Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Undervisning i nordjylland???
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 16:11
Hejsa
Jeg har længe haft en interesse for western, men har ikke kunne finde en underviser i nordjylland.
Er der overhovedet westernundervisere i nordjylland?
Det skal lige siges at jeg er fuldstændig nybegynder når det kommer til western, og jeg har ikke egen hest.
Håber på lidt hjælp i min søgen :-)
Mvh linda
0
0
Svar på denne tråd

Little Mule
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 17:51
Hej Linda

Velkommen til den herlige western verden.

Du skal da helt klart tage hen til Lene og René på Little Mule i Klitmøller.

Tjek deres hjemmeside www.littlemule.dk.

Det er et skønt sted, herlige mennesker.

Mange hilsner

Winnie

Vendsysselsk Westernfan
Tjek www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

Westernportalen
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 17:54
Se ind på :

Der er enoversigt over både klubber og trænere i hele DK, der kan være langt imellem dem, men så må man ud at køre en tur...

hilsen Doc

Quarter-horse.dk :-)
Se mine skønne Quarter tøser
:-)
Great horses like great men have great mothers
0
0
Svar på denne tråd

jamen littlemule :-)
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 18:30
Jamen Littlemule er også det første sted jeg har kontaktet :-)
Jeg har skrevet til dem ang. deres sommercamp til at begynde med.
Men da der er ret langt håbede jeg lidt at der måske var en underviser en smule nærmere.
0
0
Svar på denne tråd

tjanæeh...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 20:19

Vi er jo nogen stykker i Nordjylland, der sukker efter om ikke godt en af trænerne kunne ta og flytte lidt tættere på

Lige nu er det næsten lykkedes os at få arrangeret nogenlunde regelmæssig undervisning med Pernille Bendix (der kommer fra Randers) ved Ålborg, det er Susanne (ice cube) der står for det, men jeg ved ikke om der er mulighed for at låne hest til formålet.