Brian Kronborg, Jensens Cowhouse og DWF for en rigtig god og lærerig weekend og mange tak til Tinka for at låne mig guldhesten Chanel da min egen Sonny Solskin er forkølet og ikke blev klar.
Vi var en meget blandet flok der troppede op hos Mulle for at møde vores første køer til hest eller næsten første og for flere at hestenes vedkommende første kør, det tog de fleste nu rigtig pænt og var virkelig med på den.
Det var straks være med den mekaniske ko og dens underlige lyd, og så stakkels Tinka der måtte stå på sidelinen og se Chanel cutte på mekanisk ko for første gang. Det tog du nu rigtig pænt Tinka, for det må have været svært, endnu en gang tak for lån og hils Chanel og sig tak for undervisning og hendes store tålmodighed med denne langsomt fattende person, Chanel var lige ved at opgive mig på et tidspunkt og foreslog at vi tog en kalv der stod helt for sig selv for det kunne jeg vel magte mente hun men jeg insisterede og da Chanel jo er godt opdraget fik jeg en chance mere som jeg da heldigvis forstod at udnytte selv om jeg ikke rigtig ved hvordan, så der er vel en chance for at Chanel ikke helt har afskrevet mig som idiot.
Tak for et godt initiativ fra DWF og mon ikke det blev født et par nye kvægryttere eller to de dage, der gik da helt klart "ko" i den hos flere af os, flødebollerne må vi så have tilgode hvis der ikke lige er nogen der fik et par billeder som vi kan prøve at presse med, øh... nu ved jeg jo ikke lige hvor pinlige billeder der evt. er af mig selv så glem det... på den anden side, skal vi ikke se lidt billeder...Kurt eller andre?
Kærlig hilsen Janne