Dette har ikke noget med heste af gøre, men havde lige brug for at få ledtet hjertet. har haft en af de værste dage i mit liv.
Danmarks-mesterskabet i hiphop-breakdance. -En dag jeg virkelig havde set frem til, glædet mig til, trænet hårdt op til. Er rykket op i rækkerne så var virkelig spændt -men meget optimistisk.
(sidste sommer gik min skulder af led -det var en unghest der lige rykkede til! fik afvide at jeg skulle passe på og være opmærksom på at det kunne ske igen)
jeg gik på gulvet - alt gik som smurt. ..lige indtil - jeg fik svinget min arm lidt for hårdt!!! Knæk så sad den der!! jeg kunne ikke bevæge den - den sad fast!!
Jeg kunne dårligt bevæge mig for den ville ikke falde på plads, det gjorde sindsygt ondt, tror aldrig jeg har haft så mange smerter før! Jeg fik is på og måtte vente en time på at ambulancen kom! Derefter fik jeg en masse smertestillende, taget rygentbilleder, -hvorefter jeg kom i nakose så lægen kunne rykke den på plads.
nu er den bundet ind, og det skal den være i 8-10 dage. selvfølgelig er det den højre! så kan ingen ting- føler mig lidt handikappet!
Men!- har fået afvide at jeg var røget direkte i finalen!!! Hvor ærgeligt er det ikke? Jeg er da stolt -ja, men... er simpelthen så ærgelig.. kan slet ikke acceptere det..
og næste weekend skulle jeg have været til stævne på alhambra!-det kommer jeg heller ikke..!!

Forstår ikke hvordan det kunne ske. blir ved med at stille mig selv det samme spørgsmål -hvorfor??
også lige idag...
er bange for om det er et problem jeg kan have i fremtiden.

-Julie..