Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

¤¤¤ Mulle gir op...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 02:05

Ja... Jeg gir op...!

HJÆLP MIG...

Jeg har brug for en weekend

til at afholde Cowhouse open..

og

to lørdage hvor vi kan træne til det.

Nogen forslag ???

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Det bliver da vist ikk i år..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 09:34

... 173 har læst mit råb om hjælp og ikke et eneste forslag om en go dato, hverken til stævne eller træning... alle kalendere må jo være fyldt godt op, siden der ikk er nogen hjælp at hente.. eller det er måske fordi i alle er ved at studere div kalendere, så jeg venter lidt inu og håber på en dato dukker op..

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

nej nej Mulle
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 13:25

Du må ikke give vi op!!!

Du skal bare lave noget der ikke er konkurrencer og sådan, men mere fis og ballade, så skal jeg såmænd nok komme og støtte dig (fra september a altså!)

Så skulle du have tanker om noget kohussjov hvor vi skal slås, fange køer og danse (nej nej nej det sidste mente jeg ikke for alvor!!) så sig du bare til.

Hilsen John

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Hej John..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 01:50

... Det var da dejligt at høre fra dig og så må jeg lige fortælle at konkurrencer her i huset er ikk så alvorlige, at du ikke kan lege med.

Træningsstævner-.. hvad enten de hedder Markeds..OPEN eller what ever, -jo bare er en form for mere tilrettelagt træning, sjov og balade.. du skal som ikke gå så højt op i hvad vi kalder det.. OPEN betyder jo netop at det er for alle og selv om vi tildels følger nogle regler, må jeg indrømme at vi omgås dem med letsindighed og mit sidste påhit er jo Mounted cowboy shooting ( skyde balonner ned fra hesteryg) og det ka du da godt, så hvorfor ikk for sjov se hvem der kan skyde flest ned, på kortest tid og ko sjov.. der har vi jo to nye lege og så er der forhindringsbanen og den består udelukkende af ting du kan eller skal gøre med din hest på en ranch eller i naturen..såsom at kaste med lasso, gå over vand og broer, binde hesten til jorden og flytte halm og ikke mindst ride gennem en låge, på en sådan måde at alle køerne ikk render ud... så jeg forstår ikk at du kan sige.. det ikk er noget for dig...

Men ok, ligenu er din hjerne vel i bølgen den blå.. det må være kanon at ha en sejlbåd ligenu..og hest fra sebtember Ti Hi..

¤¤¤ See you ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Det er også
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 10:03

en perfekt kombination .

Til september blir hesten taget ned af hylden og pumpet op, samtidig med, at luften bliver lukket ud af gummibåden og den bliver lagt op på hylden - det bedste fra to verdener.

Nej helt så sort hvidt er det nu ikke, men weekenderne på denne årstid er primært helliget sejlads, og så rider vi på hverdagsaftener - i aftes var vi faktisk til undervisning med Sanne Klint, og i aften står den på Randbølhede, med madpakker til folk og heste.

Lillechefen er desuden netop nu, med hest en uge på Tornado Ranch hos Tina - såååh der står faktisk ret meget hest på det hele også om sommeren.

Så vi når det hele, men det er dæler'ne'me hårdt - som vi siger på fyn.

Det er nemmere i marts, der er der ikke noget sejlads, så der har jeg tid til at fryse R... af oppe hos dig.

Og du lokker gør du, men alt det konkurrence halløj je' ve' s'gu snart ikk' - det er jo ikke lige det Malou og så mig er skruet sammen til.

Nå men ses jo da i hvert fald på et (eller flere) tidspunkter i løbet af vinteren.

Hilsen John

0
0
Svar på denne tråd

Kom NU for...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 17:53

Jeg bliver nød til at give lyd fra mig... jeg kan desværre ikk huske mit eget log ind, så jeg bruger Mulles...

Kort og kort, hvor en i h... er i henne??? I råber og skriger om at der aldrig sker noget, men lad mig fortælle jer noget... Jeg kender INGEN der prøver på at få tingene til at rykke som Mulle... Hvor er støtten henne??? Hun kan ikke klare det hele selv, og hvor længe har man lyst til at prøve, og prøve, og prøve... jA PRØVE PÅ AT FÅ ALLE JER OP AF SOFAÉN??? Det virker mange gange formålsløst, men endnu engang beder jeg ; Krølle jer alle sammen om at slutte op omkring det her... Det hele er ganske uformeldt, men jeg skal gerne give alle og enhver en sløjfe, bare for at deltage... Prøv det nu venner,...- det kunne tænkes sig at blive sjovt...

Husk det nu...- MULLE ER TIL FOR SJOV OG JER!!!

Nu får jeg sikkert en skideballe, men pyt... Meld jer til... JO flere jo bedre:::hvrinsk fra mig og Hansen...

0
0
Svar på denne tråd

Det kan vi godt ...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 19:34

Hej Mulle .

Ja Krølle Vi ved det sku `godt men os westernrytter har nok brug for en overhaling engang i mellem så vi kan godt klare en skideballe uden at vi bærer nag bagefter .

Men Mulle du søgte nogle datoer , hvorfor holder du ikke fast ved D,16/9 for hvis vi skal være ærlige så kommer det jo ikke så mange Q - folk til sådanne stævner/træning , så den ville Jeg beholde også lave den anden træningsdag den 23/9 eller den 30/9 for der er ikke noget de to dage hvis man kigger på westernportalens kalender.

Hvorfor du vil flytte selve stævne weekenden er jeg ikke helt klar over for den weekend er da fri med hensyn til stævner .

Håber noget af det kan bruges .

Hilsen en glad kvægrytter

Jeanette .

0
0
Svar på denne tråd

Til Krølle
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 21:04

kan siges meget kort:

Thoms up!

(Du glemte Batman, skulle jeg sige fra Ronnie... )

ses derude

0
0
Svar på denne tråd

Jeanette,,,
Forfatter: 
Dato:  28-07-2006 22:09
det var nogle gode datoér du kom med der...da vi her i huset har polterabend og et bryllup vi skal til på de foregående datoer...

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Har skældt Kølle ud...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 23:25

... Han er for hård ved jer, der var super deltagelse til Markeds-stævnet, så jeg skal ikk klage, men der er så mange kalendere... dem skal jeg lige ha studeret nøjere.. og så må jeg jo vende tilbage med nogle datoer senere på året..

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle selv...¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider