Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Blå øjne
Forfatter: 
Dato:  06-08-2001 11:51
Er det normalt at westernheste har blå øjne? el. et blåt øje?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Blå øjne
Forfatter: 
Dato:  06-08-2001 12:20
Hejsa.

Det er paintheste og pintofarvede heste, der har blå øjne og derfor ser man tit westernheste med blå øjne. Der findes dog også mange ensfarvede westernheste og disse har ikke blå øjne.....

Så jeg vil ikke sige, at det er normalt, men at der er mange blåøjede heste indenfor westernridning.

Håber det hjalp dig lidt.

MVH

Wivian.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-08-2001 12:21
Hej

De blå øjne hænger ikke sammen med westernheste som sådan, men istedet med generne for store aftegn og brogethed.
Da mange westernryttere godt kan lide farverige heste vælger mange af dem heste med store aftegne/brogede....og dermed de blå øjne.

Så de blå øjne forekommer jævnligt blandt westernheste.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-08-2001 12:40

hej

ja, min venind har en hingst som har et blåt øje og en hoppe med to blå øjene

hoppe er hvid med brun øre og ved bagbenene har hun og så noget brun

hilsen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-08-2001 12:45
Jeg har en hingst som har et blåt øje, moderen og bedste forældrerne havde inden det havde faderen heller ikke, og den har endnu ikke avlet det.

Men indianerene siger at de ser med den ene øje om dagen og det andet om aftenen, ?????

mojn mojn Ariel
0
0
Svar på denne tråd

Mette
Forfatter: 
Dato:  06-08-2001 12:48
Hejsa Mette.

Jeg har hørt dit efternavn før... hmm... du er vel ikke igamilie med dem der ejer Dalgår Horses.. ved Silkeborg?

Ja jeg ved godt at der er mange der har det samme efternavn, men det kan jo være ;-)

MVH Mette
"Jeg har min hest kun som en meget dyr fornøjelse, vi vinder ingen penge ved at have hinanden - vi vinder alt andet!"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider