Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Et alternativ til rytterlicens i DWF regi
Forfatter: 
Dato:  06-06-2002 08:28
Mange tak for jer alles fine respons på mine indlæg.

Jeg kan godt se fornuften i at alle, der starter nødvendigvis må have points. Ikke mindst for at holde styr på hvem der er amatør eller begynder rytter. Alt andet er anarki og har også været det i en større eller mindre udstrækning indtil nu. Det har mere eller mindre været op til folks samvittighed at vælge at starte amatør fremfor begynder.

Mit forslag til løsning af vores alle sammens problem kunne så vel evt. være at man tog et fast beløb pr. stævne pr. ekvipage. Beløbets størrelse kunne vel være et sted mellem 10 og 25 kr.? Det må så være op til stævnearrangøren at inddrive det beløb eller kalkulere det med i de udgifter der nu engang er i forbindelse med stævner? Mig bekendt er det på den måde det foregår i dag til quarter og paintstævner?

På den måde kan man sige at hver rytter betaler betaler for den ydelse de får og DWF for et beløb for hvert stævne.

Det kræver selvfølgelig stadig at alle rytterne er medlem at DWF. Men måske kan man så åbne en mulighed for at folk, som ikke er medlem kan betale 25 kr. for medlemsskabet, hvis de ikke er medlem af en klub, som er medlem af DWF? Lidt lig med at jeg f.eks. godt kan være medlem af AQHA uden at være medlem af DKQHA?

Med hensyn til hesteid. Kunne man så ikke gratis give de heste, som ikke på anden vis er registreret et unikt nummer uden at det koster ekstra?

Jeg har nemlig hørt fra anden side (og det er ikke mig selv) at dem som har flere heste er irriteret over at skal betale for hesteid for de heste.

På den måde vil jeg da mene at alle modargumenter burde falde til jorden. Ellers kunne det vel være rart at høre de andre "modstanderes" argumenter?

Til sidst vil jeg sige at jeg synes det er godt at vi tager denne åbne debat og får nogle fornuftige forklaringer på hvorfor det fra DWF's bestyrelses side er nødvendigt med den registrering i stedet for at stævnerne bare bliver boykottet og folk går og mukker i krogene. Jeg håber at de mennesker, som har fortalt Ole And at de ikke vil starte til DWF's stævner har mulighed for at læse disse indlæg og derved forhåbentlig får en vis forståelse for disse problemer.

Et sidste forslag til bestyrelsen af DWF er måske at sende en skrivelse rundt til samtlige klubber og DWF medlemmer, hvor I forklarer hvorfor det er nødvendigt med den løsning I nu engang vælger og måske udtrykke forståelse for folks utilfredshed. I sidste ende handler det måske bare om at det lige skal fordøjes??
Men jeg kan jo kun tale for mig selv.

Med venlig hilsen

Anni
0
0
Svar på denne tråd

Re: Et alternativ til rytterlicens i DWF regi
Forfatter: 
Dato:  06-06-2002 10:48
Hej Anni!
Du er godt nok hurtig!
Jeg har lige svaret dig i sidste tråd!
(Jeg hvisker lige til dig at det er lidt forvirrende,
at du starter flere tråde på samme debat, det plejer folk at blive lidt sure over, og det er også lidt svært
at følge med så!)
Mange hilsner
Conny
0
0
Svar på denne tråd

Re: Et alternativ til rytterlicens i DWF regi
Forfatter: 
Dato:  06-06-2002 12:26
Jeps enig med Conny, det er lidt træls når man skal hoppe rundt mellem 117 tråde, for at følge med i en debat!

http://www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider