Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

ærgelig..
Forfatter: 
Dato:  05-06-2006 23:18

Dette har ikke noget med heste af gøre, men havde lige brug for at få ledtet hjertet. har haft en af de værste dage i mit liv.

Danmarks-mesterskabet i hiphop-breakdance. -En dag jeg virkelig havde set frem til, glædet mig til, trænet hårdt op til. Er rykket op i rækkerne så var virkelig spændt -men meget optimistisk.

(sidste sommer gik min skulder af led -det var en unghest der lige rykkede til! fik afvide at jeg skulle passe på og være opmærksom på at det kunne ske igen)

jeg gik på gulvet - alt gik som smurt. ..lige indtil - jeg fik svinget min arm lidt for hårdt!!! Knæk så sad den der!! jeg kunne ikke bevæge den - den sad fast!!

Jeg kunne dårligt bevæge mig for den ville ikke falde på plads, det gjorde sindsygt ondt, tror aldrig jeg har haft så mange smerter før! Jeg fik is på og måtte vente en time på at ambulancen kom! Derefter fik jeg en masse smertestillende, taget rygentbilleder, -hvorefter jeg kom i nakose så lægen kunne rykke den på plads.

nu er den bundet ind, og det skal den være i 8-10 dage. selvfølgelig er det den højre! så kan ingen ting- føler mig lidt handikappet!

Men!- har fået afvide at jeg var røget direkte i finalen!!! Hvor ærgeligt er det ikke? Jeg er da stolt -ja, men... er simpelthen så ærgelig.. kan slet ikke acceptere det..

og næste weekend skulle jeg have været til stævne på alhambra!-det kommer jeg heller ikke..!!

Forstår ikke hvordan det kunne ske. blir ved med at stille mig selv det samme spørgsmål -hvorfor??

også lige idag...

er bange for om det er et problem jeg kan have i fremtiden.

-Julie..

0
0
Svar på denne tråd

ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  05-06-2006 23:46

Hejsa

ja det er da en ærgelig ting... men havde min hest da bare brækket benet i søndags... istedet for at skulle aflives... alle ting er for mig i øjeblikket bare bagateller... og du overlevede da...

det kan godt være jeg bliver upopulær på at skrive som jeg har gjort.. men det var bare lige min tanke

HIlsen Maja

Picó vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd

hej maja
Forfatter: 
Dato:  05-06-2006 23:56

hej maja.

er ked af det med din hest. og som du selv siger så ja - mit er bagateller ved siden af. har bare været ked af det idag, så havde egentlig bare brug for at komme ud med det..

hilsen julie

0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 00:07

Det er også ok.. det skal man jo...

Hilsen Maja

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 08:01

Jeg kan godt forstå du ærgrer dig og er ked af det.

Når man har sat sig et mål og der så kommer noget i vejen, ja så er det altså bare så trist for en selv, for man har jo slidt og slæbt for at nå det mål, og så er det vel ikke en bagatel at man ikke når det !

Du må prise dig glad over at høre at du nok var kommet med i finalen, og jeg håber ikke skulderen kommer til at genere dig igen.

KH. Anja Dyrskov
0
0
Svar på denne tråd

Ja, ja da
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 09:42
Ja, ja, man er da temmelig følelsesmæssigt ustabil og selvcentreret når man sørger, men alligevel synes jeg da ikke man skal forklejne andres problemer, men fordi du er i den situation du er vil jeg ikke beskylde dig for at være ufølsom. Måske har julie stadig problemer med sin skulder når hesten kun er et fjernt minde hos dig Maja. Og på den anden side hvad er en hests liv i det store spil når tusinder børn dør af sult hver dag??? Det kommer an på hvilket perspektiv man ser tingene i, store eller små briller.
Faktum er at der ikke er nogen grund til at træde på andres følelser, selv om din hests død fylder meget hos dig nu. For hos mig og de fleste andre fylder det helt ærligt 0, men derfor kan jeg da godt sætte mig ind i at det må være slemt for dig, men alligevel har jeg ikke mindre ondt af Julie. Det kaldes empati (empati = indføling, samfølelse).

hilsen Doc

Quarter-horse.dk :-)
Se mine skønne Quarter tøser
:-)
Great horses like great men have great mothers
0
0
Svar på denne tråd

MIDTGAARDOC
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 16:29

Ja jeg ved sku godt hvad empati er... hvad fanden sker der.. jeg træder da ikke på andres følelser.. og for det andet.. så fylder min hests død MEGET hos mig, at du ved det

men du har åbenbart ikke prøvet at miste en hest... slut herfra...

0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 17:21

Hold da op hvor en god stemning i har her.

Det er virkelig godt at se i er så glade...

Skulle i ikke tage og fyre sådan noget af et andet sted, så kunne vi i detmindste have det hyggeligt herinde...

0
0
Svar på denne tråd

Hej Julie
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 18:04
Det var dog ærligt for dig, men jeg kan godt forstå at du er stolt at du nået så langt. Min datter har spillet meget håndbold og har også haft en skulder der gik ude af led hele tiden, hun blivet opererat i Februar og har det okay nu, men er langt fra at have en skulder som er normalt. Det tage tid.. for en krop at være godt igen. Lade være med at presse dig selv for meget. med venlig hilsen, Jill

Life is what you make it!

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 13:36

Tak for alle jeres svar.

Til Jill: er ked af det med din datter. ved du om hendes skulder bliver 100% normal igen? Jeg er nemlig bange for om min bliver.

hilsen Julie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider