Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

westernryttere nær Roskilde....
Forfatter: 
Dato:  17-06-2002 13:37
Jeg er en nyopstartet westernrytter fra Roskilde som savner/efterlyser andre western-interesserede...
Er der slet ingen nær Roskilde:-( Jeg synes det kunne være skægt, hvis man blev nogle stykker. Måske kunne man også noget få noget undervisning sammen.? selv bruger jeg Conny M.Nielsen som jeg synes er rigtig god..:-)

Venlig hilsen
Rikke:-D
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at kaste dig over...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2002 13:51
... Dream LAnd Western Riders - http://www.dlwr.dk og Stutteri Bariolé - http://www.bariole.dk...

Hug your Horses!99E Se mere Natural Moosemanship & mine tegninger HER!
0
0
Svar på denne tråd

Hej
Forfatter: 
Dato:  18-06-2002 13:55
Davz.....

Jeg kommer fra Gadstrup, og rider oz westernridning.

Jeg arbejder på et stutteri, hvor der bliver arvlet pintoer. Den svenske hingst Ferrari er lige ankommet:

Du kan evt. tage en kigger på www.westernlena_schou.subnet.dk

Lena

Man lærer noget nyt hver dag ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: westernryttere nær Roskilde....
Forfatter: 
Dato:  18-06-2002 23:54
Hej Rikke,

99e har helt ret. Du (og andre interesserede) skal være meget velkomne til at kigge ud til os i Dream Land Western Riders.

Vi holder til i Stenlille ved Stenløse (ikke den Stenlille ved Dianalund!).

Af faste programpunkter er der undervisning på egen hest hver 2. onsdag og klubaften hver den første torsdag i måneden. Vi har dog en "ekstra" klubaften på torsdag d. 20 da vi er i gang med at arrangere sommerens super duper scoop også kaldet Skovsmose Summer Show - nu med enzymer!!

Der er du/I velkomne til at komme og hilse på.

Der er også en spændende 3-afteners clinic med en amerikansk træner du/I lige kan nå at melde dig/Jer på.

Læs mere på vores hjemmeside på http://www.dlwr.dk og se bl.a. hvor og hvornår.

Hilsen

Jesper Grønlund Dinesen
Formand for DLWR
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-06-2002 12:15
Hej Rikke.

jeg bor i Havdrup og min hest står i
vindinge.For det meste tumler jeg rundt ude i Hedeland men vi kunne da godt mødes en gang imellem bare sådan for hyggens skyld.Conny har skrevet til mig og spurgt om jeg ville være med til lidt undervisning i nærheden af dig,hun fik mit tlf.nummer og kan bare ringe så kan det da være at vi kunne finde ud af et eller andet.

mvh JAH

Rigtige mænd rider western
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-06-2002 21:10
Hej JAH. Vi er gået igang med at undervise hver mandag aften kl. 20:00, Conny har bare regnet med at du ville kontakte hende... ellers prøv at skrive en mail. Du er så hjertelig velkommen. Stedet er i Kornerup 34 (vesterlund hestepension).
Hilsen Rikke:-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider