|
|
| Kvæg i weekenden |
|
|
HUSK at det er denne weekend der er kvæg på Alhambra. Denne gang delt op så at der kommer både øvede, dem lidt midt imellem og de helt nye og rå. Det glæder vi os meget til, det skal nok blive en sjov og lærerig weekend. Husk at publikum er velkomne. Tag familien med og nyd lidt mad og drikke i cafeteriaet. Karin er på pletten med sit kamera og i som skal ride kan bestille billeder på dagen. Der er 1-2 ledige pladser til cutting let/øvet lørdag formiddag og hele søndagen som er beg/let øvede. VI SES I HASLEV.  Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OBS...Søndag |
|
|
Grundet de indkomne tilmeldinger til om søndagen ikke har været overvejende dem som deltog i Conny´s basic clinics (kun en enkelt), er vi blevet nødt til at ændre tilbage, således at det om søndagen er som normalt og det er derfor kun John som underviser. Jeg håber at der er flere ko ryttere som bakker op om næste basic clinic. Der var fint tilmeldt d. 6-7 men ville gerne have set flere ko ryttere... Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer og kikker |
|
|
Hej Lone, kommer ned og kikker, må lige vente med at være med til han er mere stabil.
Susanne - Let´s Go for it! The owner of All Breed og Mule.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg kommer også |
|
|
og kikke og inkasserer min tur på dit nye ridedyr.. hvis jeg ellers kan få rumpen der op .. Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen. Quarterhingsteføl sælges efter Tony's Catalyst og Pearl Eyed Jack, se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er bare KLAR ! |
|
|
og glæder os... og så er det ellers bare ind i flokken...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Som Lone pænt har skrevet så er jeg at finde derovre. Jeg er ikke til at overse da jeg vader rundt med min kamera taske hvor der står Canon på  Forresten Lone, har i ikke noget med logo på så man kan reklamere for jer ?? *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njae ikke pt. |
|
|
Vi havde kun vores ting fra stævnet sidste år. Men jeg kan måske selv lave noget til dig hvis du kommer med en t-shirt eller sweat. Hilsen Lone.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåeh... |
|
|
Men ellers så må jeg ind og finde noget du kan lave det på. Jeg skal selv ud og ha' lavet en trøje hvor mit logo er på så folk kan kende mig.. Du har vel ikke noget der står RHDK på ?? *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh, men |
|
|
Det kommer måske. Indtil videre bruger jeg gamle tryk som jeg mixer sammen. Så det kan lade sig gøre at lave noget til dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin... |
|
|
Det kan du få lavet på Alhambra næste gang vi holder stævne. Der kommer én som broderer på tøjet og der kan man komme med sin jakke/trøje og få det lavet med det samme... Og da du jo selvfølgelig kommer til stævnet 10-11 Juni så er det lille problem løst... 
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det tror jeg da ikke... |
|
|
Det fremgår ikke af BHWR´s hjemmeside...der står bare at man kan komme med sin trøje/jakke og få den broderet, så mon ikke man kan få lavet/skrevet andre ting end klubbens logo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jørn... |
|
|
Er du nu helt sikker på at jeg kommer til stævnet d. 10 - 11 juni  Jeg skal ihvertfald gøre mit til det, andet kan jeg ikke sige.. Lone kan du lave det på en skovmand skjorte ?? Men vi ses lørdag.. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin... |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jørn.. |
|
|
Hvordan kan du dog mene det  Jeg kender slet ikke noget til det hehe.. Lone kan jeg så tage en med på lørdag til dig ?? *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lone.. |
|
|
Det er bare alletiders.. Vi ses friske og frejdige på lørdag  *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lone... |
|
|
Jeg kan vel ikke få dig til at tage billeder af mig og tocqui sammen ?? Forresten så er den skjorte sort og hvid ternet er det et problem ?? Hilsen Karin (som glæder sig til lørdag)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
|
|
Hej Karin Jeg er ked af at skulle sige det men tocqui kommer ikke med i morgen for han er halt efter at have trådt på en sten der gik op i strålen. Og han er meget øm.. Men Dyrlægen sagde også at det kunne være noget i en muskel.. Han skal stå stille indtil tirsdag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette... |
|
|
Den stakkel, håber han snart er okay igen.. Giv ham et lille kram fra mig. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mette |
|
|
Ja det er bedst at han bliver hjemme og heler op... Og Karin...fortvivl ikke, der skal nok være hest til dig alligevel... . Mette, kommer i forbi med Holly ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lone.. |
|
|
Det er jeg da glad for at høre, men du ved også hvordan jeg har det med andre heste. Har dog snakket med Jørn om at få en tur på Joe, tror godt at jeg tør  Havde bare glædet mig til at ride på tocqui da jeg så'n savner det, men vi kan ikke ha at han går og har ondt den stakkel.. *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næ du.. |
|
|
har ret Karin, han skal komme sig rigtigt først, men vi finder bare en anden dag. Det kan være at frank og mette vil med til fællesridning på Kiro D eller hos Kenneth og Lotte i nær fremtid, så kan du ride lidt dér. Tak for den sødeste sms...  Stort kram til dig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lone... |
|
|
Ja han skal da holde i maaange år endnu har jo stadig plan om at blive bedre til at ride og så starte til et lille bitte stævne engang i fremtiden *GG* Meen jeg finder nok en anden hest imorgen jeg kan få en tur på, det bliver så bare ikke i det sædvanlige tempo som på tocqui  Se nu bliver jeg jo lidt flov for jeg kan faktisk ikke huske hvilke sms det er jeg har sendt til dig .. Knus herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|