Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Part på westernhest?
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 14:37
Da jeg godt kunne tænke mig at ride western ville jeg høre om mulighederne. Jeg overvejer at få part på en westernhest. Men hvad er det bedste?
0
0
Svar på denne tråd

Da alle
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 15:05

mennesker og heste er specielle individer med forskellig indlæringsevne, lyster og muligheder er det vel ikke helt nemt at svare på.

Det bedste ville da nok være evt. at starte med at ride undervisning hos en af de trænere vi har her i landet, og starte op og se hvor vidt det er noget for dig.

Der kan jeg så foreslå dig at gå ind på

www.westernportalen.dk under trænerlisten og se de forskellige der er i de forskellige dele af landet bl.a.

Men personligt har jeg selv startet med at lære det ved at ride nogle gange på en trænet hest, for derefter at sidde og stirre mig selv blind i flere timer lørdag og søndag til clininks, og lært en masse ved at se og lytte.

Jeg lærer en del ved at se og lytte fordi du samtidigt med undervisningen kan se alt hvad der foregår af fejl og mangler fra rytterens side samtidigt med at underviseren retter og viser det korrekte.

Men elelrs sys jeg en part er en god ide - men den gode ide hænger nu mest sammen med at jeg så sys du evt. skulle få noget undervisning på den parthest du evt. fremskaffer dig. Så får du nok det bedste resultat for jeg begge.

Dog mener jeg det nok ville være bedst at modtage undervisning ved et sted med undervisning på veltrænede western heste til at begynde med.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Ærgeligt...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 17:17

At du bor så langt væk. Jeg har nemlig en ung vallak, som er næsten klar til at gå i westernlære... Desværre er han ikke flytbar men skulle der være nogen som bor i nærheden at Varde/Esbjerg, der mangler en hest, så er man da meget velkommen til at kontakte mig.

Man kan læse mere om Chico på min hjemmeside...

Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY !

Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/smoky
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider