Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Billeder fra Alhambra
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 19:52

Her er der så lige et par billeder fra dagen i dag på Alhambra.

Først Turbo hesten Jessie

Så Miki og Bob i et flot slide

Så til det i venter på. Trommelsolo

Birgitte og "Freddy"

Fik du det

Ja det var så lidt herfra men bare rolig der skal nok komme flere..

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 20:00
Skønne billeder! Der er jo nogle der kan

Hilsen Frederikke

Chanel & Soffy!

Hvorfor nøjes?

Hoppeplag sælges! Evt. bytte med ældre!

Kontakt via beskedcenter

0
0
Svar på denne tråd

ti hi ti hi
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 20:19

GG ja turbo kan man vist godt sige...

Stine

Pessimister ser problemer i enhver mulighed.

Optimister ser mulighederne i ethvert problem.

0
0
Svar på denne tråd

whau karin
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:43

de er flotte som altid.. kan vi finde ud af noget her i starten af Juli, så er det tid til at tage billeder til registrering af Tari..

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Tina..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:52

Taark

Jo selvfølgelig kan vi da godt finde ud af noget med billeder af mini jack/tony.

Vi kan jo snakke sammen når tiden nærmer sig.

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

jeps og
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 22:08

kom så med nogle flere billeder, jeg skal jo have noget at lave mens jeg er på arbejde i morgen

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Lige et
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 23:12

Af den smukke Joe

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

flot...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 23:56
Super goe billeder... kunne altså godt tænke mig at prøve western en dag...

Mvh
Poeten

Part søges i Lyngby... kig min profil
...

0
0
Svar på denne tråd

Kanon billeder som altid...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 07:15

Og et stort tillykke til Birgitte med de 72 point i NRHA reining...godt nok en lækker hest...

Glæder mig til at se nogle af billederne fra ko-træningen om søndagen...jeg svæver stadig rundt pga Joe indsats...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

taaak
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 07:30

Tak alle sammen...jeg kan slet ikke få armene ned!

Berry var også bedre en nogen sinde..

Miki tror du Bob er blevet voksen og følsom nu han er blevet storebror?

Jørns Joe er jo også medlem af "The Fancy Family"

Her er Bob s søster og Joes niece

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er en køn lille sag
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 07:42

Joe´s niece...

Birgitte : Fætrene fik da hilst grundigt på hinanden og man kunne tydeligt se familerelationerne, de var hurtigt enige om spilopperne som skulle udføres og deres fælles snigertriks...

Miki : Jeg syntes godt nok at Bob opførte sig rigtig pænt i weekenden...skulle hilse og sige at fætter var rigtig træt da han kome hjem sent igår eftermiddags...

Jeg tror at vi skat finde en Calbar/Fancy-hest mere og lave et hold til Teampenning...

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Jørns kvæg/pleasure hest
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 07:46

Ja, jeg forstår godt at du venter spændt på billeder fra kvæget..Jørn, du har fanme en skøn hest i Joe. Hvor var det herligt at se ham arbejde, og mon ikke farmand blev noget overrasket da han skrev sms til lillemor mens han passede kvæget.. Mens farmands tanker var andetssteds gik Joe selv igang med at passe det job han var sat til.

Og Hr. Hansen blen godtnok noget overrasket, men fik hurtigt det store smil på.. .

Iøvrigt også lige et stort tillykke til Morten som pyntede Sussie med sine førstepladser lørdag..Flot redet Morten...

Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 07:57

ja jeg skulle lige til at skælde ham ud fordi han ikke stod stille...og så passede drengen jo bare sit job...helt på egen hånd...er bare så vild med den hest men det er der vist nok ingen som er i tivl om...

Glæder mig helt vildt til træningsweekenden på Kiro D...

Glæder mig til at se Morten i slinky næste gang han skal ride pleasure, nybarbaret og med stråhat, palietter og blankpoléret støvler...

Tillykke med de flotte resultater Morten

0
0
Svar på denne tråd

Mænd i Slinky...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 08:17

slinky..eller bare maver... Jeg ved ikke hvad jeg glæder mig mest til for et par BHWR mænd i den nære kreds "truer" med noget "bar mave ræs" ved et stævne i indeværende år...uhhh. De har gang i noget disse mænd, jeg kan ikke røbe for meget, men Susan og jeg var nær blevet blændet da "Formand mave og næstformand mave" viste stolthederne frem igår og skulle måle.. Om det gjaldt om størrelsen på maven eller hvem der var mest hvid ved jeg ikke, men jeg savnede mine solbriller i det øjeblik..

Gru...hvad mon fremtiden bringer med sig .. ??

Måske man kan sælge logo som sponsorstøtte...Til Tulip f.eks..få et logo på min hvide mave... Hvor der står Danish Bacon.. ..

(Undskyld drenge...ku ik`lade være)..

He he, det var sgu en herlig dag på Alhambra igår, ja hele weekenden derude var skøn.

Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Birgitte...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 09:51

Ha ha Birgitte... ja det kan godt være det er fordi han er blevet storebror *g* I så fald håber jeg sørme at det varer ved hihi. Han var godt nok engleagtig i weekenden...

Jeg tør næsten ikke sige det, men lidt mere power måtte der nu gerne være i drengen, han var liiige langsom nok i reiningen. Men det siger jeg IKKE til Bob.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

Jørn...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 10:26

Kan godt forstå du er glad for Joe, han er nu dejlig..

Igår mens du lige var smuttet for at snakke med ham broderi manden, stod joe og skulle lige nusses lidt.

Han lagde hovedet på min skulder og så ørene frem for der skulle jo holdes øje med kvæget.

Der skal nok komme flere billeder, men ærligt talt så orker jeg ikke så meget i dag efter den heste læsning for av min arm

Ja Lone hvad de mænd ikke har gang i, kan levende forestille mig det jeg fik fortalt med bare maver og danish bacon

Sommerhilsner herfra.

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

BHWR..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 10:59

Hvor har I været heldige med vejret, det lyder som en skøn weekend med gode resultater, tillykke.

Jeg nåede desværre ikke ud og kigge da der var konfirmation i familien. Rigtige gode billeder du har fået taget Karin, glæder mig til at se nogle flere. Det er altid så hyggeligt at se billeder.

Hilsen Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

takker..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 14:27

jeg tillader mig at takke på gemalens vegne ja de gjorde det sgu godt de 2..

her fra en af fimseklasserne som han selv siger

Jørn.. slinkie eller ej.. stedson eller strå.. indsatsen var vist ok nybarberet var han da, han rager dog kun kinderne og ikke hele hovedet som dig

her er så weekendens dekoration..

Lone: fed værksteds humor

Bolsen.. kanon indsats.. jeg var desværre ikke og se det.. øv

vi takker for en dejlig weekend.. vejret var som vanlig når BHWR laver noget.. sk... godt.

0
0
Svar på denne tråd

BHWR's stævne
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 17:57

Hey Alle

Ja, det var et mega godt stævne i weekenden, alle hyggede sig og vejret var med os!

Jeg vil gerne have lov til at ønske alle et stort tillykke med de flotte resultater!

Men men men der er en jeg gerne vil skrive et specielt stort tillykke til og det er min mor( Didde Schleimann)!

Hun stiller op til sit andet stævne med sin hest Victor i Reining, deltog i amatør og open reining med scorene på 67.5 og 71 og vandt klasserne!!! Super godt mor!!!

Jeg red også selv, men på min nye hest og vi fik 3 førstepladser, 1 andenplads og 1 tredjeplads, så var weekenden reddet!!

Og som altid var Marianne Christensen super god i sine bedømmelser! Super dejligt at have en god dommer!!!

Det er jo altid nogle super gode stævner BHWR holder og håber da at i alle kommer og deltager igen i september!

Venlig hilsen Sarah

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider