Jeg kender folkene på Tornado Ranch, og har selv haft min hest opstalder der, så jeg prøver lige at svare efter bedste evne, ellers er det som skrevet Nikki/Sandie eller Tina du skal spørge.
1. Ja der er heste for alle ryttere på alle niveauer, og jeg er sikke på, at Tina har en hest der nok skal passe til dit niveau og temerament.
2. Der er masser af venlige muh-køer, og så vidt jeg ved plejer de at havemindst en dag på ridelejeren hvor de lejer med lidt kvægtræning - igen bliver der taget hensyn til rytternes erfaring og lyst, ingen bliver presset til noget de ikke har lyst til, og alle bliver grundig instrueret i, hvordan det foregår - det er helt vildt sjovt, så du kan godt glæde dig 
3. Tina er meget dygtig - jeg er sikker på, at du nok skal lære nogle af de grundlæggende ting omkring westernridning i den uge ridelejeren varer - og du kan jo efterfølgende følge op med lidt undervisning, hvis du bliver bidt af det!
4. Så ja der skulle være rig lejlighed til at lærer noget om westernridning, og selvfølglig har det sjov sammen med de andre deltagere og hestene!!
- God fornøjelse og god tur -