Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Søger sadelhjælp
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 12:07

Hey... Var i Trige i søndags for at studere westernridning lidt mere, og må indrømme at det kun førte til én ting... - Det er bare det jeg skal .

Men kan I ikke hjælpe med at nævne nogle af de sadelmærker som jeg skal se efter... Jeg er helt "lost", - det er jo en lige så stor jungle, som at lede efter dressursadler, hvis ikke større...

Vil ikke ofre hverken 10. eller 20.000, men vil samtidig gerne have en sadel, som ikke skader min hest...

Håber i igen vil hjælpe... Tak...

0
0
Svar på denne tråd

basil du
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 12:26

må ind på www.westernportalen.dk under links og finde n træner i nærhed af dig der kan hjælpe dig med at finde den rigtige, her kan du også finde forhandlere der køre ud og prøver sadler, de har både brugte og nye.. men du skal nok regne med at skulle give fra 6000,- (brugt) og op efte, hvis du vil have noget ordentligt.. mit råd er at du skal holde dig fra NO NAME sadler..

held og lykke med sadeljagten.

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.
Quarterhingsteføl sælges efter Tony's Catalyst og Pearl Eyed Jack, se billeder på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Ok, jeg
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 12:52

har været derinde, og søge rundt. Men jeg må forsøge igen så, - er der evt. et direkte link til forhandlerne med brugte sadler?

Kan sagtens finde en træner i nærheden, men det hjælper jo ikke, hvis man ingen sadel kan finde...

0
0
Svar på denne tråd

jo du kan prøve dem her
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 13:04

men det er jo ikke nemt når man ikke ved hvor i landet du bor..

www.western-import.dk/...okies=true

www.westernsaddles.dk/shop/

westernoutfitter.dk/

www.jeko.as/

men det er ikke det de viser mest på deres hjemmesider, så du må nok gribe telefonen.. nogle trænere kender måske nogen der har en sadel til salg ellers kan du jo finde en på markedspladsen og så få den sendt, hentet og så få en træner til at kikke på den..

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.
Quarterhingsteføl sælges efter Tony's Catalyst og Pearl Eyed Jack, se billeder på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Toos's Western Butik
Forfatter: 
Dato:  29-05-2006 14:23
Hej Jeg vil lige sige at Toos kører os ud og prøver sadler.
Toos var os ned ved Trige med butikken.

Toos: 25614676 eller info@toosswesternbutik.dk

Hilsen Suzanne
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 23:08
...varmt anbefale at kontakte Toos som Suzanne nævner.

Vi har købt sadler hos Toos, og vi har fået en virkelig fin service og et par super gode sadler til en rimelig pris. Men ja, der SKAl ofres en pæn slat penge, jeg sparede op i over et halvt år for at få råd til min - og jeg sparede virkelig!

Da vi skulle have sadlerne kørte vi først ned til Toos og prøvede et hav af sadler så vi i første omgang fandt ud af hvilke sadler vi sad godt i, hhv min mand og jeg.

Toos lagde så alle dem til side vi sad godt i, og en uge senere kom hun med sin spændende lastbil spækket med ustyr, og så prøvede vi ellers sadler på hestene til den store guldmedalje. Toos tjekkede hvilke der passede, så vi til sidst stod med to sadler hver der passede hver vores hest og som vi sad godt i. Så måtte vi så vælge.

Vi kunne ikke have ønsket os det bedre.

Hvor bor du henne i landet "Basil"?

Mvh

Winnie

Vendsysselsk Westernfan
Tjek www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bor
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 11:45

ved langå v/ Randers. Basse står dog opstaldet i nærheden af Hadsten i en super lækker privat stald med ridebane. Der står ialt 5 heste og 2 shettere, de har bare de bedste græsfolde med bakke, skov osv. og så er der fuld pasning på. Så jeg kan bruge al min tid på hyppen... Skønt...

Så hvis der er nogen der mangler opstaldning er der ledige bokse...

0
0
Svar på denne tråd

så prøv evt...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2006 12:38
at kontakte Pernille Bendix www.westernoutfitter.dk/. Hun bor ved Randers...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider