Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Haslev 8 april
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 09:55

Dette var så endnu en herlig weekend med masser af ridning og socialt samvær med rare mennesker, og adgen før det herlige show igår på Alhambra, havde vi kvægtræning før øvede.

Her var 12 veloplagte ryttere og enkelte forårskåde heste samlet til at træne nogle forskellige kvægklasser, og det blev en spændende dag på mange måder.

For egen del, spændende fordi min lille redskin pony havde stået stille imens vi var syge i 3 ugers tid, og han var FRISK og mindede mest af alt om en araber. Men det gik hurtigt over så vi kunne komme igang. Han bliver en kanon cutter en dag, og det er op til mig at blive god nok til at cutte med ham, men allerede nu er det en fornøjelse at ride kvæg på en hest som virker.

Bo´s palomino vallak havde besluttet sig for at han ville mere end Bo gav ham lov til, så de havde en del uoverensstemmelser og man skulle lige vænne sig til at han pludseligt eksploderede når man red forbi ham. Men Bo blev siddende i sadlen hvor han skulle være, men var selvfølgelig ret træt af episoderne.

Pludselig skred 2 af kalvene gennem lågen og ud af ridehuset, men her var der hurtig og kyndig hjælp var nogle erfarne udi at samle og drive sådan et par udbrydere, så de var hurtigt tilbage igen.

I teampenning vågnede Mariannes Goldie også op og opdagede at hun kunne lave krumspring og Kjeld Back måtte en tur op og ride på hirnet, idet Masterix, helt mod normalen, også lige ville lege et kort øjeblik...

Men ingen kom dog tilskade, heldigvis.

For at slutte med lidt mere spænding, så skete der det at alle kalvene havde besluttet sig til at forlade deres fold og smutte op til ridehuset for at lege mere, så da en rytter brølede..."KALVENE ER STUKKET AF" var der INGEN heste sadlede og mange var kørt hjem, så vi måtte ud i en halv meter pløre og genne dem retur til folden. Natja gav dog gratis støvlevask bagefter og så pæne har jensens støvler ikke været længe, så tak til Natja.

Men også her en lang og dejlig...men kold dag.

Jeg tror desværre ikke at der var nogle som tog billeder dennegang, men tager jeg fejl, så skriv gerne..

Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

et enkelt på afstand
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 20:00

Jeg tog et par enkelte på afstand, men der er jo nok ikke så meget at se. Men et lille billede af dagen...

M.v.h. Randi

Luksus sommerhus på Marielyst til 8 personer udlejes, se billeder på min hjemmeside. www.3t-equestrians.dk . Her er også billeder af hestene.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider