Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

fedt samles mange mennesker uden planlægning
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 09:31

Blev nød til at dele dette med jer andre..

Spontant tager jeg med min veninde sanni ud og kigge på følbasse ( og damn han var gude skøn) ender hjemme hos sanni og john og lone støder til.. så går snakken på vi savner sgu at man spontant bare tog hjem til hinanden og drikker nogle øl og snakker hest og knabt var sætningen sagt færdig så stødte lotte k. til.

og F*** hvor var det hyggeligt børnene legede og det ende med en god hygge snak om western og heste med en øl i hånden.

Ville lige dele det med jer andre.

0
0
Svar på denne tråd

Er du hæs idag
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 10:15

...Anja, for hold op hvor vi fik snakket...og grinet.

"Gamle dage" med ridning og linedance i ridehallen, westernudflugter rundt om i landet...YEP der var nok at tale om og ...grine af.

Lad os have noget mere af den slags!!

Det var iøvrigt nok den sjoveste tur efter Pizza jeg har haft, men det kender du jo ikke noget til Anja, for du gik glip af det ved ikke at køre med, men Sanni for h... jeg fik sgu ondt i maven af at grine hele vejen til Skælskør og tilbage igen.. .

Og husk nu, at næste gang skal vi dance noget "Squeeeze" SANNI .

Jeg kommer snart efter jer med de dansetrin vi skal bruge til august .

Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Anja og Lone
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 11:07

Hej med jer to..

Tak tak tak for en skøn dag og aften. Dejligt at folk bare kommer forbi, det skal i endelig fortsætte med . At mine brødre og deres koner også kom med deres børn og Lotte Kanstrup med hendes datter er jo bare kanont, så vi blev mange. Så mange folk med samme tanke. Længe siden vi har snakket og grinet så meget. Lone du er velkommen med nogle danse trin til os så vi kan være klar til opvisningen den 6. August. Jeg skal se om jeg kan huske Squeeeze hi hi... ja sikke en masse dejlige minder vi har sammen.

Det var s... sjovt

Hilsen Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider