Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Kan i lige hjælpe mig...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 18:39
Hej... Jeg vil gerne vide, hvor mange klasser i western man kan ride og hvad dethele er... Jeg ved et hedder reining og pleasure, men har aldrig lige fundet frem til, hvad andet er, og hvad pleasure og reining egentlig er...

Så vil jeg gerne spørge om lope jog og et andet der hed noget jeg ikke kendte... Hvordan kan man få hesten i den gangart?!

MVH Terja

P.s håber i kan hjælpe mig
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 19:27

Hejsa

altså... alt om de forskellige westernklasser kan du finde på westernportalen.dk

gangarterne kunne det godt være du skulle få en træner til at hjælpe dig med. Man kan deltage i nogle udemærkede clinics( træningsweekend) rundt omkring i landet.

trænere og clinics kan du også finde på westernportalen.dk

Hilsen Maja

0
0
Svar på denne tråd

Puha, det var mange..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 19:28
spørgsmål på en gang.

Se ind på www.westernportalen.dk

Der kan du få svar på de fleste spørgsmål og ellers kan du jo spørge der igen, når du har været inde og læse lidt på det. du kan også se ind på min hjemmeside, der står lidt om de forskellige discipliner og er en linksamling med westernrelaterede sites.

hej med dig Doc

Quarter-horse.dk :-)
Se mine skønne Quarter tøser
:-)
Great horses like great men have great mothers
0
0
Svar på denne tråd

tingene
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 21:51

står også ret godt beskrevet i DWF's regelbog. Der står også noget om, hvordan de forskellige gangarter forventes at se ud.

www.dwf.dk

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider