Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

hjølp til køb af udstyr
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 12:41

Hej...

Jeg kunne godt tænke mig at komme igang med western, men ved ikke hvad jeg skal kigge efter af sadel, trense , bid osv...

Hvor kan jeg købe tingene til billige penge, vil ikke bruge en halv bondegård hvis et viser sig at være et flop.

er der en god hjemmeside med udstyr??

Kan en westernsadel passe til stort ser en hver hest??

ja som sagt er jeg helt lost og kunne virkelig godt bruge noget kvalifiseret hjælp..

Håber der er nogen der hr lidt overskud til det

Bokse udlejes se præsentation.......

0
0
Svar på denne tråd

hvis du skynder dig
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:21

kan du handle trense, pad, bid osv med 50% rabat hos www.westernsaddles.dk

Måske kan du også finde en sadel, som han sælger med 30% rabat, men her er det altså vigtigt at du får tjekket om den passer hesten.

En sadel er ikke en billig investering, og alle sadler passer langt fra alle heste. Har man flere heste, der er nogenlunde samme type/størrelse/bredde, kan man nok bruge en god sadel til dem, men har man kun en hest og en sadel, er det ret vigtigt at den er ordenlig kvalitet, og at den passer.

Der er ikke noget der er et større flop, end at købe en dårlig sadel, som man overhovedet ikke kan komme af med igen. Så derfor skal du nok regne med at en sadel (fx en god brugt en) vil komme til at koste fra 5.000 og op. Men få en ekspert med på råd, det sparer dig for mange frustrationer.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:28

men det er nu også den slags expert råd jeg søger , for jeg har ingen ide om hvilken sadel, bid , underlag/pad osv jeg skal kigge efter.

Har prøvet den hjemmeside men den er midlertidig ude af drift

0
0
Svar på denne tråd

Prøv og
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:32

tjek www.jeko.as.

Tine

Barefoot Arizona - bomløs. Sælges.

Se annonce på MP.

En rigtig hest er en oldenborg.

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

0
0
Svar på denne tråd

bimboe
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 21:48
tusind tak den er super...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider