Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Bid type?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 19:38

Hej

Jeg er nybegynder indenfor westernridning og har lige købt westernsadel og hovedtøj. Men jeg har problemer med at holde min hest da hovedtøjet jo er uden næserem. Lige nu rider jeg med helt almindeligt bid.

Hvilket bid vil I anbefale at begynde med - min hest er en meget aktiv og fremadgående hest som dog ikke er hård i munden overhovedet. Og det ønsker jeg heller ikke at han bliver.

Hej fra Lisbet

0
0
Svar på denne tråd

Her er ...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 21:34

Der et link til Western import.

klik ude til højre hvor der står bid rem og rem/kæde.

www.western-import.dk/...okies=true

Jeg vil foreslå dig, at købe et Stainless Steel- Sweet Iron snaffle bid m/inlagt kobber i mundstykke.

Husk også at købe en læder Curb Strap.

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

Snaffel, Bosal eller sidepull
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 21:40

Jeg startede med et helt almindelig D-Ring Snafflebid med rustfri stål ringe med sweetiron mundstykke med kobberindlæg.

Nogle starter også deres i Bosal og eller sidepull. jeg har skiftet mellem at ride ham i snaffel og rebgrime. Rebgrime viker ikke helt lige så godt, som f.eks bosal, men koster heller ikke en formue!!

Senere er jeg gået over til at ride ham på stang, men rider ham også stadig en del i grime, hvilket virker lige så fint, nu hvor han efterhånden er blevet god til at reagere på neckreining, ben og vægt samt stemmekomandoer.

Du kan evt. købe det online ved www.westernoutfitter.dk. Pernille giver også gerne råd og vejledning om produkterne, så du kan bare ringe og spørge om hende, hvis du har spørgsmål til produkterne!! tlf: 86445700

Snaffel

Bosal

Sidepull

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider