|
|
| Undervisning den 23 april i Klarup |
|
|
med Pernille Bendix. Det forgår på Klarup rideskole, som ligge ved Aalborg. Kørelsespenge...ca 450 Undervisning...250 kr pr time Forplejning af PB...ikke så meget Boxleje...100 kr med halm Leje af hal... gratis Alle kan deltage, øvede, nybegynder i stort set alle dicipliner ( - kvæg ) Engelske ryttere som gerne vil have ny input, til håndtering af hesten, arbejde med unghest fra jorden ( HMS ) Der kan ride hele og halve timer, eller to ryttere kan dele en time...Der må max være to ryttere af gangen. Tilmelding kan ske til mig på 26215600 eller 98311009 Sidste tilmeldig mandag den 10 april.
mvh. sulle Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte. Friedrich Bodenstedt Tysk forfatter (1819-92)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Jane |
|
|
Jeg har efterlyst elevheste til formålet, venter på svar. Det er noget med at de elevheste de har pt, har rigeligt at se til, så det måske ville være for meget hvis de også skal bruges til western. De vil prøve om de kan skåne et par stykker op til, så de kan gå med den dag, men som sagt jeg har ikke fået endelig svar endnu. Jeg skriver det her, så snart jeg ved noget også prisen på det. Hvis det kun er dig det drejer sig om, og Ice er over hans skade må du ride ham.
mvh. sulle Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte. Friedrich Bodenstedt Tysk forfatter (1819-92)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay :) |
|
|
det lyder godt  hvis der bliver en hest til mig vil jeg gerne være med, har altid drømt om at prøve western.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej sulle |
| Forfatter:  |
camilla N |
| Dato:  |
06-03-2006 21:28 |
|
halløj sulle:O) vi regner også med at komme.. hvis vi kan låne hest/pony 
we§tern - i are cowgirl...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej camilla... |
|
|
det lyder dejligt...synd i ikke kan have Rose med, det ville hun have rigtig godt af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chess og jeg |
|
|
Har bestemt at tøserne skal have en time hos Pernille... Så kære svigerinde du kan godt skrive hende på... Uanset hvad hun siger...  Mange yippie kayy yyyeee's Johan
Nyt fra Stald Schwerin: Ny Brenderup Royal 2000kg. hestetrailer udlejes Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Johan |
|
|
det synes jeg er en rigtig god ide, for Helle er faktisk ejer af en rigtig god westernhest...  Hun er skrevet på listen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er også med !!! |
|
|
Børnebegynder-pony købes 100%ridevant og reel ca.130 cm
Paint horses til daglig glæde Stahr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
Stahr endelig undervisning tæt på. Det har vi også gået og sukket efter i nogle år nu, og vi fortjener det sku.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm lyder spændende |
Sanne, Helmut & Pjevs |
07-03-2006 17:00 |
|
Tja hvad koster det at kigge på ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sanne... |
Slangen i Paradis |
08-03-2006 05:42 |
|
Vi to skal da være heppekor!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg satser |
|
|
Jeg må også hellere meldes til - men det bliver lidt af et sats om jeg kan få mini-krikken med: Når sneen endelig går væk, skal den lige lære at gå i trailer... Måske er der en der vil dele en lektion med ungheste eller andre heste fra jorden? Mvh. Sussanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Sanne og louise, i skal være meget velkommen til at heppe, og så er det tilmed helt gratis...  Sussanne...du behøver ikke at dele med nogle, arbejde med ungheste er kun en halv time...en time er alt for meget, det kan de slet ikke rumme i deres små hoveder...jeg skriver dig på, til en halv. Når vi er er nok tilmeldte, får jeg lavet en konto, hvor i skal indsætte beløbet...tilmeldingen er bindende. Hvis det skulle gå så galt, at jeg må aflyse kan vi enten lade pengende stå til næste gang, eller få dem tilbage. Camilla...de ca 450 til at dække PB´s kørelse, skal vi selvfølgelig dele om...de bliver ved 8 tilmeldte ca 57 kr. Jeg kan lige oplyse at vi er 5 tilmeldte lige pt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh...:O) |
camilla N |
08-03-2006 14:35 |
|
okay skulle bare være helt sikke ...  men har du stadig ikke hørt noget fra s.k.o v/lån af hest?  kram mille'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| elevheste |
|
|
jeg har skrevet til Klarup, men har stadig ikke fået besked tilbage. Hvis jeg kan for tandpine tager jeg derop fredag, og håber jeg kan få de sidste ting på plads.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| camilla |
camilla N |
09-03-2006 16:52 |
|
okay ..! (synd for dig med tandpinen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
noget nyt?
-Jane Circle Y park and trail westernsadel sælges se præs. Regulator Complete sælges ved Aalborg Trailerlæsning og problemløsning Se mere på min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej sulle.. |
camilla N |
14-03-2006 16:12 |
|
var du oppe på rideskolen i fredags ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej jeg kom |
|
|
ikke derop. Jeg har været i Give i weekenden, kom hjem til en syg hest , så jeg har ikke haft tiden...håber i forstår  I får besked om låneheste i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prisen... |
|
|
på at leje en elevhest vil være 100 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja selvfølgelig |
camilla N |
15-03-2006 17:45 |
|
men øv med hesten ...  motte man låne en hest siden at du ved det med de 100 kr.  k.h. mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
jeg har tænkt over dte og tror simpelthen ikke jeg får nok ud af det når det er undervisning på heste der ikke er westerntrænede i forhold til prisen. så medmindre jeg kan låne en anden hest i en halv eller hel time tror jeg at jeg vil nøjes med at komme og kigge på denne gang.
-Jane Circle Y park and trail westernsadel sælges se præs. Regulator Complete sælges ved Aalborg Trailerlæsning og problemløsning Se mere på min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
|
|
Vil bare oplyse at vi er 7 tilmeldte nu...  Der er stadig plads til flere. Jane...jeg har skrevet dig på, til en 1/2 time på Ice 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Praktiske oplysninger |
|
|
Det endelige beløb som skal indsættes på kontoen er. Deltager som skal have en hel time undervisning, skal indbetale beløbet...327 kr Deltager som skal have 1/2 time undervisning, skal indbetale..202 kr. Det dækker kørelse - undervisning - forplejning af PB. Betaling af leje af box og elevhest sker på dagen. Indbetalingen skal ske til Den Danske Bank, seneste den 10 april...tilmeldingen er bindende... Reg nr...3401 Konto nr...3401118861 RIDETIDER 9.00 - 9.30 Jane 9.30 - 10.30 Bettina 10.30 - 10.45 Kaffepause 10.45 - 11.45 Per 11.45 - 12.15 Sussanne 12.15 - 13.15 MiddagsPause 13.15 - 14.15 Helle 14.15 - 15.15 Gabriel 15.15 - 15.30 Kaffe 15.30 - 16.30 Maria 16.30 - 17.30 Sulle Vel Mødt den 23/4
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heey... |
|
|
Per  jeg mangler et tlf nr til dig...vil du ikke lige sende en besked til mig med det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay :)... |
|
|
det lyder rigtig godt  jeg skal nok få indsat de penge. og så vil jeg ellers blive deroppe og suge til mig, det bliver rigtig spændende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ændring i rideplanen |
|
|
Christina ride fra 16.30 til 17.30..og jeg hopper på en deletime med Helle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige en |
|
|
en ting mere.. Middagsmad...for lige at have et overblik over, hvor mange vi er der skal have noget at spise i pausen, vil jeg gerne i lige skriver til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey Sulle |
|
|
Vi vil da gerne have lidt mam i pauserne 
Nyt fra Stald Schwerin: Ny Brenderup Royal 2000kg. hestetrailer udlejes Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Schwerin |
|
|
jeg går ud fra der er tale om to personer... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oplysning |
|
|
Er der behov for at PB tager udstyr med bag i bilen, eks. brugte/nye sadler, hovedtøj, underlag, bid, tøjler, plejeprodukter, boots, cowboybukser, støvler, rebgrimer, horsemanshiptov, træningsudstyr osv. I kan evt gå ind på www.westernoutfitter.dk og surfe lidt rundt. Hvis der er noget, i er interesserede i, kan i sende en mail til PB mail@littlecreek.dk eller info@westernoutfitter.dk og PB tager det gerne med. Ingen købetvang. Vi kan kigge på sagerne i frokostpausen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle |
|
|
Så er alt på plads til søndag  Der kommer 8 ryttere ( måske 9 ) så der vil være gang i den hele dagen. På min liste er vi i alt 11 som er interreseret i at der komme flere clinic... skønt ikke  jeg glæder mig meget til at hilse på alle og håber i får en god og lærerig dag. Vel mødt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|