Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Skal giftes - lidt hjælp
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 12:29

Som overskriften rigtig nok siger, er jeg så heldig at min kærste Thomas var nede på knæ nytårsaften.

Nu er det jo sådan at jeg er bidt at westernridning og linedance, så jeg ville gerne holde mit bryllup i den stil. Det går thomas også med til, så vi har været i køge og snakke med Texas ranch og det lyder vildt fedt, men vi kan risikerer at der er 300 andre mennesker, og det synes vi måske ikke er helt så fedt til et bryllup..

Jeg synes at kunne huske at Tuse Creek har holdt nogle fester på et country/western house i Skiby, er der nogle der kender noget til dette sted...?

Er der ikke nogle dejlige western folk, der ku komme på nogle fede ideer til sådan en aften, da jeg ikke rigtig kan holde

ideen ud med at skulle holde et "suppe, steg og is" bryllup...??

Ha´en super dag...

Hilsen

Jeanett

WESTERNRIDNING ER IKKE EN HOBBY, MEN EN LIVSSTIL
0
0
Svar på denne tråd

Stedet i Skibby...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 12:49

er rykket sydpå... og hedder www.texasranch.dk/www/ og det er jo nok der du har været nede men der er osse et andet sted i nordsjælland, i Kokkedal ligger www.charlies-corral.com/ som drives af Charlotte Hartwig og der er der osse mulighed for at holde fest...så prøv at ringe til Charlotte og få en sludder med hende...

Held & lykke og god fest.

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 12:51

Kan jeg ikke lige hjælpe, men ville alligevel lige ønske dig Tillykke :)

Og så vil jeg sige at det lyder som en super fed idé. Det må blive et sjældent set bryllup, hvor cowboybukser ligefrem er velset :D

Rigtig god fornøjelse - og sådan en rodeotyr må da være et must. Og evt et lynkursus i linedance?

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

Tusecreekranch
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 13:03

Du kan jo prøve at kontakte Jette Ceglarek på Tuse Creek Ranch. De har en hjemmeside der hedder www.tusecreekranch.dk

Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd

charlies corral
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 13:08
Tillykke med det! Jeg kan varmt anbefale Charlies-Corral. Charlotte Hartwig har lige renoveret og fået en fantastiske store saloon. Der er auntentisk western stemning lige så snart du træder ind i døren. Prøve at ringe og få en snak med hende.

Life is what you make it!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender et
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 16:01

par, hvor manden rider western og hvor de begge danser line (eller noget lign. westen stil)

De bor v/Tølløse og har en stor bygning indrettet i westernstil med bar, toilet m.m. Måske i kan leje den bygning? Den ligger "for sig selv" ude på landet, som en længe af en to længet gård.

Hvis du er int. så send mig en privat besked, så skal jeg give dig nr. til ejeren.

Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr. :-) (y)

.

Jeg har slået funktionen "kontaktliste" til - har du??
Jack D. tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider