Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

tornado ranch
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 16:14

hej jeg skal på ridelejr på tornado ranch i en uge. jeg er totalt nybegynder vedrøerene western men kan sagtens dressur og pony gamses osv.. er der nogle her som har været eller skal på tornado ranch

og så har jeg nogle spørgsmål:

1)er hestene nemme at styre

2)er der køer

3)er det nogle gode lærere

4)lærer man noget af det

håber nogle vil svarer

knuz cille

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 17:58

skal også på Tornado Ranch i uge 29, jeg har aldrig været der, men jeg kan godt ride western.

du kan skrive til en der hedder Nikki herinde, hun skal være medhjælper.

Best in Western
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 19:53

Den ældste af pigerne, Nikita på snart 12 år skal derover i uge 27 - det er allerede på søndag hun skal køres derover Og hun glæder sig meget!

Prøv at høre inde på JHN også, der er flere muligheder for at få nogen svar.

Jvf. Tornado Ranch's hjemmeside: www.tornadoranch.dk - ser det ud til at der vil blive mulighed for at drive lidt kvæg. Og jeg er sikker på at I ikke bliver drevet ud i noget som I ikke har fået grundig instruktion i først.

Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested

Be Aware

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

0
0
Svar på denne tråd

Hej Cille & Dusty
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 23:53

Jeg kender folkene på Tornado Ranch, og har selv haft min hest opstalder der, så jeg prøver lige at svare efter bedste evne, ellers er det som skrevet Nikki/Sandie eller Tina du skal spørge.

1. Ja der er heste for alle ryttere på alle niveauer, og jeg er sikke på, at Tina har en hest der nok skal passe til dit niveau og temerament.

2. Der er masser af venlige muh-køer, og så vidt jeg ved plejer de at havemindst en dag på ridelejeren hvor de lejer med lidt kvægtræning - igen bliver der taget hensyn til rytternes erfaring og lyst, ingen bliver presset til noget de ikke har lyst til, og alle bliver grundig instrueret i, hvordan det foregår - det er helt vildt sjovt, så du kan godt glæde dig ;)

3. Tina er meget dygtig - jeg er sikker på, at du nok skal lære nogle af de grundlæggende ting omkring westernridning i den uge ridelejeren varer - og du kan jo efterfølgende følge op med lidt undervisning, hvis du bliver bidt af det!

4. Så ja der skulle være rig lejlighed til at lærer noget om westernridning, og selvfølglig har det sjov sammen med de andre deltagere og hestene!!

- God fornøjelse og god tur -

0
0
Svar på denne tråd

Tornado ranch
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 01:08

Vi har heste for næsten alle ryttere, nogle er westerntrænet og andre kan du ride som alm. ponyer.

som rikke/wildfire skriver er der mulighed for at prøve at ride på kalve og andre westerndisipliner.

Du skal selvkølgelig ikke gøre noget du ikke føler du kan styre, men vi plejer nu at være ret gode til at finde de heste og ryttere der passer sammen.

En gang om ugen rider vi en lang tur ud til en sø hvor vi bader med hestene, hvilket ungerne plejer at syntes rigtig godt om.

Vi har lige sendt Nikita hjem i Lørdags og hun har (så vidt jeg kan forstå) haft en fantastisk uge med den pony hun red på.

Du bestemmer helt selv hvor meget du vil lære mens du er hos os, hvis du ønsker det giver vi gerne undervisning på banen så du kan lære lidt mere om westernridningen.

Hvis man er åben og har lysten kan man lære virkelig meget både om western, men også om alm. omgang med heste og forskellene mellem de forskellige ridemåder.

Her ses Nikita på Lady.

se flere billeder fra uge 27 på www.tornadoranch.dk

Sandie/Nikki

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider