Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Undervisning i nordjylland???
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 16:11
Hejsa
Jeg har længe haft en interesse for western, men har ikke kunne finde en underviser i nordjylland.
Er der overhovedet westernundervisere i nordjylland?
Det skal lige siges at jeg er fuldstændig nybegynder når det kommer til western, og jeg har ikke egen hest.
Håber på lidt hjælp i min søgen :-)
Mvh linda
0
0
Svar på denne tråd

Little Mule
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 17:51
Hej Linda

Velkommen til den herlige western verden.

Du skal da helt klart tage hen til Lene og René på Little Mule i Klitmøller.

Tjek deres hjemmeside www.littlemule.dk.

Det er et skønt sted, herlige mennesker.

Mange hilsner

Winnie

Vendsysselsk Westernfan
Tjek www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

Westernportalen
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 17:54
Se ind på :

Der er enoversigt over både klubber og trænere i hele DK, der kan være langt imellem dem, men så må man ud at køre en tur...

hilsen Doc

Quarter-horse.dk :-)
Se mine skønne Quarter tøser
:-)
Great horses like great men have great mothers
0
0
Svar på denne tråd

jamen littlemule :-)
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 18:30
Jamen Littlemule er også det første sted jeg har kontaktet :-)
Jeg har skrevet til dem ang. deres sommercamp til at begynde med.
Men da der er ret langt håbede jeg lidt at der måske var en underviser en smule nærmere.
0
0
Svar på denne tråd

tjanæeh...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 20:19

Vi er jo nogen stykker i Nordjylland, der sukker efter om ikke godt en af trænerne kunne ta og flytte lidt tættere på

Lige nu er det næsten lykkedes os at få arrangeret nogenlunde regelmæssig undervisning med Pernille Bendix (der kommer fra Randers) ved Ålborg, det er Susanne (ice cube) der står for det, men jeg ved ikke om der er mulighed for at låne hest til formålet.

Ellers er vi et par stykker, der også af og til tager den lange vej til Viborg for at få undervisning af Helle Kristensen.

Jeg er ret sikker på at både Helle og Pernille har heste man kan få undervisning på (måske tar jeg fejl) men det kræver jo så, at man kører ned til dem.

Så nu ved jeg ikke lige hvor langt du har til Little Mule, men det er desværre nok det tætteste du finder

mvh maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 14:00
Tak for svarene.
Jeg har forholdsvist langt til littlemule da jeg ikke selv har bil, og derfor er afhængig af busser der jo efterhånden er rimeligt dyre og som regel ikke kører på tidspunkter der er rimelige
ifølge rejseplanen tager det ca. 1.4 Timer
0
0
Svar på denne tråd

tjek lige
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 15:10

westernportalens trænerliste.

Der er lige her den anden dag blevet tilføjet en ny træner i Hjallerup - Brian Kronborg. Måske det ku være et bud?

mvh maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider