Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

western og springning
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 12:12

Hej :-)

Er der nogle af jer som kombinerer western og andre ridedicipliner?

Fx. western og springning eller western og engelsk dressur.

Vil man ødelægge/forvirre hesten eller sig selv ved at skifte mellem western og westernsadel og fx spingning i alm. springsadel?

Jeg skal forhåbentlig til at have mere westernindervisning nu til oktober, men da jeg skal have hesten opstaldet et sted med professionel dressur og springundervisning kunne jeg godt tænke mig at kombinerer med disse.

Jeg har nemlig også en helt ny meget dyr engelsk sadel liggende og da jeg bare ikke kan få den solgt tænkte jeg at så kunne jeg jo også selv bruge den.

Men vil gerne høre hvis nogle af jer både rider western og anden ridediciplin.

Venlig hilsen Ann Sophia

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 15:11

Hej Ann Sophia

Jeg red både western og lidt dressur/spring på min tinker, dog rider jeg ikke begge ting mere, men det er kun p.g.a min opstilling. Men jeg kunne dog godt få det til at virke, hesten kan nok også mærke forskel på disiplinerne m.h.t hvordan man sidder, hovedtøjet og sadlen ect.

Men snak med din træner hvad han/hun vurderer, men jeg syntes ikk det var noget problem.

-Venligst

Maria Nygaard

Westerntosser...

- Har det sjovest!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 18:28

Hej

Pajero elsker at springe så det gør jeg så tit det er muligt at låne en sadel. Vi blev endda nr 2 klubmesterskabet(engelskklub) sidste år. Og vi skal også starte hunte hack i Vejle.Vi har starte nogle enkelte dressur klasser, med rimlig succes. Dog er han ikke så vild med at gå i dressur holdning.

Jeg synes ikke det er et problem og mener godt du kan

compinere(staves)det.

God fornøjelse

Marlene

0
0
Svar på denne tråd

Hej Ann-Sofie!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2006 21:17

Jeg rider både western, dressur og spring på samme hest, og med de andre heste jeg har redet på, har det kun været positivt, heste kan godt lide lidt afveksling fra det almindelige arbejde, så det kan sagtens lade sig gøre! Du ville jo også til sidst synes det ville være kedeligt hvis du lavede det samme vær dag ikke? Det er bare et eksempel. Så tror helt sikkert det kan lade sig gøre at ride en hest i både spring, dressur og western. Det er bare DIG der skal sørge for ikke at blive forvirret, og ikke lave western parade i dressur f.eks.

Hehe glæder mig SÅ meget til stævnet!" Det bliver SUPER ligemeget om jeg vinder eller ej!" (HEHE)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider