Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

vildt stolt
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 09:11

Først vil jeg gerne takke awr for et rigtig flot og hyggeligt stævne denne weekend. Dejlige mennesker og lækker stemning, der føler man sig da altid velkommen...

Ville bare lige dele med jer hvor stolt jeg er over min lille pruhh. Da Isabella lagde sig syg fredag, kunne hun desværre ikke deltage i stævnet, men dette åbnede nogle muligheder for at afprøve Jack lidt. smiler

vi besluttede os for at starte en novice horse trail og open hunter under sadel.

I trail klassen var det første vi mødte en låge hvilket jeg ikke aner om jack nogen sinde har set før i sit liv, han tog det i stiv arm, men at han så havde en rytter der ikke lige vidste hvor knapperne sad er en anden sag, vi gik lidt frem og lidt tilbage og så lidt frem igen, men med roligt sind og smil på læben kom vi da igennem den, jog over bomme og bak i L, rundt 360 grader i en "boks" og så videre til side pas... øhmm den var vi vist ikke så gode til griner. nå men venstre gallopen havde vi da ogenlunde styr på. Ned i skridt og så kom den farlige bro. et ben op og nej den er for farlig mor, ned igen, nå to ben op... nej ned igen. griner men puplikum fik da noget at smile over... Han var bare så dygteig. Skal helt sikkert have trænet det noget mere så vi kan starte dette igen. ( Dog med bedre resultat)

Hunter under sadel. okey jack i engelsk udstyr, hvad kan jeg sige det klædte ham faktisk... At han så var træt efter dagen udfordringer og manglene søvn (pokkers flyvere, griner) tager vi ikke så tungt for han klarede det super flot...

Alt i alt et rigtig rigtig lærerigt stævne.

1000 tak awr.

Fra en skabs trail og hunter rytter + hest

Lena Schou

Ps lige lidt billeder...

3 - 2. pladser.

2 - 3. pladser.

1 - 4. plads.

flere billeder på min hjemmeside

Sponsorer søges.

Se mere under www.123hjemmeside.dk/lenaschou

0
0
Svar på denne tråd

Hej Lena..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 09:42

Tillykke med det fine resultat og I ser rigtig flotte ud sammen - han er en skøn hest ;-)

Kh Trille

- Hvis du gør hvad du altid har gjort - får du hvad du altid har fået...

- Hvis ikke du ændrer retning havner du dér, hvor du er på vej hen!

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 10:10

Jack er da en fantastisk dejlig hest, med et meget rolig gemyt! Når rytteren så går til opgaverne med samme rolige indstilling, kan det jo ikke gå helt galt!

Da Jack mente at banen ikke var helt stor nok - høhø - og red udenfor, sad du bare der og grinte. Det er jo nærmest indbegrebet af et AWR stævne! Jeg stod og fotograferede, ved siden af en flok tilskuere, der med god grund roste dig for din indstilling.

Og nej Lena, jeg fik ikke taget nogen billeder af 'uheldet'. Desuden offentliggør jeg ikke billeder der udstiller fejl og mangler. Det er der jo ingen grund til.

Så snart jeg for sorteret lidt i de knap 1.000 billeder jeg fik taget ryger de på AWR's hjemmeside.

venlig hilsen

Henrik Corneliussen

0
Svar på denne tråd

hej Henrik
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:52

Mange tak for de søde ord...

Ja det glemte jeg da helt alt om, griner. Vi skulle jo starte novice horse pleasure med galop, i stang, så selvfølgelig kun en hånd. Ups det havde vi vist ikke trænet... Ved godt at verden er fyldt med dårlige undskyldninger, men er sikker på i havde stilt "hegnet" sådan med vilje, for at sortere mig fra... Men alle fortalte mig at dommeren da syntes det var dejligt at få grint lidt, og tro mig jeg var vist den der fik grinet frem flest gange hos ham... (stolt) Så skal det jo også lige siges at han har stået stille i et år pga skade, så vi har taget det meget stille med træningen, måske for stille efter nogles mening.

Jeg var lidt bange for folks reaktioner, med at starte ham i klasser han nok aldrig har prøvet før, men jeg kender efterhånden Jack så godt så jeg vist roligt kan sige at han ikke led under mine nye udfoldeser...

Vil gerne lige igen fortælle hvor stolt jeg er over min lille Quarter, selvom han "ikke en gang kan gå sidelæns i en alder af 9" hvis hesten ikke har fået at vide hvordan man gør, så skal den ikke tvinges igennem det til et stævne, men det skal da trænes. og så vender vi frygteligt tilbage... Griner

Henrik jeg glæder mig til at se dine billeder...

Sponsorer søges.

Se mere under www.123hjemmeside.dk/lenaschou

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider