|
|
| en hundetråd |
|
|
hvad med en lille hundetråd ?.. den lille Joey som er blevet noget større har fundet en dejlig soveplads.. og det er på ryggen af skipper til at starte med syntes skipper ikke, at det var en god idé, men den lille har stål nerver, så han har fortsat med at lægge sig liiige der hvor han aller helst vil..  man får næsten lyst til at synge, tæppet på gulvet, sofaen på tæppet, hunden på sofaen, hunden på hunden.. tralalalaaa ud i skoven  kom med nogle billeder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da kun fordi |
|
|
det er et pungdyr... som ikke har fundet pungen endnu  Tror at den er blevet skadet af at hænge indenfor sin "mors" jakke...og så har du glemt at fortælle den hvor pungen sidder på skipper...
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chihuahua |
|
|
Jeg vil da gerne vise min lille yndige sag. Hun er 2 år og hedder Chip (fordi hun var så lille da jeg fik hende at hun mindede om en mikrochip )  og som man kan se er hun ikke meget større end en liter mælk.. /Trille og Chip 
- Hvis du gør hvad du altid har gjort - får du hvad du altid har fået... - Hvis du ikke ændrer retning, så havner du dér hvor du er på vej hen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaja... |
|
|
jørn du er så sjauuu.. de holder sig da til sofaen endnu og ikke i træerne.. Ike har også være under jakken og han ved meget godt hvor pungen sidder  Trille.. hvor er den bare nuser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlige billeder i har |
| Forfatter:  |
Louise Heine |
| Dato:  |
02-05-2006 14:24 |
|
Her er min lille vandhund Han kan ikke rigtig finde pinden... det er også svært ja   haps der var den  awww   Hilsen Louise
Momma always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baloo her |
|
|
Her på vores farm regerer Baloo, 1 stk. Australsk Slædehund: Her er han 5 uger gammel, vi besøger ham for 2 gang hos hans mor:  Her er han for 1 gangsskyld sovende og 4 mdr. gammel: (ja han har fået lidt maling på sig, sådan er det at være medhjælper)  Baloo sættes her på plads af vores kat, kattens mad står i køkkenet og katten vil onddelynemig ikke have at hunden kommer i køkkenet...  Dejlig tråd - fler fler fler... De bedste hilsener Tina
Slave af: Radissen, HN og alle vores dyr se os på www.123hjemmeside.dk/kloevested Be Aware Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Elvis og Emma |
|
|
Hejsa Her er vores 2 banditter, Elvis 17mdr Schweiz'isk mix og Emma 7mdr dansk svensk gårdhund     Sjovt at se så forskellige hunde! Mvh Hotbandit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eira med storebror |
|
|
 De da ret søde ikke   Altså de leger kun,det var før hun blev skadet! MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil da osse lige |
|
|
vise vores nye hund. En 5mdr. gammel Rotweilertæve.   Hilsen Tom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dansk Svensk Gårdhund |
|
|
Her er voren lille vaps på 8 mdr.    Her er hun ikke ret gammel  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores hunde |
|
|
Her vil jeg da også lige være med, og vise vores tre dejlige vovser - det er virkelig også nogle skønne hunde I andre har, og meget forskellige må man sige. Her er de tre der huserer hos os:  Fra venstre er det Balto - Ungarsk Vizsla han på tre år, i midten er det Zibbo - Gammel Dansk Hønsehund, han på 2 år og sidst men ikke mindst Liva - Schæferblanding, tæve på 8 mdr. Mvh Winnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var da en fin idé |
|
|
med en hunde tråd.. her er vores to boxer-vuffere, de er måske ikke så kloge, men man kan sagten være to i en kurv, hvis man holder vejret:  Og ud af det med at "sove" for meget i samme seng kommer der en smuksak som denne :  Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Jersey |
mbarnkob |
02-05-2006 21:20 |
|
Hejsa. Her er mit hyperaktive damp barn... min Jack Russel Terrie på knap 2 år... Hun er bare for sjov, altid glad og med på den væreste.. Hygge fra Maja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super gode billeder |
|
|
Ej hvor er de altså bare søde og fine alle sammen! Jeg kan specielt ikke stå for "Micro"-Chip. Hun altså bare nuttet. Stort knus til hende fra Disco og mig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine hunde.. |
|
|
Her er mine to teorister. Balder som er en lab blanding og mille som er en ruhårs blanding I "kamp"  Bedste venner selvom det af og til ser lidt farligt ud når de leger.. *karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hund |
|
|
Ham her skal jeg ha. Mor er Islandsk fårehund og farmand er australsk fårehund. Han er født 270406, og han er allerede døbt Viktor. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Racen? |
Mattie |
03-05-2006 11:32 |
|
 Vi har lige fået hund, en rigtig dejlig hund er han, Mario  Men i hans hunderegistrering står der Dansk Svensk gårdhund. De vidste han var en blanding og dyrlægen gættede på Dansk Svensk gårdhund + Kleiner Mynsterlænder... Men nu har jeg jo lige tabt kæben da jeg ser Winnies Gammel Dansk hønsehund, det ligner da mere noget der er i Mario? Hmmm... 
Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min "bamse"... |
Badusen |
12-05-2006 20:27 |
|
Ja, jeg må jo hellere vise hvorfor jeg har valgt min signatur... Så her kommer et par hurtige af "Mamuska's Fast and Furious" - i daglig tale Tam Tam:  - Her med overblikket over flokken...:  - og jubiii, hans mor er i løbetid, så vi venter en lillebror! Badusen
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i får da også lige mine |
|
|
Alle tre er Tibetansk Spaniel Shan  No-Ma  Desse  Glæder mig til om en måned, når jeg forhåbentlig får hvalpe og skal beholde en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores... |
Ricko |
12-05-2006 22:28 |
|
"En rigtig hund, er en schæferhund" , sådan står der i bagruden på vores bil  Og det er også sådan en vi har. Og her er hun så, Glarbo Bessie, fra den 26/1-05.   Hilsen Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er min RIKO |
Trine-horsens |
12-05-2006 23:43 |
|
han er nu 7 uger og glæder mig til at få ham med hjem!! her jager han Jack hans bror   dejlig dreng!
FotoGraf TrineC Modeller søges både heste og mennesker se min profil! Pinto Araber Manthas Girl Nell Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine... |
|
|
Er Riko ikke en Dansk Svensk Gårdhund, han er helt vild sød!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er |
|
|
Nogen af vores. Vores schæfer tæve fik hvalpe d. 1 maj med en groendal han. Det blev til nogle flotte sorte bamser. De ligner bare små klumper pt men når de bliver lidt str. kommer der flere billeder.  Så har vi Smukke , en boxer på lidt over 1 år. Hun bliver brugt til lydighed og spor. Det gør schæferen forresten også og rosinen i pølse enden: Vores Bearded collie der arbejder sammen med mig på Engparken i Brande. Han er genial til Demente og svagtseende. Det var min hundefamilie. Har desværre ikke nogen billeder inde af dem på nettet andet end det her.
hilsen Marianne Olesen Stald-MariBo. Vi Har Schæfer / Groendal hvalpe til salg. Må flytte hjemmefra d. 26 juni, sælges med Hvalpepakke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wildfire |
Trine-horsens |
14-05-2006 00:35 |
|
hej Jo han er dansk svensk gaard hund!
FotoGraf TrineC Modeller søges både heste og mennesker se min profil! Pinto Araber Manthas Girl Nell Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min egen |
|
|
ike skal jo ikke glemmes.. så her er min Eigil som er jack Russel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi vil også være med |
Stephanie |
11-06-2006 23:33 |
|
Så er der min "lille" Sibirian husky, Nanok.. Dejlig hund og god som dagen er lang. Han er familiens hygge hund, men bliver også brugt til slædehunde løb:   Stephanie
Alle vil til himmelen, men ingen vil dø!? En masse udstyr sælges....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William |
Maja Dollas |
12-06-2006 07:51 |
|
Jamen jeg kan da også lige vise William og Jasmin frem. Mine forældres dejlige labredore og Golden retriver. Her er William og neden under Jasmin, som er mine forældres gamle hund.  Jamin.  Hilsen Maja
Picó vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er et par billeder af vores hund... |
Dizx4y |
12-06-2006 11:09 |
|
Hejsa... Vi vil da også lige være med. Vi har en engelsk cocker spaniel på 3.5 år... Andi-Line Gordon, eller i daglig tale bare Dino.  -- Kristoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ricko ?? |
|
|
Er det en alm schæfer?? den er vildt lækker
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lille hund |
|
|
Hedder Emma - Engelsk Bulldog - ikke særlig køn men så dejlig og charmerende at man helt glemmer hun ikke er smuk. Jeg vil ikke bytte hende eller racen for nogen anden. Billed af hende som voksen og som hvalp.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Oliver... |
|
|
Her er så min jack russel blanding Oliver. Han er også DAMP hund..  
*Se fremad - derfor er forruden større end bakspejlet*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jack og Basco |
|
|
Her er to billeder af mine søde hunde Jack og Basco  Jack som er en labradore retriver  Basco som er en golden retriver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Så gerne :  Amy aka. uldtot   Stå stille kan hun også   Sally . Amys mor.  Begge. Sally til vores venstre, og (naturligvis) amy til højre 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it. You can't come uninvited
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|