Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

HCWR´s klubemsterskab
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 23:20

Hey folkens - så er det snart sidste frist for tilmelding til HCWR´s klubmesterskab 2006 på Tuse Creek Ranch. Klubmesterskabet afholdes den 30.september - 1. oktober 2006.

EKSTRA KLASSE OPRETTET VED KLUBMESTERSKABET!

På opfordring fra et af vores medlemmer har bestyrelsen i HCWR besluttet, at vi for at tilgodese ungheste, der endnu ikke er helt sikre i galopppen, opretter en WALK & TROT klasse under Novice Horse!
Tilmelding til klssen kan ske på den opringelige tilmeldingskupon efter de øvrige klasser.

Proposioner og tidsplan kan hentes på hjemmesiden www.hcwr.dk

Til deltagere ved HCWR´s stævner!

Da vi i HCWR ikke har noget pointsystem, vil vi gerne appellere til folks egen moral med hensyn til at deltage i Greenhorn og Novice Horse klasser, idet nye ryttere også skal have mod på at deltage ved stævnerne.Vi mener, at en novice horse er en hest med ingen eller meget lidt showerfa-ring, som stadig skal vænne sig til stævneatmosfæren.Ligeledes er en Greenhorn rytter en virkelig begynder - enten inden for westernridning eller generelt.Vi henstiller derfor til, at man kun tilmelder sig disse to kategorier, hvis man synes, at man selv - eller hesten - passer til disse beskrivelser.På forhånd tak for hjælpen.

Vi glæder os til at se jer til stævnet - på vegne af HCWR´s bestyrelse. Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

rykker op
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 22:38
Rykker tråden op
0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  29-08-2006 11:02

jeg kommer som stævnets fotograf!

glæder mig til at møde alle de søde mennesker igen!

Fotograf Trine Christensen

Pinto Araber Manthas Girl Nell

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

0
0
Svar på denne tråd

rykker op igen...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 21:09
I dag er sidste rettidige tilmelding til HCWR's klubmesterskab.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider