Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

HJÆLP. VED INTET OM WESTERN!!!
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 19:23

jeg ved mildest talt intet om western heste og ridning, så er der nogle der vil forklare mig hvad det indebære? jeg synes det virker som en spændende ride diciplin men ved ikke noget om det. skal man have und. for at lære det, når det bare skal være hobby, hygge, skovturs western.

hvad koster udstyret typisk når det ikke behøver være luxus?

Trav eller galophest ønskes. potentiale for spring, og let dressur.

Min. 160cm, 3-10år.

Må ikke have skade(r) eller staldfejl der kan have betydning for helbred og brug

max 12oookr

kontaktes på auberginen@o

0
0
Svar på denne tråd

Det er en ordentlig omgang
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 20:04

at skulle forklare det hele på skrift men kig på www.westernportalen.dk, der er nogle rigtig gode artikler om både dicipliner, udstyret og hestene...

Du skal osse være velkommen til at køre en tur til Havdrup og jeg skal gerne fortælle og vise frem...

Men på skrift...det er for omfattende...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

udstyret
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 16:18

hvis du vil ha en ordenlig sadel, kommer du mindst til at spendere en 6-7000 på udstyr.

og det er uden at trække i luksus gardaroben.

Jeg vil mene at udover sadel, pad, (ekstra pad), og gjord, er det mest nødvendige et par gode træningstøjler.

Det er det, jeg vil mene du ikke kan leve uden. Herefter kan det være en god ide at anskaffe et bid (snaffle) og måske et par støvler (som man ret hurtigt kommer til at bo i, hvilket aldrig vil være tilfældet med "almindelige" ridestøvler ;))

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider