Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

tornado ranch
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 16:14

hej jeg skal på ridelejr på tornado ranch i en uge. jeg er totalt nybegynder vedrøerene western men kan sagtens dressur og pony gamses osv.. er der nogle her som har været eller skal på tornado ranch

og så har jeg nogle spørgsmål:

1)er hestene nemme at styre

2)er der køer

3)er det nogle gode lærere

4)lærer man noget af det

håber nogle vil svarer

knuz cille

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 17:58

skal også på Tornado Ranch i uge 29, jeg har aldrig været der, men jeg kan godt ride western.

du kan skrive til en der hedder Nikki herinde, hun skal være medhjælper.

Best in Western
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 19:53

Den ældste af pigerne, Nikita på snart 12 år skal derover i uge 27 - det er allerede på søndag hun skal køres derover Og hun glæder sig meget!

Prøv at høre inde på JHN også, der er flere muligheder for at få nogen svar.

Jvf. Tornado Ranch's hjemmeside: www.tornadoranch.dk - ser det ud til at der vil blive mulighed for at drive lidt kvæg. Og jeg er sikker på at I ikke bliver drevet ud i noget som I ikke har fået grundig instruktion i først.

Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested

Be Aware

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

0
0
Svar på denne tråd

Hej Cille & Dusty
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 23:53

Jeg kender folkene på Tornado Ranch, og har selv haft min hest opstalder der, så jeg prøver lige at svare efter bedste evne, ellers er det som skrevet Nikki/Sandie eller Tina du skal spørge.

1. Ja der er heste for alle ryttere på alle niveauer, og jeg er sikke på, at Tina har en hest der nok skal passe til dit niveau og temerament.