort og evt hjælp til et spesifikt problem eller bare en anvisning på dette eller hint.

Dagen vil sefølig være mere eller mindre planlagt, med div. ting og opgaver og er det godt vejr, ka vi finde på at gå ud...

HVOR melder jeg til... det gør du hos mig på tlf 20769046... du skal IKKE være medlem af noget som helst, du skal bare ha lysten til at være med og smide dine hestepære på mødingen inden du kører hjem...

HVAD tid er det D. 28/10... Det er kl 12:00... men du ankommer mellem 11:00 og 11:30 hvor du vil få anvist en box, så din hest lige kan få sig en slapper oven på køreturen og vi lige kan få sagt hej og dav...og du kan se dig omkring, hvis du ikk har været her før..

HVAD tid slutter det... tja, vi holder kaffe pause fra ca 14 til 15 og så skal vi da lige pjatte et par timer mere, så er kl ved at være 17 og hvornår i så har snakket færdig og pakket hyppen, det ved jeg ikk...

HVA SÅ NU... Nu skal du bare ta din tlf, ringe og spørge om alt det jeg ikk har skrevet og så melde din ankomst...SEE YOU..

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 14:20

Går du ind for genbrug Jaaah det må du gøre - for datoen, der står midt i, er fra sidste gang

Mvh Connie

Nu officiel klapper af Frøsanggårds A'Capo - det perfekte føl

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, hvad du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Sefølig...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:27

... går jeg ind for genbrug, jeg køber mit tøj i genbrugsen, det gir råd til flere heste og dem genbruger jeg flere gange om ugen og sætter nissen.. han er vist bare "godt brugt"

Men Hjertelig velkommen d. 13/1-07

0
0
Svar på denne tråd

123458648
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 09:34

Ja vi kommer hypsen og jeg...Men nu bor hun jo der...heldigvis...

Hilsen Tina

Rigtige piger rider western.....

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 10:00

Det lyder da rigtig hyggeligt. Så jeg kommer. Jeg skal nok ringe og tilmelde mig også.

Hej fra

Irene

www.123hjemmeside.dk/ladylama

Ses vi på www.ekvinde.dk

En pragtfuld lille bitte minature hingst på 6 mdr. sælges
0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 20:06

... når der virkelig er nogen der gør det de siger / skriver...

Vi glæder os til at se dig og føllebassen..

¤¤¤ HerligHesteHilsen OS i Cowhouse ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Jamen jow da
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 17:00

det var jo en stor succes sidste gang, så med mindre vi er sneet helt inde, så kommer vi da også. Her lige et par billeder fra sidste gang.

Westerncenter Godrumgaard

**Husk!! Dyr kan ikke vælge selv**

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Skønt...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2006 17:00

...sikke nogle fine foto i har taget og helt bestemt glæder vi os til at se jer igen, så vi håber da ikk i sner inde... og vi håber da også i kikker herud d. 2 dec og ser JULERÆS...eller endnu bedre... deltager i JULERÆSET...

0
0
Svar på denne tråd

Ak ja... juleræset
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 21:26

vi ville gerne komme og Sara ville helt sikkert gerne være med, men desværre falder det samme med et julearrangement på skolen, så jeg tør slet ikke nævne det for Sara, for så tror jeg hun kommer i et stort dilemma.

M.v.h.

Lone

Westerncenter Godrumgaard

**Husk!! Dyr kan ikke vælge selv**

0
0
Svar på denne tråd

øvøvøvøv
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 21:20

har arbejdsweekend, så kan ikke engang komme og se på, det lyder ellers lige som noget for mig og fay, når bare der ikke skal nogen på ryggen af hende

men rodeo er vel lidt western agtigt

håber i holder det igen en anden gang hvor vi har friweekend.

Venlig hilsen Camilla p

irishcob hingsteføl efter wild irish jo-jo og O`Sullivan sælges.

er ensfarvet med 4 hvide sokker

schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 08:35
bare lige til toppen...

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

læsning
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 17:41

hej mulle

ja nu skriver jeg lige igen. jeg vil jo så gerne igang oppe hos jer og vi har købt trailer. MEN jeg er lidt nervøs ved at køre med ham. hesten altså. jeg øver på at læsse næsten hver dag men han er en nervøs type forstået på den måde at når han bliver bange ryster han som et espeløv og virker som om han vil explodere. jeg er kommet til at jeg kan trække ham op på traileren stå og spise lidt korn og bakke ud igen dog er han meget vågen og skeptisk. skillevæggen er ikke helt på plads i midten men jeg er nervøs for at han bliver voldsom når han får bagstangen på og lågen skal lukkes. er der nogen der har nogle kommentarer som kan hjælpe mig lidt på vej ?

ja, så håber jeg på næste ridetime som jeg gerne vil høre om hvornår den er ?

hej

0
0
Svar på denne tråd

hvornår
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 23:37
jeg kunne også godt tænke mig at vide hvornår det er næste gang, for det lyder bestemt som noget mig og fay gerne vil være med til, når nu i siger det er uden rytter.

Venlig hilsen Camilla p

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Hej Allesammen..
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 01:53

...Hej Lone.. ja det er øv når man ikk kan være to steder på en gang, men jeg håber vi ses til Trail og tillid d. 13 Jan.

...Hej Camilla.. følg med her på nettet, for der bliver også en trail og tillidsdag i Feb, marts og april.

...Hej Indi.. Næste undervisning med Jonna er Onsdag d.20 dec.

En go ide til at gøre din hest trailervant, er at lade den køre sammen med en ældre og mere erfaren hest og gerne helt herop. Jeg skal nok stille en box til rådighed til lære hesten.

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 10:15

godt.

håber det passer med en dag hvor jeg har fri, og at jeg kan få fundet en måde at transportere fay på.

kender i datoerne??

Venlig hilsen Camilla p

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Datoer..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 01:57

Næste gang med Jonna er d. 20 dec og næste gang igen, vil jeg tro, d. 3 jan 2008

og så er der trail og tillids dag d. 13 jan 2008

¤¤¤ HerligHesteHilsen mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 09:30
bare til toppen igen

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa Mulle.
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 18:22

Det´kunne jeg da meget godt tænke mig, at være med til, sammen med min lille Indian. Jeg har bare lige et´ bette problem.. Jeg har traileren, men har ikk´træk på, den bil jeg pt. har.. Så hvis du skulle få en ell. anden tilmelding, hvor trailer mangles, men chaffør haves (Djursland) Må vedkomne MEGET gerne kontakte mig.. Det kunne jo være, at vi kunne finde ud, af noget..

På fhb. gensyn i Week-enden..

Connie.

Stald dije`co dijeco@jubii.dk
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 15:57

Vil lige ønske jer en kanon god dag i morgen!!! !!!

Kan desværre ikke komme :(

Klap Pot fra mig :)

Mvh Connie - formand for "Kloge Åge'ernes klub"

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

Vil du med til bowle-hygge-aften-tur så kig under arrangementer!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider