Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

¤¤¤ Glemt til DWF i Cowhouse..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 19:05

.. Hej.. Tak for en go weekend, i næsten go ro og orden.. en enkelt faldt af og en væltede hele ponyen... det værste var nok at ingen ville give flødeboller... ØV...

...men i har efterladt nogle ting.. føreløbig har jeg fundet en sort jakke med pelskrave og en sort nylon martingale..

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Takker for en hyggelig Weekend
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 19:55

Hermed en stor tak fra Nina

Til Mulle "Jensens Cowhouse" , Brian Kronborg og DWF for en lærerig Clinic.

Det er ikke sidste gang Nina vil ride med køer, hun har allerede spurgt hvornår hun kan komme afsted næste gang.

Hilsen Nina & Kurt

Rigtige mænd rider Western
0
0
Svar på denne tråd

Billed
Forfatter: 
Dato:  16-10-2006 22:18

Prøver lige igen...

0
0
Svar på denne tråd

også tak her fra til...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 00:22
Brian Kronborg, Jensens Cowhouse og DWF for en rigtig god og lærerig weekend og mange tak til Tinka for at låne mig guldhesten Chanel da min egen Sonny Solskin er forkølet og ikke blev klar.
Vi var en meget blandet flok der troppede op hos Mulle for at møde vores første køer til hest eller næsten første og for flere at hestenes vedkommende første kør, det tog de fleste nu rigtig pænt og var virkelig med på den.
Det var straks være med den mekaniske ko og dens underlige lyd, og så stakkels Tinka der måtte stå på sidelinen og se Chanel cutte på mekanisk ko for første gang. Det tog du nu rigtig pænt Tinka, for det må have været svært, endnu en gang tak for lån og hils Chanel og sig tak for undervisning og hendes store tålmodighed med denne langsomt fattende person, Chanel var lige ved at opgive mig på et tidspunkt og foreslog at vi tog en kalv der stod helt for sig selv for det kunne jeg vel magte mente hun men jeg insisterede og da Chanel jo er godt opdraget fik jeg en chance mere som jeg da heldigvis forstod at udnytte selv om jeg ikke rigtig ved hvordan, så der er vel en chance for at Chanel ikke helt har afskrevet mig som idiot.

Tak for et godt initiativ fra DWF og mon ikke det blev født et par nye kvægryttere eller to de dage, der gik da helt klart "ko" i den hos flere af os, flødebollerne må vi så have tilgode hvis der ikke lige er nogen der fik et par billeder som vi kan prøve at presse med, øh... nu ved jeg jo ikke lige hvor pinlige billeder der evt. er af mig selv så glem det... på den anden side, skal vi ikke se lidt billeder...Kurt eller andre?

Kærlig hilsen Janne

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 19:13

hej hej hold kæf hvor var det fedt komme sku igen til det her

0
0
Svar på denne tråd

Håber at du er okay Brian.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 20:47

Mange tak for en dejlig og lærerig Weekend hos mulle (Jensens Cowhouse). Jeg håber at du har det godt Brian, og er holdt med at halte, min pony har det fint, stadigvæk fræk men vi arbejder på det.

Er der nogle som ligger inde med nogle billeder af min lille rodeo pony fra den weekend? vil så gerne selv se dem..

Er jeg for lille til at komme med til juleræs mulle, de snakker alle om det ræs, og jeg vil så gerne med.

Knuser fra Gry 9 år

0
0
Svar på denne tråd

Hej Gry..
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 23:18

Sefølig er du ikk for lille.. ingen er for lille og ingen for stor.. JULERÆS er for alle.. Så du skal være hjertelig velkommen Lørdag d 2 Dec..

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Egentligt er det sjovt..
Forfatter: 
Dato:  23-10-2006 21:40

.. at hver gang vi har holdt et eller andet med en masse folk, så er der nogle der glemmer noget, men sjælendt at nogen gør krav på det, nu har jeg også fundet en stor træ strigle med hvide hår..

Gør ingen krav på det vil det blive solgt til MARKEDS-STÆVNE næste år..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider